| Betreft: | evenement: I Love Techno, zaterdag 18 oktober 2003 om 19:00 |
maareh... I love Techno, daar ging het om! Reclame voor die andere commerciele feesten interesseert me weinig.
Techno en TMF: tja verkeerde doelgroep! Zit straks Flanders Expo weer helemaal vol met Br€3€z4Hh's, wahahahaaa!
"dJ Ru5h, VvIl j€ voor oN5 BoBb€l!nG eN R&B dR44!5N? hIhI lOl dUzZ oNe LuV, vVIl jIj oOk €€n Br€3€z4Hh? hIhI LoL oNe lUv"
Techno en TMF: tja verkeerde doelgroep! Zit straks Flanders Expo weer helemaal vol met Br€3€z4Hh's, wahahahaaa!
"dJ Ru5h, VvIl j€ voor oN5 BoBb€l!nG eN R&B dR44!5N? hIhI lOl dUzZ oNe LuV, vVIl jIj oOk €€n Br€3€z4Hh? hIhI LoL oNe lUv"
laatste aanpassing
ik vind die reclame voor kleine kinderen anders ook goed fout hoor!
met die poppen van bratz
"VET COOL HIERMEE HOOR JE ER ECHT BIJ"
aha lekker dan, dus als iemand die niet krijgt gaan die kleine lui van 10- elkaar al afkeuren enzo
echt goed fout vind ik dat
en dan ook die kleren en make up die ze hebben, echt t goede voorbeeld! maar nie heus!
waar zijn de brugpiepers met koelkasten van rugzakken gebleven?
die zie je niet meer hoor.. dat is allemaal al 5 kilo make up en de duurste kleding
echt zwaar dom gewoon
met die poppen van bratz
"VET COOL HIERMEE HOOR JE ER ECHT BIJ"
aha lekker dan, dus als iemand die niet krijgt gaan die kleine lui van 10- elkaar al afkeuren enzo
echt goed fout vind ik dat
en dan ook die kleren en make up die ze hebben, echt t goede voorbeeld! maar nie heus!
waar zijn de brugpiepers met koelkasten van rugzakken gebleven?
die zie je niet meer hoor.. dat is allemaal al 5 kilo make up en de duurste kleding
echt zwaar dom gewoon
deden ze een paar jaar geleden toch ook al? ik stoor me er niet aan, kijk geen tmf ed... en die meelopertjes gaan eerder een kaartje voor Qlimax kopen dan dat ze 75 euro neerleggen (inclusief busreis, die ze dan nog eerst maar eens moeten vinden ergens op internet
, alhoewel Partynight behoorlijk veel reclame heeft gemaakt
) voor muziek die ze toch niet kennen en snappen.. dus ik denk dat het nog wel mee zal vallen....
Whahaha ja shit hé nu baal ik Echt dat ik niet naar ILT ga
had wel zo'n bordje omgewild, dan was ik pas echt stoer geweest..
Weet niet waarom maar dit verhaal doet me ineens denken aan 2 BrEEzAhsLeTjUhS die ik onlangs op een feestje zag met zelf gemaakte shirtjes met daarop "Zoenuh Zoenuh" pffff... waar gaat t heen met party-minnend nederland
Weet niet waarom maar dit verhaal doet me ineens denken aan 2 BrEEzAhsLeTjUhS die ik onlangs op een feestje zag met zelf gemaakte shirtjes met daarop "Zoenuh Zoenuh" pffff... waar gaat t heen met party-minnend nederland
Ach *Ireen*, zo zag ik op Bass Generation laatst n paar meisjes met zelfgemaakte shirts met daarop:
"Massaal half kaal allemaal" (ofsow) Daar kon ik dan toch wel weer erg hard om lachen...
FatAzz: jammer, jammer... weer n teleurstelling... je weet nota bene dat ik maar 1 hand ter beschikking heb op t moment
"Massaal half kaal allemaal" (ofsow) Daar kon ik dan toch wel weer erg hard om lachen...
FatAzz: jammer, jammer... weer n teleurstelling... je weet nota bene dat ik maar 1 hand ter beschikking heb op t moment