Partyflock

Forumonderwerp · 634992
Artiest {SHOWLIST artist 61045, 646, 98523}
Hierbij open ik het grote nieuws topic aangaande de Technics sl-dz1200 dj cd speler.

De bedoeling is dat iedereen die maar iets nieuws te vermelden heeft over dit ding het hier te vermelden. Foto's, filmpjes, details, Releasedatum, geruchten, prijzen etc etc....

Zo blijft iedereen op de hoogte van dit magistrale ding en hoef je niet het WWW af te struinen voor het laatste nieuws.

Dat ding gaat rocken weet iedereen. Persoonlijk kan ik niet wachten tot ie in de winkels ligt. Schaf hem direct aan.

Panasonic Nederland (importeur Technics) heeft iig al wat nieuws op de site staan.

zie: http://www.panasonic.nl/default.asp?M=59|34|1&N=back&FS=_lwe_loaders/generalreadlistitem.asp?id=4994

*** sniff vinyl ***
laatste aanpassing

to: ronny-b-
ja da's ook waarwe moeten niet achter blijven
maar muziek moet toch warmte hebben ook op een feest dat verse ''live'' geluid

maar daar wordt wel wat op gevonden
trouwens ik vind vinyl ook lekkerder draaien dan cd ik heb dan niet echt het gevoel van draaien..
Werkzaam bij Dance Concepts
Werkzaam bij Juicy Lounge Bar
Artiest {SHOWLIST artist 18398, 48419, 20856}
Snap helemaal wat je bedoelt, want ik probeer die sound ook in mn live act terug te brengen door de SU 700 sampler te gebruiken en het iets doffer te laten klinken misschien, maar meer underground te laten klinken. Want alles waar Old, classic of vintage aan hangt is Goed!

ja precies
vroeger was het gewoon puur
nu als een dj een wat hardere bas erinzet
of wat duistere sound wordt het meteen onderverdeeld in iets anders schranz bijvoorbeeld
wat natuurlijk grote onzin is

:kwijl:

Mooi ding!

:kwijl:
Artiest {SHOWLIST artist 44167, 16941, 12838}
en de mixer?
weet je daar iets over?

Rond de 699 euro

Klopt het nou ook dat die DZ1200 een 'naald' heeft? Dus eindelijk nietmeer vastzitten aan die ellendige verder & terug draai knoppies, maar fijn met een schuifje het juiste punt zoeken?

Gr Dj Arwin (www.djarwin.nl)
you lost me?

een naald?

tis een cd speler
Het zou een gat in de markt zijn misschien...

een laser arm over je cdtje heen tillen...

huh? kewl

nee man dan zou het gebruikersgemak achteruit gaan
dat veelste veel priel werk
je moet gewoon patsz boem de plaat erop gooien en niet op zo'n kleine pruts cd kijken van hhmmzz waar moet ik 'm plaatsen
nee gebruikesgemak speelt een grote rol..........
laatste aanpassing
das waar... ;-)

jah ik ben der nog al wat sceptisch over.....
en platen moeten nooit uit gaan technology kan wel vooruit gaan maar dat betekend niet dat het goed is....
dat ding prachtig :respect: maar voor bij je twee weels of steel
hee yendetta, gezien je aantal reply's kijk je erg naar die dz1200's uit of nie? Ik ook man, alleen tja wat alleen? Ze worden wel erg duur voor me haha. Denk toch dat ze eerst nog naast je sl'etjes staan en op een gegeven moment heb je je vinyl niet meer nodig. Simpelweg dat er op een gegeven moment niks meer op vinyl gereleased wordt. Jammer maar waar!

dat zou jammer zijn :(
geef mij maar dat live geluid cd klinkt kil man

jah hijs erg duur misschien niet duur maar kost veel geld
en als er niets meer gereleased wordt op vinyl
doe ik het lekker zelf met een vestax platensnijder kost wat maar dan heb je ook wat

ik ben eigenlijk meer geintrdeerd in die menger van technics of het wordt die of de vestax pcv 275
snap wat je bedoelt..ja idd die menger ben ik ook benieuwd naar..en bigup naar vestax!

maar volgens mij is die menger afgesteld op het digitale van die cd speler maar dat weet ik niet zeker want hij is samen met die cd speler gereleased.....

en die vestax is een goeie menger een vriend van me heb de 175 ook een lekkere mixer alleen een paar minpunten hij is niet geaard wat heel jammer is en je kan niet met je EQ kutten als je die over je koptelefoon afspeelt
ik ben eigenlijk meer geintrdeerd in die menger van technics of het wordt die of de vestax pcv 275

Kies die technics mixer...!!!!!!!

Ik wil je kleine hartje niet breken hoor...:P
maar die vestax is niet zo heel erg geweldig.
Wou hem ook en heb hem getest bij een gozer.

De schuiven en faders hebben niet echt de kwaliteit
dat je van Juist Vestax zou verwachten.

Die gozer had hem nu 1,6 jaar

Maar de prijs is top , en de fader is qua losheid ook:D chilly
laatste aanpassing

Die gozer had hem nu 1,6 jaar

Maar de prijs is top , en de fader is qua losheid ook chillylaatste aanpassing: 25 maart 2004 18:53
de vestax neem ik aan he?
maar de vestax staan indd bekand om zijn goeie faders
maar de prijs van deze mixer is ron de 6/700 euro?!
Weer ff about die cd speler....

Ik was gister ff bij Cixx thuis, en die kent dj Rockit (NL DMC kampioen meerdere malen). HIj had van Rockit gehoord dat die cd speler absoluut een verschuiving gaat veoorzaken in de markt voor dj cd players... Hij schijn geweldig perfect te zijn.

En rockit kan het weten aangezien hij een proto type thuis heeft of gehad die hij door en door getest heeft.

nog twee maandjes, dan ligt ie in de winkel...

*** sniff vinyl ***
Ik heb het geld er voor liggen nu nog ff demonstratie en proberen en dan als het zo tof is zoals ik denk gaan er 2 schatjes gelijk mee met me naar huis :)

koop beter 2mk5 en die cd speler als 3e applicatie
Fuck.. meer als 1000 pleuro. Dat ga ik er dus echt niet voor dokken .. Ben al blij met m'n SL 1200's
misschien dat die krengen van pioneer dan ook wat goedkoper worden... vind trouwens die grijze voor mn gevoel sneller reageren en fijner lopen dan de duurdere zwarte van pioneer... kan dat?

ennuh technics is idd wel wat prijzig, maar mn voorkeur hebben ze wel... technics roeleert!
Er is van die cdj1-1000 nu al een tijdje een mk2 op de markt denk dat die mischien betere `feeling` heeft zoals je beschrijft over de 800 serie.

Vorig jaar bijna 2 cd-1000`s gekocht aleen door een kut geintje van de winkel waar ik ze zou kopen ging de deal niet door waarna ik ff geen zin er meer in had. Maar ik ga nu echt voor die technics denk dat die toch wel de nieuwe standaard gaan worden.
Wel netjes van de importeur van technics, ik ontving zojuist dit mailtje over de sl-dz1200:

Europalaan 30
5232BC

P.O.Box 236
5201AE
's-Hertogenbosch

Geachte heer,

Een tijd terug heeft u contact met ons opgenomen, wij konden op dat moment uw vragen niet beantwoorden.
De DZ1200 wordt rond de periode augustus verwacht, de prijs zal rond de 1300 euro liggen.
We hebben een mooie folder beschikbaar, graag ontvang ik van u de adresgegevens zodat ik een nieuwe folder kan opsturen.

Met vriendelijke groet,

Panasonic Infocentre
www.panasonic.nl

Kortom, een gelikte folder is op komst.

Maar jammer is dat het nu weer augustus is voordat ie uitkomt.

*** sniff vinyl ***
Doe mij zo'n folder.... ;-)?
Zat net ff op IDP te kijken en die hebben een verschikkelijk geil nieuw demonstratie Filmpje op hun site gezet tering ziet er zoooo vet uit.

Voor de luie mensen die gelijk willen kijken klik je Hier voor kleine versie de middel Hier en voor de grote Hier (Quicktime)

jij bent toch een VINYL junk????

6 jaar geleden zag ik mensen nog uitgelachen worden wanneer ze zeiden dat ze cd's mixte.
ik vind met cd's, mp3's of andere dingen dan vinyl eerlijk gezegd zelf ook niet helemaal "echt".

zal de nostalgie wel zijn :)

nee tis ook niet ''echt''

maar ze moeten ergens geld aan verdienen
"nog een paar jaar en de kilo's gietijzer en de zwarte plakken bakeliet nostalgie maken plaats voor deze digitale revolutie!"

nou pik denk het niet

stick to vinyl :respect:
hehe Piemel ik ben zelf ook geen voorstander van die uitspraak, maar begin het toch steeds serieuser te gaan vinden.

Kijk naar de Final Scratch dj's en de I-pod mixers of de Traktor freaks. Zelf Laidback luke sleept gekopieerde cd's over de wereld inplaats van zn vinyl.

Gelukkig staan de meeste pioneer cd spelers meestal voor de sier in de clubs en worden ze weinig of niet aangeraakt. Laat staan de pitchcontrol functie ;-)

Maar we zullen zien? Tot die tijd vul ik mijn classics vinyl nog gewoon aan...

klopt da's jammer genoeg wel zo

ik ben erg sceptisch wat betreft cd's mixen, ik heb er een cd spelertje BIJ me tafels da's oke (y)

en het echte scratsch geluid kun je toch niet perfect het zelfde krijgen als met een naald
2 Tic tac

Thx ik heb na het kijken van het IDP filmpje bij hun twee limited technics keycords online gekocht en kreeg er zojuist van de postbode een heel promo pakketje bij met de folder van technics... vet ding hoor!

was dat?...
2 Vinyl Junk: augustus? :S

Verwacht hem binnen een maand... Prijs wordt inderdaad in NL (adviesverkoopprijs) € 1299.-

Hou dit topic maar in de gaten.. ;)
Jah augustus... dat is wat mij werd medegedeeld door panasonic (=importeur technics in NL).

In juni is ie al wel verkrijgbaar in Duitsland. Ik heb gehoord bij Elevator voor 1049 Pleuro's. En dat is zeker een stevige concurrentie positie voor technics ten opzichte van Pioneer.

jij bent toch een VINYL junk????

6 jaar geleden zag ik mensen nog uitgelachen worden wanneer ze zeiden dat ze cd's mixte.
ik vind met cd's, mp3's of andere dingen dan vinyl eerlijk gezegd zelf ook niet helemaal "echt".

Ja, idd, ben een absolute vinyljunk, vinyl zal voorlopig nog wel no 1 blijven bij mij, maar wat zo interresant aan deze cd speler is dat ik nu wel heel erg makkelijk mijn eigen producties kan gaan draaien, en daarbij mijn eigen scratch cd's kan samenstellen. En scratchen gaat perfect met dit ding. wat ik je brom!

*** sniff vinyl ***
Wacht maar af dan.. ;)
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
het stond ook al in de veronicagids, 1299 eurootjes, dat wordt weer een gang naar duitsland!

Artiest Fuser
damn ik ben zo goed als overstag :( ik ben zeg maar pioneer fan maar dis toch wel erg geil :) maarre apart zeg zo'n "plaat" op dei cd speler. wel koele techniek (y)

iemand 3 cdj800's kopen ;)
2 coady: da's € 829.16 ;)

2:The Croaker.........> nieuwe teechnologie is echt niet altijd beter :no:

dat warme, diepe, live geluid kan je nooit hebben met cd

en daar komt ook nog bij dat je strafbaar ben,
ook dj's die met finalscratch werken :yes:
2 Yendetta

gewoon volhouden hoor ;-)

whitelabel bootleg vinyl scratcher...lol

tja.......

laidback luke is aangehouden op schiphol hierom en al zijn cd's zijn bijna in beslag genomen
omdat het de 1e keer was :/
Je bent niet strafbaar als je kan aantonen dat je alle exemplaren ook op vinyl hebt.. ;)

nou hij had een foto gemaakt van de hoes en zelfd dat mocht niet

je moet kunnen aantonen dat je de rechten heb van de artiest

stond op de site van id-t maar kan het nu niet meer vinden :/
Ach, met die dz1200 heb je strax je gehele collectie op sd card staan... twee a 3 kaartjes hoef je dan maar bij je te hebben... en als ze je op schiphol vragen wat daarop staat zeg je gewoon "vakantiefoto's" :P

eneeeh, yendetta, erg coole profielpic!
zelf gedaan?
*** sniff vinyl ***