Partyflock

Forumonderwerp · 637852
Kijk t nieuws... Single zijn is in...
Is t zo?

Kijk naar mezelf...ben vrij... Why?

Weinig tijd...Heb 'n groothandel te runnen en voor hobby een Partysite mee te onderhouden (www.partypicscrew.nl)
Maar ben ik Happy genoeg op dit gebied?

What about U?
laatste aanpassing
Teveel teleurstellingen gehad op dit gebied, dus mijn voorkeur gaat inmiddels uit naar single...

Als single in is .
Dan wil ik liever uit zijn .
Ik wil niet meedoen aan de mode...

Ik durf niet meer. Ik zou graag een leuke vriend willen hebben echt waar, maar durf niet meer. dus als dat ooit gesleten is, en mijn zelfvertrouwen weer terug is zal ik wel weer een keer open staan voor een nieuwe relatie. Op dit moment zou ik mezelf en de ander door wantrouwen kapot maken. (oef wat een walchelijk serieus antwoord op dit forum)
serieus? ach ja...moet wat op woensdag :D
serieus? ach ja...moet wat op woensdag :D

ik ben al een tijdje single.
ik zou best wel weer een relatie willen,maar ik heb er geen tijd voor eigenlijk.
ik ben 8 maand zwanger en ja daar moet ik al aan wennen dat ik alles in mijn uppie moet doen en ja daar past een nieuwe relatie ff nie bij.

mischien denk ik er later anders over dat weet ik nie, maar voorlopig blijf ik wel vrijgezel.
8 maand zwanger? en Alleen ? Damn zeg...hoe komt dat ? Wel knap dat je allemaal vol houd !!!
Ben al 3,5 jaar bezet! :D Gelukkig maar, ik ben veel liever samen dan alleen.
laatste aanpassing
Ben al veel te lang single, wordt er hardstikke depri van :'(
Als mijn vrienden zijn de laatste tijd wel weer vrijgezel geworden! Echt vreemd, er zit iets in de lucht!! Ik ben het ook alweer een hele lange tijd.

En soms wordt je er inderdaad wel eens depri van ja!! haha
Wie wil mij helpen ?????

ik wil niet meer vrijgezel zijn!
ben geen vrijgezel ben gelukkig:p :p :p :p :p :p

heeeeeeeeel gelukkig(Y) (K)(K)(K) voor men meissie
ik begrijp t meis :D

Zal je helpen !

IEMAND? :D
We got a MATCH ;)
vrijgezel blijven tot k weer es een keertje er 1 onder een steen vind en mee naar huis neem! :D
SINGLE??? ik weet niet het heeft wel wat lekker je eigen dingen doen maar ik heb toch liever een relatie ben nou een half jaar vrijgezel en mis het samenzijn ,de leuke en nare dingen die erbij horen toch wel:(
single zijn is zeker wel relaxed, maar t komt me ook af en toe behoorlijk de kont uit!!

klinkt saai, maar eens lekker knuffelen op de bank met je meisje lijkt me ook wel weer eens wat

Echt wel beter single zijn........lekker doen en laten wat je wil zonder dat je meid de hele avond aan je kop zit te zeuren als je net toevallig op een dik hardcore feest bent...En een vriendin kan altijd nog....Maar nu ff nie :D

Ja af en toe lijkt het wel zo he? dat het in is... vrijgezel is wel beter!!!!
YES ik ben IN.. :jaja: blijf nog wel lekker ff vrijgezel :)
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
ben ook single, maar niet veel om mij heen, dames dan
Huh ? :
ben ook single, maar niet veel om mij heen, dames dan

snap m nie.... tis ook nog vroeg voor mij...
Ik voel me meteen een stuk hipper nu :D
ik vind ook dat de woorden
Hip & Tof terug moeten komen ;)

haha.. zijn die woorden dan weggeweest :P
Ik ben cool, want ik gebruik de woorden hip en tof al een tijdje. ;)
idd mr. Lucca :D
hmm ik ben in :P
Niet voor mij iig (l)
en ik ben gaar :(
Artiest Mani
single zijn kan leuk zijn...

maar vind het echt ff niks... :(
ja eigenlijk heb ik ook t liefst

Huisje, boompje, beesje..
Lekker op zaterdag auto wassen
Op zondag wandelen met vrouw en de kinderen en naar oma.
Door de week werken en om 1700 naar huis naar mamm's kook kunsten en op woensdag naar de ouderavond en en en en....

hahaha...nee ff zonder gein..mis het iets hebben ook wel hoor...

single zijn is super.. lang leven het vrijgezel zijn !!!
Single zijn = in? Vind ik meer een uitspraak voor mensen die eigenlijk balen dat ze single zijn en zich groot willen houden tegenover anderen.

Ik mag toch aannemen dat er geen mensen zijn die doelbewust deze trend volgen ;)
Je bent single en vind dat geweldig of je baalt ervan. Klaar.
Het heeft allebei voor en nadelen

Dat vraag ik me niet echt af.
Ik ben zeer gelukkig zo en ik denk dat een relatie daar alleen maar aan kan af doen.
En of het in is maakt me verder niet uit, iedereen moet dat lekker voor zich weten.
Me is ook single...:D Ik geniet er idd van ... maar om te nu zeggen dat het in is!!!

een vrijgezel die gaat pas slapen als hij alle sterren heeft gezien!!!!

inderdaad :bounce:
Op zondag wou ik dat ik bezet was

voor mij is single zijn niet in :D

Voor mij ook niet... al ligt het er wel aan wat voor relatie.. als het niks is kan je maar beter single zijn.. ben ik nu achter, maar ik geloof nog steeds in mijn prins op het witte paard, haha....

Volgens mij is het niet IN...
Maar vrijgezel zijn is wel heerlijk. Gewoon lekker doen waar je zin in heb, zonder rekening te hoeven houden met een ander. Oke, soms mis je wel iets... dat is wel balen.

Wel of geen relatie hebben heeft allebei een keerzijde... Ik geloof daarom niet dat het één 'hip' is en het ander niet.
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??

vrijgezel is echt wel lekker.
kun je doen en laten wat je zelf wil en hoef je met niemand rekening te houden....

wel of niet in! Ik vind het wel lekker!!:)

Ik heb eerder het idee dat relaties in zijn.
9 van de 10 gaat helemaal nergens over en ontstaat alleen maar omdat mensen niet alleen willen zijn.