Partyflock
 
Forumonderwerp · 636084
Zat 18-10 2003
Qlub tempo 23..

Van 5uur tot 06uur LUNA..
Damn wat een BEUK set :O:O

De laatste tijd vond ik luna maar zwak draaien! veel techno wat ik echt nie wil horen.

Maar afg zaterdag :O:O

DE TEERING..
BAM BAM BAM BAM.. alleen maar beuken :D.. gekkehous (y)
geen sec stil gestaan!!!

:respect: 2 luna (y)
 
Wat is er uberhaupt zo megabijzonder aan Luna? Okeej, zijn mix techniek is niet verkeerd, en zijn platenkeuze is wel oké, maar vanwaar deze megahype? Vrees voor hem hetzelfde lot als Dana: overgewadeerd en overkill... Je kan ook van een mug een olifant maken... ik kan goed knallen op die gast, maar... that's it.. (voor mij dan)
laatste aanpassing
 
:kusje: ;)
Artiest Maus
Skoog 24 oktober 2003 11:50
Wat wil je daarmee gaan doen dan ? Verpatsen ? Voor zo'n platen krijg je nog geen neuro...


Leer eens lezen, en schrijven! :)


maar vanwaar deze megahype? Vrees voor hem hetzelfde lot als Dana: overgewadeerd en overkill...


Overkill zou op den duur misschien kunnen, maar overgewaardeerd... Nee! :) Zn mixtechniek is daar wel te goed voor, net zoals zn platenkeus! :)
 
Help me dan eens ;)
laatste aanpassing
 
Straight on recordings... :respect:
laatste aanpassing
wat een gezeik al kijk je naar een dana en luister je die sets hoor ik echt puur mixen niet echt gekloot wat ik bij LUNA wel hoor gelukkig iedetreen kan platen mixen en gelijk zetten je moet voor de gein is die set van luna horen op fresh fm dan praat je wel anders SKOOG en STOMMELEE wat een mixtechniek + switchovers alles etc.. die gozer is het waard met een hype om hem heen hoe denk je dat die kerel dat voor elkaar gekregen heeft ? door goed te draaien he ? en ja hij draait techno so what techno is net zo relaxt als hardstyle hij kan het allebei goed draaien in billabong was die 2x top :D met zijn technoset
Het komt er uiteindelijk op neer dat het mij niet uit maakt wat hij draait als het maar beuQt :respect: voor onze held LUNA :yes:
Die technoset op Billabong was :O of niet Swish??

En die solo bij Q-beach dan?!? van Techno naar Hardstyle naar Oldschool naar Hardcore :bounce: (Y)
jup che :) heeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeerlijk was ut :D:D :ja:
LUNA IS DE SHIT
 
heb ut niet zelf gehoord...maar van me vrienden (y) set daar op q-beach..
ik ga er tog zoiezo van uit dat hij masterlijk draait ;)
idd lil :) luna ken gewoon lekker draaien :yes:
 
LUNA HEERST :respect:
helemaal mee eens (Y)
 
Thnx 4 everything Ries (y)
Daar ben ik 5x aanwezig!! ;P :bounce:
 
Met mij erbij 10 keer CH3-21!!!
;)

En heel het feest vooraan natuurlik!!!
(meteen ff die pica maken )
Kan ik de set van gisteren (dutch dj awards)ergens downloaden ?

Ik heb gehoord dat die set meesterlijk was :)
Je ne sais pas...
He naomi, hoorde dat Luna uit elkaar gaan :devil: ;)
Heb het vandaag op id&t gehoord , een set a la awakeningzz !!:kwijl:
laatste aanpassing
Hahhah Linda...een goede parodie op H&A, overigens wel :( jammer hoor!
Tja, ik ga nu met de ene helft van Luna een duo vormen :9