Partyflock
 
Forumonderwerp · 636084
Zat 18-10 2003
Qlub tempo 23..

Van 5uur tot 06uur LUNA..
Damn wat een BEUK set :O:O

De laatste tijd vond ik luna maar zwak draaien! veel techno wat ik echt nie wil horen.

Maar afg zaterdag :O:O

DE TEERING..
BAM BAM BAM BAM.. alleen maar beuken :D.. gekkehous (y)
geen sec stil gestaan!!!

:respect: 2 luna (y)
 
Altyd al respect voor m gehad :jaja:
 
luna techno....... hahahahaha
hij weet nog niet wat techno is al jat het zijn platentas!
Artiest Maus
luna techno....... hahahahaha
hij weet nog niet wat techno is al jat het zijn platentas!


:gaap:
 
Rustig Jimi, Techno is een modewoord. Veel beukers denken dat ze Techno draaien, waarschijnlijk de sales-chart van only-dj's. Beetje de Michel de Zeij-plaatjes zeg maar..
Skoog; veel beukers denken dat ze techno draaien? Wat denk jij dan dat Luna draaide op Shockers? Of op een ander feest waar hij ook "techno" draaide...ik hoop dat je hem weleens hebt horen draaien en dat je niet je mening gebaseerd hebt op lucht.
 
rot op met techno wat een lelijke teringherrie en nog saai ook zou verboden moeten worden
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Tja even ontopic voor de verandering..

DJ Luna draaide inderdaad weer ouderwets gruwelijk :D Laatste tijd vond ik hem ook minder worden maar na dit weekend is hij weer gestegen in m'n aanzien (y)
Jimi en Skoog zijn de echte die hards, mensen die waarschijnlijk vroegah zeiden dan techno heel breed is , veel beter dan andere stijlen enz...

En nu techno zo breed is geworden dat het zelfs vele hard stylers over de streep kan trekken is techno opeens weer een smal stukje muziek geworden.
 
Artiest Maddox
Jimi en Skoog zijn de echte die hards, mensen die waarschijnlijk vroegah zeiden dan techno heel breed is , veel beter dan andere stijlen enz...

En nu techno zo breed is geworden dat het zelfs vele hard stylers over de streep kan trekken is techno opeens weer een smal stukje muziek geworden.


en 1-0 :)
 
Techno is breed maar absoluut niet toegankelijk. Dat techno tegenwoordig een benaming is voor muziek waarbij meer als 2 hi-hats te zijn is gewoon belachelijk, daarbij is de muziek die een Remus draait nog lomper als hardstyle en wordt deze muziek geadoreerd door leeghoofden die niet verder luisteren als hun oor lang is..
laatste aanpassing
Ok Skoog.........als men niet verder zit te luisteren dan hun oor lang is; naar welke muziek luister jij dan verder nog behalve Techno?
 
zeker geen respect voor luna, man heeft 4 maanden lang dezelfde platen in ze koffer gehad...
vortex, dat is pas rammen :D
 
Ok Skoog.........als men niet verder zit te luisteren dan hun oor lang is; naar welke muziek luister jij dan verder nog behalve Techno?


Naast Techno ?

Nou, ik ben klassiek opgevoedt. Ik heb conservatorium gedaan en produceerde jazz in mijn vrije tijd. Techno is gewoon een oergevoel, het is 20 jaar oud en het was bedoeld als toekomstmuziek. Het had geen banden met bestaande muziekstijlen en was daarom uniek.

Dat er nu tegenwoordig zoveel geramd wordt kan ik niet begrijpen. Techno is een evolutie, als je een plaat meerdere keren beluisterd zul je steeds iets tegekomen wat je nog niet eerder gehoord hebt. Dat kan ik van die platte meuk van een Rush of Remus niet zeggen...
Jazz...intelligente muziek, ben zelf vooral weg van Fusion.

Maar kijk je moet niet verwachten dat de "beukers" naar beukmuziek zijn gaan luisteren omdat ze het unieke muziek vinden die erg origineel is ofzo. Het is een muziekstijl die bedoelt is om alles ff te vergeten en lekker los te gaan. Het hoeft niet altijd diepgaand te zijn.
 
Oh oh oh wat zijn we weer slaapverwekkend bezig; nogmaals ieder zijn eigen keuze, dus please shut the hell up!!

Luna begon bij dat "zuig" feest sensation met heerlijk harde schranz techno!! (Y) En dat was top!! En dat is mijn mening en mijn eigen keuze dank u wel O:)
Dus als ik je goed begrijp Leddie hou je van "zuig" feesten? (zie plaatje) ;)
 
8) lol dat is heel goed van jou opgemerkt Retrospective!!
:gaap: Luna kan hel goed techno draaien, beukstyle en oldstyle! Mensen die hem een van deze stijlen nog niet hebben horen draaien, moeten maar niet beslissen of hij het wel of niet kan!

IIG met BOB eens :respect: to the DJ! (zoals MC Marxman dat zegt! )
laatste aanpassing
Grijp ze Naomi :[ ;)
Luna draait idd meer techno :jaja: zie shockers dit jaar,half uur techno..(Y) hij denkt even wijs na ;)
En op Q-beach slotfeest stondt ie ook flink uit z'n dak te gaan op D-jay Alias..

Ich Liebe Techno!! :lief:

Maar goed,ieder z'n ding en mening en blablabla :P
laatste aanpassing
wat een dombo's luna draait echt wel techno joh
hoor shockers set op billabong draaide hij alleen maar techno JIMI
 
Artiest Frank B
op shockers draaide hy 2 techno platen maar dit sloeg niet echt aan, daarom ging hy al weer snel over naar "beuq" :S
Artiest Mani
Luna mocht op shockers niet door met techno, hij was geboekt voor hardstyle..
 
hehehe, tsja..
Ik hou ook niet echt van die techno i.c.m. hardstyle... alleen ff op Shockers was dat wel luuk, maar daar was het geluid gwoon supervet :P :D Ennem... op Shockers sloeg het niet aan? :vaag: Geloof je nu zelf wel wat je zegt, hij stond in de main zaal waar nog meerdere techno-ers stonden, niet in dat hardstyle zaal'tje... :P

Maar ff gokken, wat zal die gedraaid hebben... weet jij het? ;)

Nee, maar ik geloof het graag hoor BoB, jammer dak er niet bij kon zijn :(
laatste aanpassing
 
StraightOn Luna!!!

(Techno, Harstyle, Oldskool.... Maakt niet uit!)
luna techno....... hahahahaha
hij weet nog niet wat techno is al jat het zijn platentas


Rustig Jimi, Techno is een modewoord. Veel beukers denken dat ze Techno draaien, waarschijnlijk de sales-chart van only-dj's. Beetje de Michel de Zeij-plaatjes zeg maar


wie zijn jullie om te bepalen wat Techno is ?
 
We kunnen het ook omkeren:

Wie zegt dat Luna Techno draait ?
En wie zegt dat Luna meerdere stijlen draait? ;)
Luna moet het gewoon bij Hardstyle houden..

Maar ja een mens wil ook meer..
op id-t radio had hij er over dat hij meer techno gaat draaien :(
laatste aanpassing
Iedereen is technogeil.NL aan het worden :P Althans, zijn ze altijd geweest, maar nu willen ze het ook draaien... vind het zelf ook jammer... maar ja... je doet er weinig aan :(
Al een hele tijd respect voor Luna.

Wat hij ook moge draaien, die termen en stromingen boeien mij op zich niet, het gaat erom dat hij kwalitatief goede platen draait.
Elke muts kan kwalitatief goede platen kopen en die op een platenspeler draaien, het gaat erom dat je gewoon een gruwelijke set wegdraaid.. of bedoel je dat? :P
Zo kun je het ook zeggen ;)
Ik zeg dat Luna techno draait :[ komt u maar :gaap:

2 Frank B: 2 technoplaatjes op Shockers :S, 2 plaatjes die 15 min duren dus :X Luister nog ff naar de set AUB!
 
2 Frank B: 2 technoplaatjes op Shockers , 2 plaatjes die 15 min duren dus


Dan mixt die ook lekker snel door met techno...
 
pff wat een gezeik allemaal weer zeg...
Richard altijd relay...
en als je ut nie mooi vind...luister er dan nie naar ofzo
Dus :respect: 2 Luna
Hij gaat btw een technoset draaien op de uitreiking van de Dutch DJ Award :bounce:
:[



Ik ga zn platentas jatten als ie dat doet ;D
 
Respect to DJ Luna?
Wat dacht je van respect voor ELKE DJ?
Zijn toch altijd de mensen die uiteindelijk het succes van een feest bepalen...... Dus bij deze: Respect en bedankt voor elke DJ die mij plesante feest en muziek momenten hebben bezorgd!
 
slijmbal!

veel techno wat ik echt nie wil horen.


t boeid geen enne dj wat een individueel wilt horen!
en idd... RESPECT voor elke DJ!, dus Bob, zelfs als jij draaid en ook al bak je er nix van en niemand vind r wat aan... total :respect: voor jou
2 Maus: zn technoplatentas?! :/
 
Wat wil je daarmee gaan doen dan ? Verpatsen ? Voor zo'n platen krijg je nog geen neuro...
en dan Maus??
 
Luna ruleert
is egt knap bezig

(Y) :bounce: :respect: LUNA!!!!!!!!!!!

ik hou ook nie van techno, alleen als Luna draait, met name van die laatste paar plaatjes op shockers...jaaaa dan moet ik wel het een en ander aan :kwijl: wegwerken!
cker :respect: to LUNA.
ksta altijd lekker te :bounce: als hij draait.
goeie DJ (y)