Partyflock

Forumonderwerp · 637360
Zou graag willen weten wat jullie van GHB vinden? Heb er namelijk een nare ervaring mee gehad.. Is een keer in mijn drank gedaan, en heb er 25 uur van in coma gelegen..... Had geluk gehad zei de arts....

...een vriend die er bij was had het vaker mee gemaakt en die had zoiets van die komt zo weer bij en dat was indd t geval, had t langer geduurt was hij uiteraard wel gegaan!!...,
==================================================­=

En wat had hij dan gezegd, och ik heb t al vaker meegemaakt en normaal/meestal komen ze weer gewoon bij.

Ik ben voor jou en je ouders blij dat t goed afhgelopen is, maar wat ben jij lomp.

gewoon troep ,hoor je ook nie te vreten die zooi net als ketamine, ZOOI!!!
the real jojo wat ben ik lomp? hou gewoon je bek wil je?! als je niet normaal kan reageren reageer dan niet....hij heeft het met zichzelf indd vaker mee gemaakt en ook dat hij had gezien dat er andere mensen nok gingen jah ...en die waren ammel bij gekomen (gelukkig) ..ZIJN woorden of niet dan ..kan ik er wat aan doen dat HIJ dat zegt hoef je mij er nie op aan te vallen :[ ennuh fouten kunnen gemaakt worden ...maak jij nooit fouten? :/

en zoals ik al eerder typte ik had nooit verw8t dat hij t in zn red bull zou flikkeren omdat ik niet anders gewend ben dat hij puur drinkt!! ik had dorst drink het.. en in 1 x krijg ik het ff dood leuk te horen dat er nogal wat ghb in zat en btw dat dit ook voor hem de 1ste x was dat hij het met red bull mengde omdat hij al zo al voldoende op had + andere zooi!!! :s

gerrit indd....ZOOI :yes:
laatste aanpassing
en de hele avond aan de drank gezeten

Alcohol

hij zo in een x; 'ho ho geef eens hier ik heb er ghb in gedaan'.

GHB

half uurtje later ongv ik stond in van die knipperlichten in de zaal...

Je stond in de zaal en was helemaal niet onderweg naar huis.

Maar je wist toen zeker niet dat je van de combinatie GHB en alcohol vlauw kan vallen.

moet je het lekker niet nemen somigen kennen er echt niet mee om gaan gewoon die vinden he heel wat op ghb te nemen en dan neem ja als snel te veel als je dat spul zie dan denk je is dit alles 1 buisje sta gelijk aan een colla dopje doen dan eerst de helft daar van

Een aantal gebruikers die ik ken werken zelf in de gezondheidszorg.
Die mensen weten echt wel waar ze mee bezig zijn.
:S
laatste aanpassing
was ook niet mn bedoeling om het te nemen dave...

en peppi stond toen indd in de zaal maar cker NIET te feesten ik stond rustig en het duurde niet lang meer voor het tijd was de rest had t super gezellig en wilde die dan ook niet tot last zijn... en toen d8t ik ook ammel wel dat het goed kwam en had het ook gevraagd aan degene die het vaker gebruikte..die zeiden ook waarschijnlijk zal het wel meevallen todat ik indd last kreeg van die gekke stuiptrekkingen en gekke dingen zien enz...en voor ik er erg in had dat ik daar maar eens weg moest gaan ...was ik al nok gegaan...op dat moment in die vaagheid sta je daar nie bij stil en t is zo appart en weet je niet wat je overkomt.. en van het een op het andere moment lig je...en t andere moment kom je bij in de auto en ben je de helft kwijt ...ontzettend vaag gewoon ..toen ik daar bij die lichten ook stond ..de ene ged8e zei; 'kim weg hier dit is echt waus' maar een andere ged8e vertelde me; 'dit is echtttt appart en vaag maar zal zo toch wel over gaan... ging ik dan ook van uit...van horen zeggen!! (nieuwsgierigheid zal cker wel aanwezig zijn geweest)..normaal voel je t ook wel aankomen als je je misselijk of draaierig voelt worden e.d. maar daar merkte ik dus niks van ..t leek wel of je ff uit je lichaam treed ..zo van t ene op t andere moment..heel eng :s

en ik wist ook wel dat die combinatie alcohol en GHB niet samen gaat, maar zat zo met die ged8e van..damn wat gaat er gebeuren enz hoe ga ik me voelen..dat ik er niet bij nad8t op dat moment dat ik nogal wat gedronken had ik stond er niet bij stil (erg stom)....als ik dat ook erbij verteld had tijdens het vragen of het kwaad kon..(aan die vriend) dan had hij ook cker gezegd ja..kom we gaan maar weg hier...!!! maar achteraf kwam die ged8e van..KUT jah k had ook echt veel gedronken....ben blij dat t zo is afgelopen! :( had dood kunnen zijn... k neem dus noooit meer drinken van andere ..ook niet als ik diegene ken ..goed lesje geweest zeg pfff :s
laatste aanpassing

Ik moet er niets van hebben van die tering zooi!! Ten eerste houd ik al nieT van tripmiddelen, en al helemaal niet van middelen wat voor dieren bestemd is!!

het is helemaal niet voor dieren dat is echt gelul allemaal

http://www.drugsweb.nl/drugs/harddrugs/ghb/index.html

En ten tweede is het geen tripmiddel ;)

juist your was ik vergeten te zegen ja

als je een beetje goeie heb is wel goed voor de zondag avond lekkuh afsluiterje van het weekeind!!

ja dat vind jij

het is echt een zondag drugs ja idd of een op kicker als je helemaal nergens meer wous van word
GHB is het grootste KUT middel wat er bestaat!!

Heb je argumenten voor deze mening ?
Die zou ik wel willen weten.
Ach laat iedereen nemen of niet nemen wat hij/zij wil en laat daarbij iedereen in elkaars waarde!!!!

he d@ve bijna het zelfde beroep, wat voor opleiding heb jij gedaan dan?
en zo is het bonobo..en peppii wrom moet jij overal argumenten voor hebben ..lijkt wel of dat je de meningen niet accepteert of dat je het niet gelooft :/ als iemand dat toch kut vindt laat diegene dat lekker kut vinden..zal hij/zij echt wel zn redenen voor hebben hoor en dan hoeft diegene NIET omdat jij dat zo graag wil argumenten voor te geven :s :[
laatste aanpassing

Ga dan niet je mening geven alsof het een feit is :s

Maar off the record;
GHB is inderdaad een "kut" middel, een goeie dosis en je denkt aan niks anders meer ;)
laatste aanpassing
Zeker kut troep!!!
Een vriend van me is zondag afgevoerd naar het ziekenhuis door die bende. Het ging goed fout, heeft voor ze leven moeten vechten.
Nu gaat het wel weer met hem. Echt onwijs slecht kutmiddel. :/
als je niet weet hoe je der mee ommoetgaan ,moet je het niet gebruiken ...die mensen die der ''bijna'' dood aan zijn gegaann..hebben allemaal stoer gedaan en 1 keer een teveel grote portie genomen ... stoer hoor :/

vinnut beste wat er is.. zolang je er verstandig me omgaat en er nie bij gaat zuipen...

ja juist maarja da verstand ontbreekt nog bij velen en ik moet toegeven da ik er zelf ook ooit goed mee de fout in ben gegaan maarja eigenschult en nou ga ik er ook zkr weer verstandig mee om
of je moet er dus niks aan kunnen doen..dan word het al gauw een ander verhaal en dan is mijn mening tot nu toe indd voor mij een feit dat het un kutmiddel is :yes: ..maar indd ieder voor zich eigen ;)
laatste aanpassing
GHB hoort in een oliefanten reet
laatste aanpassing

ik las een stukje in het ID&T magazine

... als je een olifiant plat wil krijgen met GHB moet je minstens de hoeveelheid van een cola fles toedienen ... GHB werd vroeger gebruikt als narcose middel voor mensen ... en ketamine word veel al voor dieren gebruikt ...

:yes: juist ja
Hoe vaak moet da hier op 't forum nog gezegt worden da 't NIET voor oliefanten gebruikt word....:/
een zetpil zo groot as een cola fles :p
mjummie

nou ja kheb toch liever geen cola fles in me reet.....

Regel dan ben ik zo in dromenland ;)
Ik ben ook voor GHB :P Zeker niet zo schadelijk als de meeste andere drugs en je wordt er niet gaar van achteraf. Je moet er alleen mee om kunnen gaan. Er is natuulijk altijd een risico, maar je moet gewoon groot inkopen doen, dan weet je hoe sterk het is...
maar je moet gewoon groot inkopen doen, dan weet je hoe sterk het is...
------------------------------------------------

das nou ook weer onzin wat je lult :S

ik wou net zeggen dan weet je nog nie hoe je moet doseren want 't is bij iedereen en iedere x dat je gebruikt anders dus gewoon goed opletten met wat je doet
je moet het gewoon oplaten komen ..kijken hoe je je voelt ..niet na een kwartier denken oh ik voel niks ik neem nog wel een glas :S
Naja, het is geen onzin, misschien zeg ik het verkeerd. Als je groot inkoopt, weet je na een keer voorzichtig testen hoeveel je er van kunt hebben. Stel nou dat je aan 1 buisje per 2 uur ofzo genoeg hebt, zal dat de rest vd keren ook wel zo zijn he... (kan natuurlijk ook weer liggen aan hoeveel je hebt gegeten bla bla, maar in de regel is het zo)
ik snap geen reet van wat je hier nou mee wil zeggen ...en volgens mij jijzelf ook niet

volgens mij lul jij aardig aan je nek..en heb je het nog nooit gebruikt :[

ik ga slapen ..ajuus

je moet het gewoon oplaten komen ..kijken hoe je je voelt ..niet na een kwartier denken oh ik voel niks ik neem nog wel een glas

:yes: die fout heb ik 1 x gemaakt en geloof me die maak ik nie nog een x
laatste aanpassing
Omdat jij misschien niet de slimste bent zal ik het even voor je uitleggen.

Situatie 1: Je koopt je buisjes altijd los. Je komt er achter dat je je na 1.5 buisje wel aardig prettig voelt. De volgende keer koop je weer ergens anders een paar buisjes. Omdat je er de vorige keer 1.5 kon hebben, doe je dat nu weer. Het gaat fout. Je nieuwe units blijken sterker te zijn dan die je er voor had.

Situatie 2: Je koopt een fles van 250 ml. Voorzichtig neem je eerste 1 buisje. Je komt er achter dat dat de perfecte dosis voor je is. De volgende keer neem je van dezelfde fles ook weer 1 buisje omdat je weet dat je dat kunt hebben. Het is namelijk dezelfde sterkte Het gaat goed...

Snappie?

En ik heb het nog nooit gehad? Meer dan ik achteraf gewild had...
laatste aanpassing

met ghb slaap je wel heel lekker .... weltrusten
ik koop altijd halve liter flessen ...en per glas moet niet meer dan 4ml doen daar heb je speciale buisjes voor ..an anders doe je het in een trekspuit dus wat zit jij nou eigenlijk stom te lullen ..dat je het groot moet inkopen ofnie . als ik geen g meer heb krijg ik ook welleens paar losse flesjes ... :S

Bij grote hoeveelheden wel opletten dat je de fles goed schud die fout maken ook veel mensen
maar nu moet ik echt slapen ..ben namelijk aan het werk ..orders van de baas :9
heb us 2 flesjes gehad voelde niet zo veel of het was kut spul was wel wat vaag maar niet interesand

GHB is bij goed gebruik een fantastisch middel voor op feestjes ergends thuis.
Geen gaarheid en een goede nachtrust na de hand.
Het kan zelfs helpen bij depressie wanneer je kleine doseringen dagelijks neemt, let wel op want verslavend is het ook.
Na de afbraak van GHB ontstaan er ook geen 'free radicals' (vrije radicalen) , dat zijn stoffen die het lichaam schade.
laatste aanpassing

ghb met :xtc:(y)
is voor een feest niks(persoonlijk)
maar thuis in bed met je wijffie :P

"GHB is bij goed gebruik een fantastisch middel voor op feestjes & thuis"

(Y) Helumaal mee eens, na 'n klein aanpassinkje dan8)
en zo is het bonobo..en peppii wrom moet jij overal argumenten voor hebben ..lijkt wel of dat je de meningen niet accepteert of dat je het niet gelooft als iemand dat toch kut vindt laat diegene dat lekker kut vinden..zal hij/zij echt wel zn redenen voor hebben hoor en dan hoeft diegene NIET omdat jij dat zo graag wil argumenten voor te geven

Ik vind het leuk om ervaringen te lezen en ze te begrijpen. Daarom vroeg ik bij jou ook door, om het te begrijpen. ;)

Als iemand het het kutste middel vind wat er bestaat, heeft diegene vast iets heel ergs meegemaakt, en ik wil dat wel weten, niks mis mee toch?

ik heb alleen op gelet bij school met de drugs voorlichtingen hoy@as dat is alleen nog blijven hangen voor de rest ben ik alles vergeten