Partyflock

Forumonderwerp · 636044

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
R&B-party A'dam eindigt in vechtpartij
zondag 19 oktober 2003 11:39 - Bron: ANP
In Amsterdam is vanochtend rond half zes een R&B-feest in de Heineken Music Hall uitgelopen op een massale vechtpartij. Zo'n 50 mensen gingen elkaar te lijf met stokken en stenen en bestookten elkaar met pepperspray. Het feest dat zaterdagavond begon trok ongeveer 5.000 bezoekers.

Agenten wisten de vechtende partijen uiteindelijk te scheiden. Daarbij raakte één agent lichtgewond. De politie arresteerde twee vechtersbazen.

Volgens de politie ontstond de vechtpartij doordat een groep van 30 man die niet toegelaten werd, rond de Heineken Music Hall bleef hangen. Ze gedroegen zich baldadig en toen andere mensen zich ermee gingen bemoeien, liep het uit de hand.

en dan zijn wij gabbers relschoppers volgens vreeman :D
Nou, dat ze deze feesten dan ook maar eens gaan verbieden en niet dat wij met onze muziek altijd de lul zijn.
~*~*Crazy_Laura*~*~ NNW 20 oktober 2003 11:25
Dacht dat het een R&B feest was

Maar natuurlijk die snuivende kaalhoofden maken overal ruzie

Ik ga liever op stap bij een studentenvereniging, daar zijn tenminste allemaal nette mensen

waar slaat die opmerking nou weer op :frusty:
Zie je wel.. Toch weer die stomme gabbers...

Het was geen R&B volk, het waren GABBERS. (logisch)

Wat lul jij nou stom dom wicht!!! je ziet tog dat het NAZI´S waren??!! :bah:
lol! :D

Lezen is een vak apart. 8)
Hardcorespookje als je goed naar mijn naam kijkt zie je dat er het lidmaatschat van de alom gewaardeerde politieke partij NNW ( of te wel Nieuw Nederlands Wit ) in verwerkt is.

No offence dus, just kiddin'
laatste aanpassing
Nazi is toch gelijk aan gabber? :/
*rent gauw weg*
:Niet naar binnen? Ik ga zekerr binnen komen man!
: Ja, man, ik zweeerrr het je !!
Hahahaha LOL
Moest zaterdag daar werken achter de bar :S
De tering wat een agressieve sfeer daar en allemaal schreeuwen dat de bar niet snel genoeg was etc.. echt het meest irritante publiek ooit
Gabbers zijn lief , zie je wel :)
maarja hardcorespookje is ook een schaap , die kan niet lezen :o
sepkuh (L)
Ik ga Gevoel voor Humor verkopen op PF, want daar ik duidelijk een te kort aan hier! 8)
laura ;) hehe
Kimhmm eerst snuifbaus met windscherm verkopen, je kunt niet alles tegelijk
je was toch aant rennen kimhmm?? :/
Ik kan alles tegelijk.

Ook gevoel voor humor en snuifbuizen met windscherm verkopen.
:O
zow!

Het waren zeker weer die luxemburgers?? :@ kutvolk.
Nog een geluk dat de luxemburgers maar met zo weinig zijn (Y)
meer dan genoeg! :@
elke luxemburger is er 1 teveel! :[
Nederland boven alles!!

** oeps vergeet maar ff dat lau niet helemaal nederlands is **

Buitenlanders en met name luxemburgers raus!!
laatste aanpassing

:o

Ik lees net in de meppeler courant dat ze samen hebben gespannen met een wel bekende groep vechtersbazen uit ijsland; jórg & bjórn.

Bjórn zijn opa heeft wel een jaar in marokko gewoond.

Artiest Elcol
lekker elkaar laten afmaken :Z
:O

Ik word net gebeld door mórg, broer van jórg. Die zegt dat bjórn eigenlijk indonesisch praat als hij franse accenten op zijn duitse helm legt.

Lekker zooitje daar in ijsland! :s
whahahaha LOL
en daarom! luxemburgers kutvolk! :@

Inderdation.

Surprise act op dat R&B feest zou pavarotti worden trouwens. Gek dat ze gaan vechten.. :s Zou het ook niet leuk vinden als ze op een hardhouse feest alleen maar naakte vrouwen rondstuurden...
met grote smurf gaat alles goed hoor ik net..
Gelukkig, was er al bang voor
dat ze eens wa aan al die R&B party's gaan doen dan HC feesten gaan verbieden :o
Zal ik m maar naar onzin en humor doen?

R&B-party A'dam eindigt in vechtpartij.

d8 dat het in het begin was? neem aan dat mensen die er niet inkomen niet 4-5 uur voor de deur blijven staan?

:x
nee het was aan het eind die gasten die er niet in kwamen die zijn idd blijven wachten....

en idd moeten ze dit soort feestne maar gaan verbieden ik zelf ga heel erg goed met een paar donkere jongens om en die zeggen het zelf: je kan niet een groep negers bij elkaar zetten bij een r&b feest dat word geheid knokken....

kijk maar eens naar de Challenge in hoofddorp daar is het vrijdagavond r&b avond en dat werd heel vaak afgesloten met een gezellige schietpartij....

ja tuurlijk Agressie het waren de gabbers/nazi's weer! Ik geloof er geen F#ck van! Hoe kon je zien dat het volgens jou dan die groep mensen waren!
Tuurlijk die gaan met z'n 30en ff naar een R&B feest om te rellen tegen 5000 man!

Vind het erg dom dat er zelfs bij rellen op een R&B feest gewezen wordt naar de hardcoreliefhebbers!
laatste aanpassing

missonrust kijkt wel lief:d

maarre r&b is gewoon kutjuh en dat wordt altijd al gezegd in elk topic over de hemkade dat het met zulke feesten erger is en nog moeten jullie lopen zeiken dat het kaalkope zijn:s

Werkzaam bij Basslinerz Music
tis ook altijd het zelfde hé.
als er maar ook 1 vechtpartij is op een houseparty wordt meteen heel de housescene schuldig bevonden.
en nu is er een vechtpartij op een r&b feest tussen 50 man en wordt geen 1 flikker gedaan :S
zoals er al velen vechtpartijen zijn op r&b feesten.
Volgens mij wel meer als op houseparty's
r&b party's.... ut zou verboden moeten worden:p

Die gasten kijken allemaal teveel naar the Box en MTV waar van die videoclips voorbij komen, waar die gasten behangen met goud en lelijke vrouwen met dikke billen de stoere bink uit lopen te hangen...

Ligt volgens mij naar verhouding best wel gelijk hoor....

misschien kwa vuist gevechten ja maar dan komen op die rb feesten de messen en al die rotzooi ernog bij ja:S
waarom moeilijk doen als t makkelijk kan ;)