Partyflock

Forumonderwerp · 637784

Ja hè hè, ik laat me zelfs naaien voor geld.
Ik niet in elk geval.

Ik val in ieder geval niet op mannen die begerig naar hun eigen kloten grijpen.

Inge

:/ ik val op de vloer wanneer ik struikel.

en ik vind mannen met geld niet extra aantrekkelijk omdat ze veel uit te geven hebben.
de dikte van de portemonnee zegt toch niks over het karakter van iemand, of over de liefde die diegene jou kan geven?! :S
laatste aanpassing

Zo groot is je huis namelijk niet!

Hij kan het dan dus toch weten.

Geen geld, geen vrouw in zijn geval.

En natuurlijk zijn de looks ook belangrijk maar ook dat kan Jurno de Purno je wel vertellen. :)
laatste aanpassing
Totaal niet!

Ja, want alle vrouwen zijn hoeren!

geld maakt niet gelukkig maar gelukkig maken ze geld!! :-)

maar val er niet echt op!!
Het maakt een verstandige vrouw ECHT wel uit !!

Wat heb je nou aan een loos figuur zonder werk bedoel dan dat die persoon NIET wil gaan werken en btje steuntrekt?

En 500 euro p/m heeft te besteden :S lekekr toekomst hebbie dan :x

Juist ravebeest!
Ze zijn er wel maar dat heb je snel genoeg door.
En wat heb je precies aan een steenrijke kerel die oerlelijk is, een verschrikkelijk karakter heeft en nooit thuis is omdat ie zo hard moet werken voor al die centen?

Nee hoor geef mij maar gewoon een lieverd op een roestige fiets!
Ach dames...

Mannen willen het gewoon graag horen. Dat geeft ze een goed gevoel.
correctie:

mannen die wat te compenseren hebben ;D

Het maakt een verstandige vrouw ECHT wel uit !!

Wat heb je nou aan een loos figuur zonder werk bedoel dan dat die persoon NIET wil gaan werken en btje steuntrekt?

als deze loze figuur lief is voor zijn verstandige vrouw (en evt. kinderen) en als ze van elkaar houden hoeft er niks aan de hand te zijn.
de verstandige vrouw is waarschijnlijk wel zó verstandig dat zij voor (een deel van) de inkomsten zorgt.
en het loze figuur kan dan misschien lui zijn, of te dom om een goed betaalde baan te nemen, maar misschien compenseerd hij dat weer door voor de kinderen te zorgen, of 's avonds lekkere maaltjes te koken voor zijn verstandige vrouw? :D
Nou vrouwen houden van klerenkopen....verzo­rgingsproducten kopen...klerenkopen.­..euh...klerenkopen.­..en ga zo maar door...man met $$$ heeft zo wel zijn voordelen dan...tenzij je een hardwerkende meid bent, die niet "klaagt" over het feit dat je EN niet kan stappen EN geen nieuwe kleren kan kopen...;p

er zijn denk ik wel statistieken die de stelling een volmondig ja zullen steunen.

als je alleen al naar die achterlijke tv programma's kijkt die dit vooroordeel bevestigen...

Net als mannen liever geen hoogopgeleide vrouw hebben, in algemene zin dan (ik ben geen echte vent, dus wil wel een hoogopgeleide vrouw)

Veel vrouwen vallen wel degelijk op iemand die het aardig voor elkaar heeft financieel gezien. Het bied je een goede toekomst.

Maar goed het is ook vrij logisch... iemand met aardig wat geld kan zichzelf leuk kleden, goed verzorgen, een leuk huis kopen en een dikke auto rijden. Dit alles is nou eenmaal aantrekkelijker als iemand in een oud barrel met ongeschoren bakkes en oude kleding.

Vrouwen zijn geldhongerige hoeren!

Ik vind het minstens even belangrijk dat ik het zelf goed voor elkaar heb. Ik zou nooit volledig afhankelijk willen zijn van mijn man.

Inge
Ok, ik beeindig deze discussie maar bij voorbaat:

Sommige vrouwen vallen idd op geld.

Voor bijna geen enkele vrouw is het het enige dat telt.

:)

viel ik maar op geld....

Het zal zeker niet het enige zijn dat telt, maar het zorgt er wel voor dat een man die het financieel goed voor elkaar heeft een stuk meer aandacht zal krijgen dan zijn werkloze buurman. :)
ALs hij al TE dom en TE lui is om een normale baan te hebben laat staan dat je zo iemand voor je kids wil gaan laten zorgen :x
ZIt hij met de playstation te spelen terwijl de baby in bad ligt te verzuipen bv.

Ik zeg niet dat de man rijk moet zijn of directeur ofsow ,want daar heeft een vrouw ook niks aan :S die is altijd aan het werk.

maar tja ...meisjes denken daar anders over en zijn nogal NAIF jullie komen er zelf wel 8ter :D

(F)
Ik ken geeneen vrouw die op geld valt, gelukkig ga ik niet met zulke golddiggers om :kots:
Ja natuurlijk vallen vrouwen op geld!
En dan kunnen ze allemaal wel zeggen dat het niet zo is maar diegenen liegen gewoon!
Heren heren... wat een illusie's.... :)
Het is wel handig natuurlijk :)

Anders moet ik ze zelf financieel gaan onderhouden :(
Oef, ik wist niet dat er zoveel vrouwen waren die op geld vallen!!!
Poor me :p

ik ben 't helemaal met kimhmm eens, deze discussie is nogal zinloos want blijkbaar willen mannen graag horen dat vrouwen financieel afhankelijk zijn?
er zijn tegenwoordig zat gezinnen (meer dan je denkt) waarbij de man thuis zit en voor de kids zorgt en de vrouw elke dag naar haar werk gaat, gewoon puur om 't feit dat zij een hogere studie heeft genoten of omdat zij het een stuk leuker vindt om te werken dan haar man.
en er zijn ook veel jonge gezinnen waarbij er 50/50% wordt gewerkt/voor de kinderen wordt gezorgd. steeds meer vrouwen hebben de behoefte om te werken, hun eigen centjes te verdienen, zich te bewijzen tegenover zichzelf, en steeds meer mannen willen meer bij hun jonge kinderen zijn.
natuurlijk is het handig en prettig als er altijd geld in het laatje is, en al helemaal als je daar niks voor hoeft te doen. maar hebben degenen die vrouwen naief noemen of zeggen dat ze liegen nog nooit van de emancipatie gehoord? en gelijke rechten voor de vrouw wat betreft arbeidsomstandighede­n en salaris?

bovendien vind ik het onzin dat je geld boven liefde zou kiezen. als je genoeg van elkaar houdt ben je ook gelukkig met een wat minder groot uitziende bankrekening.
vind ik.
:respect:

(niet dat ik elke dag thuis ga zitten maar ik vind het goed gezegd)
laatste aanpassing

Ik wil niemand onderhouden en niemand hoeft mij te onderhouden. Da's mijn mening.

Inge
Gelukkig valt mijn meisje niet op $$$, want ik ben maar een arme "ex-student" ;)...ik word de huisman die voor de kids gaat zorgen :D
Wen (Y) :respect:
Als een vrouw die ik zou ontmoeten niet eens zelfstandig en onafhankelijk is zou ze nooit meer kunnen worden dan een vriendin.

Mijn vrouwtje kon zich voor mij PRIMA redden en heeft d'r eigen huis gekocht etc etc en daar heb ik :respect: voor en daarvoor heeft ze ook het recht om mijn meisie te zijn :9.

En als er een vrouw zegt ik hoef geen MAN die geld verdient die niks doet of kan maar wel lief is :kots: dan LIEG je dat je barst :kots:

De MANNEN van tegenwoordig willen ook GEEN vrouw die afhankelijk is van de man :S tenminste ik NIET iig

Er gaat niks boven een zelfstandige ONafhankelijke vrouw (Y)
Nee een man die niets heeft en niets kan hoef ik inderdaad niet.
Ik wil niet hém hoeven onderhouden!

Maar verder als hij zichzelf redt en we zonu en dan iets leuks kunnen doen, vind ik dat echt meer dan genoeg.

Banksaldo telt niet.

hangt ervan af hoe groot de stapel is... :D

het zou kortzichtig en ongenuanceerd zijn om als vrouw te zeggen dat ze geen man 'hoeft' die veel geld verdient maar juist een man die niks doet/kan terwijl hij toch heel lief is...
maar de liefde is het belangrijkst in een relatie en áls een man om wat voor 'n reden dan ook niet kan of wil werken (door een lichamelijke handicap, door zijn geestelijke gesteldheid na tegenvallers in zijn arbeidsverleden, door het niet kunnen genieten van een studie, door dingen die in zijn verleden zijn gebeurt of door wat dan ook) kan dat best worden opgevangen door de vrouw.
ik zeg niet dat het ALTIJD zo gaat, maar ik denk dat meeste vrouwen per definitie eerst naar de persoon zelf kijken en pas een tijd later naar zijn carriere en het bijbehorende banksaldo.

Als ik naar reacties kijk van dames als Aranka en Kinkie, kan ik me er niet aan onttrekken dat de man minimaal evenveel moet verdienen...

Zie ik als een gedeeltelijke bevestiging van de stelling.

Het is op zich niet eens zo erg, het is evolutionair bepaald.

Soort van zekerheid, en het principe geld=macht=aanzien=a­antrekkelijk gaat volgens mij heden ten dage nog steeds op.

Denk maar terug aan dat dames die op djs geilen topic. Ontkennen om het hardst, maar elke (mannelijke) dj kan elke avond rustig 10 meisjes uitzoeken om in te gaan vissen.

dj=macht=aanzien=aan­trekkelijk

ik vind geld een beetje beperkt.. als je er nou van maakt 'status' (= geld, macht, aanzien etc.) dan kan ik het er wel mee eens zijn. Natuurlijk kun je niet zeggen dat het geldt voor alle vrouwen, maar voor velen duidelijk wel..

En we moeten wel reeel blijven.. veel van de vrouwen die zeggen dat ze niet op 'status' vallen zijn gewoon zo lelijk dat ze geen kans maken bij een man die status heeft... als ze daarachter komen pakken ze een 'minder' exemplaar en gaan ze dat rationaliseren met argumenten als 'liefde'. ;)

Wil dus echt niet afhankelijk zijn van n man.Nee ik verdien mijn eigen centjes wel.Gelukkig zijn die tijden voorbij dat t vrouwtje thuis moest zitten en de man voor haar moest zorgen.Dat de man de touwtjes in handen hadden.Lijkt wel of n aantal mannen hier dat idee nog steeds niet kunnen verkroppen.

trouwens, eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat Wen ook goede argumenten heeft. ze brengt de nodige nuancering in dit topic aan(Y)

nook>> great minds think alike(L)
En we moeten wel reeel blijven.. veel van de vrouwen die zeggen dat ze niet op 'status' vallen zijn gewoon zo lelijk dat ze geen kans maken bij een man die status heeft...

Nico.... Grrrrrrrrrrr....... :[

Tis dat ik weet wie het zegt ;)
Miech: ik vind niet dat een man minstens net zoveel als ik moet verdienen hoor.

Ik kijk alleen even naar het hier en nu en daarin verdien ik niet zoveel dat ik een relatie aan zou gaan met iemand die niets verdient.
Puur om het feit dat ik niet genoeg verdien om ons beiden dan te onderhouden.

Maar later? Als hij thuis voor de kiddies wil zorgen ga ik wel centen verdienen hoor. Net zo makkelijk.