| Betreft: | evenement: Qlubtempo #23, zaterdag 18 oktober 2003 om 22:00 |
Techno is breed maar absoluut niet toegankelijk. Dat techno tegenwoordig een benaming is voor muziek waarbij meer als 2 hi-hats te zijn is gewoon belachelijk, daarbij is de muziek die een Remus draait nog lomper als hardstyle en wordt deze muziek geadoreerd door leeghoofden die niet verder luisteren als hun oor lang is..
laatste aanpassing
Ok Skoog.........als men niet verder zit te luisteren dan hun oor lang is; naar welke muziek luister jij dan verder nog behalve Techno?
Naast Techno ?
Nou, ik ben klassiek opgevoedt. Ik heb conservatorium gedaan en produceerde jazz in mijn vrije tijd. Techno is gewoon een oergevoel, het is 20 jaar oud en het was bedoeld als toekomstmuziek. Het had geen banden met bestaande muziekstijlen en was daarom uniek.
Dat er nu tegenwoordig zoveel geramd wordt kan ik niet begrijpen. Techno is een evolutie, als je een plaat meerdere keren beluisterd zul je steeds iets tegekomen wat je nog niet eerder gehoord hebt. Dat kan ik van die platte meuk van een Rush of Remus niet zeggen...
Jazz...intelligente muziek, ben zelf vooral weg van Fusion.
Maar kijk je moet niet verwachten dat de "beukers" naar beukmuziek zijn gaan luisteren omdat ze het unieke muziek vinden die erg origineel is ofzo. Het is een muziekstijl die bedoelt is om alles ff te vergeten en lekker los te gaan. Het hoeft niet altijd diepgaand te zijn.
Maar kijk je moet niet verwachten dat de "beukers" naar beukmuziek zijn gaan luisteren omdat ze het unieke muziek vinden die erg origineel is ofzo. Het is een muziekstijl die bedoelt is om alles ff te vergeten en lekker los te gaan. Het hoeft niet altijd diepgaand te zijn.
Ik hou ook niet echt van die techno i.c.m. hardstyle... alleen ff op Shockers was dat wel luuk, maar daar was het geluid gwoon supervet
Ennem... op Shockers sloeg het niet aan?
Geloof je nu zelf wel wat je zegt, hij stond in de main zaal waar nog meerdere techno-ers stonden, niet in dat hardstyle zaal'tje... 
Maar ff gokken, wat zal die gedraaid hebben... weet jij het?
Nee, maar ik geloof het graag hoor BoB, jammer dak er niet bij kon zijn
Maar ff gokken, wat zal die gedraaid hebben... weet jij het?
Nee, maar ik geloof het graag hoor BoB, jammer dak er niet bij kon zijn
laatste aanpassing
luna techno....... hahahahaha
hij weet nog niet wat techno is al jat het zijn platentas
hij weet nog niet wat techno is al jat het zijn platentas
Rustig Jimi, Techno is een modewoord. Veel beukers denken dat ze Techno draaien, waarschijnlijk de sales-chart van only-dj's. Beetje de Michel de Zeij-plaatjes zeg maar
wie zijn jullie om te bepalen wat Techno is ?



![bob d€ b€uk€r SNOEIHARD [M.O.T.P.C.]](/images/user/3988_2140196.gif)












