Partyflock

Forumonderwerp · 637322

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Nou hoe vonde we thunderdome???

kom er zelf net vandaan :)

vond het wel geinig maar echt top vond ik het niet

zal wel aan mij gelegen hebbe

Nou, als ik dit allemaal lees, ben ik toch wel blij dat ik ziek thuis was..... :D

hehe ik ook :p

zow,ben blij dak nietben gegaan :)
heb me zeker vermaakt

plus:
- sfeer was relaxed
- mensen die ik tegn kwam en waarmee ik er heen was
- vince, neophyte en catscan & outblast
- meeting was gezellig

min:
- wc's
- lang rij bij de ingang
- geluid in begin slecht
- vechtpartij gezien waarbij een gast z'n neus was gebroken
- liesblessure door te ruig uit me dak gaan :s
Kom net thuis, wat een teleurstelling pffff
en hoe was t deurbeleid nou? (qua kleding leeftijd etc.)

Soepeltjes als altijd,
natuurlijk waren er veel te jonge mensen ('t is ook zo zonde
om ze te weigeren als ze met hun krantenwijkje een kaartje bij elkaar geschraapt hebben
en ze dan niet binnen te laten ;P)
En genoeg Lonsdale ed merken, gelukkig dat ze dat soort merken toelieten,
anders kwam ik ook niet binnen met m'n FuBu Air Max B)
Vond het een geslaagd feest, ondanks dat het geluid met name in het begin slecht was. De sfeer zat er goed in, hoewel er idd een aantal keren wat vechtpartijen waren vooraan de zaal. Ergste was dat er vrijwel geen security te zien was op die momenten. Later weer wel, maar toen was het weer rustig.

Promo live was lekker, Vince draaide boven mijn verwachting. Verder natuurlijk Nosferatu, Neophyte en Outblast & Catscan zeker de moeite waard.
is ook wel te verw888 als er vechtpartijen zijn met zoveel mensen en slecht geluid ...als geluid hard is loopt iedereen te hakken dus minder kans op relletjus (feit)

Fotooo's!!!?

PFFFFFFFFFF :s Je kan ook nog altijd je eigen feessie bouwen!!!!!!!

En dan is het geluid achterin de zaal kut... wat doe je dan???? ja psies, je gaat met z'n allen voor bij de boxen staan!!!!

de jeugd van tegenwoordig :s

haha, heerlijk om gelijk te krijgen :)

kom ook eindelijk es binnekakken:s
von het wel leuk..Laatste paar uur het leukst..ging lekker vet vies smerig uit me dak:vaag: en had een gratis kaartje:9 met vrienden met de auto.. dus heeft me haast geen flikker gekosto:)

dus de laaste uurtjes waren leuk????

ik was al echt vroeg weg gegaan om 5 uur ofz

- die wc's waren echt een drama ja
- en het geluid was ook kut

het plus punt vond ik wel dat je lekker de ruimte had om te dansen en het was niet zo heel heet
wat een zeikerds allemaal zeg...

Vond het echt wel een vet feest!!
Geluid in het begin minder, maar na promo vond ik het toch wel aardig hard gaan.
Dj's draaiden goed.
Vince was overduidelijk dé beste, wat een set zeg, weergaloos. Neophyte vond ik ook niks mis mee ;)
Drinken halen gingen snel, binnen komen ook (ik was er 00:30), jas enzo allemaal goed geregeld. Het enige wat echt slecht was waren de wc's.
Eerst bij alle 4 de wc's gekeken, toen naar degene gegaan helemaal aan de andere kant van het podium (kant vd ingang zeg maar), staan we daar binnen, bijna aan de beurt, moet iedereeen eruit omdat het te druk werk :S
Toen dus gewoon tegen een muur aangegaan, fuck it! Kan niet begrijpen waarom ze niet gewoon volop chemische toiletten hebben neergezet.

Dit was echter het enige minpunt voor mij.
Sfeer was ook supergoed, alleen maar vrolijke mensen.
Vind 45 euro echter wel veel te veel voor wat we gekregen hebben van ID&T.

Ja MIJN laatste uurtjes waren het leukst!!!
Daar gaat het toch om.. wat een ander vind zal me aan me reet roesten.. kom voor de muziek en gezelligheid.. en ik heb het altijd leuk:9

Afgezien van het slechte geluid en de dramatische w.c.-taferelen (bloedheet, druk en smerig :kots: ) heb ik me wel weten te vermaken.... :yes: :)
Bronco:
Vind 45 euro echter wel veel te veel voor wat we gekregen hebben van ID&T.

wat een zeikerds allemaal zeg...

:D

Hydrox, lekker he! :P

Dick, volgend jaar gewoon weer proberen? ;)
laatste aanpassing
maar ik ben verder positief linda :)
Alleen ik vraag me wel af of het ook niet voor 15 euro minder per kaartje had gekund ;)

Feest op zich was echter gewoon goed.

hehehe weinig gemist gelukkig maar ik zat al te balen dat ik niet ging.. maar ik hoor verhalen dat het dus niet echt wat was..hmm mooi:D

Superfeestje gehad :D alleen het geluid en de wc's zijn bij mij zeker een minpunt!
@ lindaaatje.....ja nu zeker :)
laatste aanpassing
Geluid inderdaad minder, en wachttijden bij de toiletten ook. Wel een goede sfeer (tot half vier, toen had ik het wel weer gezien). Aan de aankleding hadden ze wel wat meer aandacht mogen besteden.
trouwens erg vet dat ze Sinapse en die remix van so (2x zelfs) draaiden :D
k vond et eigelijk wel een zeer goed feessie....
geluid begon kut ma knalde lekker aant eind...
en de sfeer was ook wel goed na mijn mening want IK heb helemaal geen rellen gezien:)

Zeer goed feesie!
Werkzaam bij Powercore Events
Artiest {SHOWLIST artist 647, 26016}
teleurstelling
zeker van een organisatie als idt verwacht ik een goed feest, maar dat vond ik t nie
geluid ging pas om 4 uur (ouwe tijd) harder
volgorde van de line up was kut. eerst krijg je early hc daarna die fransoos met zun zaaie shit, dan promo live met leuke plaatjes, dan nossie, sloot wel aan daarop, en dan begint vince met oldschool en wat early hc, ok, en dan weer herrie, toen neophyte met nieuwe plaatjes, en t geluid ging hard, eindelijk, maar toen had ik me zal zo veel lopen ergeren aan t volume en die kut wcs. waarom moet ik betalen voor de plee??? ik snap dat niet, heb ik 100 gulden betaald om naar binnen te mogen, moet ik 5 gulden betalen voor mijn dooie biertje en dan zou ik ook nog eens een gulden moeten betalen om t te mogen uitzeiken in een hok waarin ik in de zeik van een ander sta. als ze nou met de wcs de winst moeten maken, kunnen ze beter helemaal geen feest geven, dom gedoe
nee, we zijn tijdens neophyte naar huis gegaan en von t eg slecht. avond kwam nie op gang zo, terwijl ik me in t begin wel vermaakt heb, maar da kwam door de leuke mensen

als je als organisatie weet dat t geluid maar 92 db mag halen, geef dan ergens anders een feest, of geen feest, dit is erger dan geen feest. geef em dan in gelredome en schup die harsteil kneut maar in de jaarbeurs. kon beter thuis blijven en thuis met wat vrienden plaatjes draaien en een biertje drinken

ow, en 25 gulden betalen om je auto ergens neer te mogen zetten is ook waardeloss

pfffffff, ben eg boos joh

maar t broodje warm vlees met sate was lekker

noooit gedacht ooit nog eens wat te eten op een td.

of zouk te vaak gegaan zijn naaar feestjes en te verwend zijn?
Denk het Sagem, want zo slecht als jij het bescrijft was het echt niet hahaha
Ik vond de muziek wel lekker hoor.
Manu le Malin gelukkig niet gehoord. Begrijp ook echt niet waarom ze zo'n gast op thuderdome zetten. Is meer een dj voor de kleinere feestjes waar de echte liefhebbers van die sound rond lopen.

En ik vond het geluid gewoon goed te doen vanaf een uur of 2 (oude tijd) :)
weet wel waarom t voor zoveel mensen tegenvalt!

voor zo een hoog bedrag verwacht je natuurlijk heel veel (wat ik overigens heel terecht vind) en TD is echt zo een feest waar iedereen naartoe leeft al heel lang, en feesten waar lang naartoe word geleefd, vallen vaak erg tegen!

wie was trouwens de Special guest??

ik:9
Ik dacht dat ik het was, maar mocht toch nog niet doorlopen bij de guest ingang :( ;)

beetje jammer ja:s zal er volgende keer wat van zeggen:)
vond het wel ok, maar had er meer van verwacht
hep gewoon op mn werk de twee laatste kaartjes verkocht terwijlk zelf ook wou!!! :frusty:
Na een hele fanatieke fouilering kwamen wij halverwege de set van Manu le Malin binnen maar voordat je dan naar de wc bent geweest, drankbonnen hebt gehaald en goed en wel staat was zijn set al bijna afgelopen. Om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik niet het idee had dat ik echt veel miste.

Nou ja, helemaal klaar gaan staan rechts vooraan op het podium in het midden van de zaal want DJ Promo begon. Promo draaide een geweldige set alleen helaas ... elke keer als je dan wist dat er een vet stuk kwam in een nummer en je helemaal klaar stond om ontzettend te gaan hakken ... WAAR WAS DE BASS, WAAR WAS HET GELUID ???

Zoals al zoveel gezegd was het geluid gewoon k.u.t.

Helaas kon Promo tijdens zijn hele set de volumeknop niet vinden en ik werd al bang dat ik heel de avond de mensen aan de andere kant van de zaal zou kunnen horen praten. :(

Maar gelukkig ... Toen kwamen Nosfuratu en daarna Vince ... Nosfuratu kon de volume knop blijkbaar wel vinden en het begon al een beetje ergens op te lijken. Gelukkig had Vince wel begrepen wat het publiek wilde en toen werd het ( dat vond ik tenminste ) pas echt lekker. Vond het vooral geweldig hoe Vince afsloot ... ff helemaal uit mijn dak gegaan op ontzettend snelle BPM's.

Daarna weet ik dat DJ Neophyte en Catscan & Outblast hebben gedraaid. Veel goede nummers en heb ontzettend staan te hakken alleen geen idee hoe de sets precies gingen. Weet alleen dat het goed was. :)

Nadat ik al 3 x 0,50 eurocent had betaald om te mogen pissen in een toilet waar de pis al tot je enkels stond kwam ik er ineens achter dat in de rechterhoek achter het podium gewoon gratis pisbakken stonden ... mooi was dat ook weer geregeld.

Ook de kraan met drinkwater in de "chill" zaal was handig. Kon je ff snel wat water bijvullen of je handen wassen zonder meteen te moeten betalen om in de pis te mogen staan.

Verder heb ik geen vechtpartij gezien maar ze zijn er blijkbaar wel geweest. Jammer maar helaas.

Zoals hierboven ook al gezegd was de temperatuur ook goed te doen.

Al met al een goed feestje en heb me prima vermaakt.
laatste aanpassing
Jah het geluid was echt zacht toen we binnen kwamen. Op het laatst was het redelijk, maar nog niet echt hard.

Maar heb wel lekker gestampt:)

Maar geen ˆ 45 waard...

:respect: dj vince....topset (Y)

alleen voor deze set wassut al goed om te gaan!!

was gewoon een goed feesie, alleen de verwachtingen waren te hoog vanwege Decade....

ps. veel reacties van mensen die niet zijn gegaan ;), hoe kunnen jullie nou weten of het een topfeesie is?? of dat er geen flikker aan is..:P

kutfeest met happy volk en zachte muziek

TOT NEOPHYTE die heeft de boel wakkergeschud en outblast & catscan maakten dat mooi af

tot hafl 4 - 4 uur was er dus geen fuck aan liep daar gewoon chagrijnig rond :(

maare daarna helemaal uit kunnen leven ;) :bounce:

Heb echt een wereld avond gehad :jaja:

Begin vond ik het heel slecht, (WC's/Geluid) maar toen tijdens Nosferatu het geluid omhoog ging heb ik echt een wereld avond gehad..

Vince, absolute man van de avond :respect:

Base Alert als laatste :( (Stampgevaar :r)

Sfeer heeft me verbaasd af en toe, dat iedereen zo betrokken was bij de muziek, echt heel vet...

Het Holland, Holland na de minuut stilte voor Unity en 3SA vond ik echt respectloos, schaam je dood als je er aan mee deed...

Was me 1e Thunderdome, heb dus heel weinig vergelijkingsmateria­al, maar mijn nacht was geweldig

Normaal laat ik me niet openlijk uit over feesten , omdat over het algemeen toch snel gekankerd word over een feest , maar deze x kan ik het toch niet laten , in de bijna 10 jaar dat ik naar feesten ga heb ik zelden zo,n baggerfeest meegemaakt dan dit ! Sluit me volledig aan bij Sagem . Je betaald gemiddeld toch wat meer entree prijs (45 euro thunderdome, andere feesten 35/40 euro)Is toch 10 gulden pp meer ! Ik verwacht daarom dan ook een goede produktie , dus een feest waarin de belangrijkste elementen goed geregeld zijn ! Daar betaal toch ook extra voor?
En dat mag ik toch ook verwachten van een marktleider in de sene? Nee wat hier , is neergezet was een bijzonder matige producktie , geen bijzonde live ackt , slecht geluid , wc een ramp , volgepropte zaal , weinig zitgelegenheid , decoratie zeer matig , line up matig .Nee ik vind het MOH dan toch een stukken beter doen! Waar heb ik die 5 (10 gulden !) euro extra voor betaald???
Voor de naam ??? Nee ik had niet echt het idee dat er met bezieling aan dit feest gewerkt was.Kreeg met dit feest toch echt het idee , dat de organisatie , van het publiek af is gaan staan.
* Geluid in het begin KUT
* Manu Le Malin draaide vet, alleen het kwam totaal niet over door dat kut geluid :(
* Vince was de man van de avond, Wat een platenkeuz, wat een scratch-werk......top
* Sfeer top (op wat rukkers na, die het voor een ander moeten verpesten)
* Geluid ging met Nosferatu toch de goeie kant op (wat ik nie verwacht had trouwens)
*Catscan en Outblast draaide vet......... en wat ging dat volume toen ineens omhoog zeg, pfffff ging echt behoorlijk hard.........:D
* Is het 45 euro waard??: Nee wat denk jij dan....... voor 45 euri verwacht ik een hele nacht knallende boxen, en geen halve nacht...... ook de aankleding was minimaal voor zoveel geld
Nadat ik al 3 x 0,50 eurocent had betaald om te mogen pissen in een toilet waar de pis al tot je enkels stond kwam ik er ineens achter dat in de rechterhoek achter het podium gewoon gratis pisbakken stonden ... mooi was dat ook weer geregeld.

hehe kwam ik ook pas op 't einde vd avond achter :)

Verder topfeest (Y) Geluid was idd kut in 't begin, jammer..

Manu le Malin gelukkig niet gehoord. Begrijp ook echt niet waarom ze zo'n gast op thuderdome zetten. Is meer een dj voor de kleinere feestjes waar de echte liefhebbers van die sound rond lopen.

Oh ja :S En die liepen niet op Thunderdome...?

Artiest Elcol
vond het ech super :D
Ik bedoelde te zeggen:

een klein feest waar zo goed als iedereen voor die sound komt.

------------------

Sorry, had het natuurlijk helemaal voor moeten kauwen %-) ;)

juist bertuz
Manu le malin gaf echt 1 van de beste sets weg, maarja al die gasten die alleen maar komen voor nummers braincrackin' en james brown is dead kunnen dit niet waarderen.

Ik vond nosferatu, promo en manu le malin de beste.
Yep, Manu en Vince waren de 2 helden........

jappo :kwijl:

tering wat lekker hard! :|
Nou voor mij alleen maar minpunten wat een ongelooflijk KUT feest zeg.

- Veelste weinig wc's 1.5 uur in de rij gestaan:S:S
- Muziek was wel okeej maar niet spectaculair :S
- Decoraties Niet origineel weer die brandende id-t wizards :S:S:S Jongens wanneer komen jullie weer is met wat nieuws :S
- En dan de sfeer Wat een klote sfeer zeg Geen eenheid maar alle maal groepjes enzo.
- En de Kledingregels :S:S:S Id-t maak de volgende keer is waar wat jullie op die site stond dit is al het derde jaar dat jullie dingen schrijven die niet waar worden gemaakt, in het begin werd lonsdale wel geweigerd daarna plotseling niet meer :S:S:S Heeb zelf mensenzien lopen met white power kittinkjes zien lopen en nog ergen als teken van 50 bij 50 cm op de rug van een trui :S:S:S
- En dan het laatste de chill wat tering klein was die zeg.
- Owjah en dan nog iets wat liepen er veel kleuters rond zeg Strengere Ligitimatieplicht NU !!!!! AUB :S:S:S
Conclusie voor mij geen hardcore feesten meer.
laatste aanpassing

anti, had beter gemoeten
klote id&t OPGEPLEURD!!