Partyflock

Forumonderwerp · 636188

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Ik ben op zoek naar de cd Thunderdome The X-Mas Edition.Nergens kan ik hem vinden dus hopelijk zijn er hier mensen die die cd eventueel zouden willen verkopen.Op het hoesje staat een mannetje met een groen gezicht dat uit een springveerdoosje komt.Het is een enkele cd dus geen dubbele zoals de meeste andere Thunderdome cd's.Als jij die cd hebt en je wilt hem weg doen laat dan een berichtje achter of zet iets neer in dit topic dan krijg je altijd 100% antwoord terug van mij.

Greetz hard4ever!!
Nog steeds gaat mijn eindeloze zoektocht verder.

wie zoekt zal vinden :P
Nog steeds gaat mijn eindeloze zoektocht verder.

Ik ben er ook heel lang naar opzoek geweest, heb zelfs id-t gemailt met de vraag op ze daar niet nog een cd hadden, maar niemand heeft wat, toen maar ge-slsk-t, er is echt "niet" aan te komen... :/
laatste aanpassing
Je had hem al 10 keer kunnen hebben, want hij komt best vaak voorbij op de Duitse eBay... zijn trouwens ook een paar Thunderdomes die ik nog moet hebben (een bepaalde zeldzame editie van Thunderdome 4, met de wizzard voorop)... als iemand ie voor me heeft: daar heb ik wel een euro of 50 voor over...
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
de td4 staat nu op de nederlandse ebay
VET! Ik zie het ja... alleen wel 75 euro, is toch wel erg veel (ik ga even nadenken ;) ).
Eindelijk na lang zoeken heb ik de Thunderdome The X-Mas Edition in mijn bezit.
Dit topic kan dus op slot.