Partyflock

Forumonderwerp · 634992
Artiest {SHOWLIST artist 61045, 646, 98523}
Hierbij open ik het grote nieuws topic aangaande de Technics sl-dz1200 dj cd speler.

De bedoeling is dat iedereen die maar iets nieuws te vermelden heeft over dit ding het hier te vermelden. Foto's, filmpjes, details, Releasedatum, geruchten, prijzen etc etc....

Zo blijft iedereen op de hoogte van dit magistrale ding en hoef je niet het WWW af te struinen voor het laatste nieuws.

Dat ding gaat rocken weet iedereen. Persoonlijk kan ik niet wachten tot ie in de winkels ligt. Schaf hem direct aan.

Panasonic Nederland (importeur Technics) heeft iig al wat nieuws op de site staan.

zie: http://www.panasonic.nl/default.asp?M=59|34|1&N=back&FS=_lwe_loaders/generalreadlistitem.asp?id=4994

*** sniff vinyl ***
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 44167, 16941, 12838}
JIJ moets ook een copie van Dj Q-bert's - Do it your self scratching....

Had ik begrepen van Haaaaaaaaaai
AHAH!

Uiteraard, kan het me ff niet herinneren, maar als er iets te regelen valt :P

*** sniff vinyl ***
2 Junk ....Hmmmzzz jij heb nog een paar battle platen over..:P

Nee die heb ik nog steeds niet....Jij een copy van die Q-bert dvd en ik die van dat Scratch...
19 februari 2004 15:27
Te koop:

Must have voor de liefhebbers...

Grote partij DMC platen uit de periode 1988 t/m 1994 Mixes&previews van elke maand.

Allemaal in zeer goede staat, slechts een paar van de hele partij een enkele keer doorgeluisterd.

Meer Info? PB me ff

Hmmm nou fijn weer.

Ik heb vet lang op die cd spelers moeten wachten, want deze moesten uit australie komen om een of andere reden...

Nu heb ik ze eindelijk... en ik heb spijt dat ik ze heb gekocht... wat een k$#*(@ dingen... nee gasten.,.,, ik zou het bij de pioneers houden... ik ga ze ook verkopen denk ik... of beter gooi ik ze uit het raam... SCHIJTZOOI...

nou de matsels
Tuurlijk.... en klitteband en Housebroeken komen weer in de mode.....

Feck off!

Waar heb jij het over??

FEKKING NERD GA JE BILLENWASSEN MAN...

ja en wat had je?? iets tegen housebroeken ofzo!??!

HAMMERTIME HOooooooHOooooooo
Wat is hier aan de hand? waarom schelden op elkaar? En verder, Gaston de Held kan die cd spelers nooit hebben gehad, op een paar enkele scratchende helden na... Want ze zijn nog niet eens wereldwijd gereleased....

En daarbij is gaston erg ongeloofwaardig aangezien ie zich vandaag heeft aangemeld... (Fake Account?)

Laten we het ff serious houden!

*** sniff vinyl ***
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Laten we het ff serious houden!

ik stem voor :yes:

denk dat gaston gewoon van pioneer is...de concurrent...:[
Amen!
Wat krijg je als je Dutch DMC champion 2004 wordt.........

laatste aanpassing
Wheheh, ik begrijp de kampioen volkomen...

Als ik dat ding in huis heb, lik en snuif ik dat ding ook eerst helemaal af!

Maar, de grote vraag blijft; wanneer ligt ie in NL in de winkels??

*** sniff vinyl ***

Daarom laat ik mn vriendin ook nooit alleen naar jouw huis gaan Junkie... ;p

Ontopic : weinig nieuws helaas...
Ziet er cker releaxed uit maar kost een hoop centen. En die heb ik momenteel niet wegens carnaval :D
He Irie op de foto.....?

Een van mij maat... d'r zus de vriend...

We hebben binnen kort weer een Loet'n's Game/Dj Day en hij is daar waarschijnlijk ook..

Kan hij de Truckz en trickz eens laten zien...Yeahhhhhhhh:D

Hopelijk neemt hij die sl-dz1200 ding ook mee kan ik die ook direct Testen.,..hehehhehe
laatste aanpassing

Artiest Julian Sync
YO WTF Poemba,

no shit???

Eindlijk die sl-dz1200 voelen, bekijken...

Mijn dag is goed:D:D:D

grtz

*zo, nu eerst ff loetuh spreken wanneer de volgende gameday is*

sorry, ik denk weer hardop!!!;P
Het is geloof ik eind of bigin volgende maand..

Micha had het er over dat hij ook wou komen kijken van weege die Battle en shit...

Kan niet w8ten...

heb je trouwens alle filmpjes al, dan kan ik een cd'tje meenemen ;)

ennuh alleen ff cd branden strax en dan gaan de demo's hoogstwaarschijnlijk morgen weg:D

latOr

Oja Oeps:P:$ en die Irie krijg dat ding ook pas als die Sl-DZ in Nederland word gereleased...

Maar wel als eerste van Nederland...( Gratis )
Aahhhhhhhhhhhhh...!!!
laatste aanpassing

Vinyl Junk 23 februari 2004 13:23
Wheheh, ik begrijp de kampioen volkomen...

*** sniff vinyl ***

mag je je sig gaan veranderen >> sniff cd

:P
wil er twee van die technics..en als die cdx jes veel goedkoper zijn koop ik die!...*als ik geld heb*

laters
stomme vraag misschien, maar kan je ook branden met dat ding, kan je gelijk je setje opnemen met een cdrw!

??
Wheheh, er zit volgens mij ook een koelkastje in, waarin je je biertjes voor bij het draaien koel kan houden :P

LOL

Maar idd, zou tof zijn, maar dan een mp3 recorder ingebouwd van zeg 5 gig, kun je de hele avond recorden while spinning...

*** sniff vinyl ***
Artiest Hazy
Special event: 19 & 20 maart 2004 : Introduktie Technics SL DZ1200 DJ CD Player !

zaterdag 20 maart
Introduktie Technics DZ1200
vrijdag 19 maart
Introduktie Technics DZ1200 alleen voor Pers toegankelijk

www.djschool.nl
Kheb ff contact gezocht met de importeur van technics in NL, Panasonic...

Zie hieronder de e-mail correspondentie...

Geachte heer van den Berg,

Wij hebben nog steeds geen informatie wat de prijs gaat worden en wanneer de uitlevering begint.
Ik hou uw e-mail adres in bestand en zal u zodra ik meer weet informeren over de gang van zaken.

Met vriendelijke groet,

Michel Brok
Panasonic InfoCentre

Tel: (073)-6402802
Fax: (073)-6402812
www.panasonic.nl
Voor dealerinfo: http://www.panasonic.nl/default.asp?M=266|36&A=4812&FS=_ftp/dealerlocator/searchform.asp

-----Oorspronkelijk bericht-----

Verzonden: woensdag 3 maart 2004 12:39
Aan: Einfo-centre
Onderwerp: Vraag/opmerking via www.panasonic.nl: sl dz1200

--------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevr. Met smart zit ik te wachten op de release van de SL-DZ1200 cd speler van technics. Ik stond vorig jaar op het punt om een Pioneer cdj1000 aan te schaffen toen ik geinformeerd werd van de technics dj cd speler. Welnu, destijds hebben jullie wat info op de panasonic pagina geplaatst onder nieuwsberichten. Dit bericht is geplaatst in September 2003 en helemaal onderaan staat dat je regelmatig terug moet komen om te lezen of er nieuw nieuws is... Welnu, het is nu inmiddels Maart 2004 maar nog steeds staat het oude nieuws op jullie pagina. Het lijkt me sterk dat er niks nieuws is te vermelden. Helemaal als deze cd speler deze maand gepresenteerd wordt aan de pers in de IDP dj School. Ik heb eigenlijk maar twee vragen (want kopen doe ik hem toch wel); 1: vanaf wanneer is hij verkrijgbaar in Nederland 2: wat is de adviesprijs ex BTW? m.v.g. M. van den Berg

Infocentre

www.panasonic.nl

Duuuh, Ik geloof nooit dat ze nog niet weten wanneer ie uitkomt en wat ie gaat kosten... Zal wel geheim blijven tot de officiele persrelease...

*** sniff vinyl ***
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
Michel van IDP zou me een uitnodiging sturen voor die persrelease, dus ik hoop dat ik daar dan bij kan zijn :)
laatste aanpassing

Artiest Punk!
Het leuke is dat is dat de SLDZ1200 nog steeds niet helemaal af is. Technics en Numark hebben een beetje strijd over wie er het eerst gaat komen met een CD draaitafel. Het leuke ervan is dat ze hem beide overal al lopen te presenteren maar dat nog geen hond echt weet wanneer ie gaat komen.

Ik heb vorig jaar november ff met de Technics lopen spelen op Plasa en daar sloeg ie nog over zodra je een klap op tafel gaf. Zat er een vette delay tussen audio en platter manipulatie. Bij het indrukken van een bepaalde knoppen combinaties sloeg de cd speler totaal op hol e.d.
Ze hadden er toen dus nog een hele hoop werk aan en nu zijn ze nog steeds geen van beide klaar. Toch altijd wel weer leuk die onderlinge strijd tussen fabrikanten.

geef mij maar gewoon lekker draaitafel en ja als 3e zou deze het goed doen
maar voor mij gewoon goede vertrouwde vinyl:respect:

Hij is eindelijk te koop!!!
http://www.headsetzone.com/sl-dz1200.html

$995

Dj Arwin (www.djarwin.nl)
Ja en die mixer ook

Technics SH-MZ1200 Professional DJ 4-channel Mixer with Digital In/Outs

Is ook te koop, hij is goedkoper dan ik dacht

$699

:kwijl:

Dit weekend is ie dus gepresenteerd @ the dj school www.idp.nl Is er iemand geweest die al wat meer kan vertellen?

*** sniff vinyl ***
laatste aanpassing
Werkzaam bij Dance Concepts
Werkzaam bij Juicy Lounge Bar
Artiest {SHOWLIST artist 18398, 48419, 20856}
ff een retro vraagje;

Weet iemand of dit mooie apparaat ook in het zwart te krijgen is, of is de future zilver net als in de tv's en andere audio meuk wereld?

Anders gewoon ziver dan maar...

ik vind zilver veel vetter dan zwarte
het ziet er solider uitzien
das wel waar, maar mn SL'utjes zijn al zwart...

ja dan ken je beter zwart halen jah

maar je ziet dan mengpanneeltje van technics da's ook een vet ding weet iemand hier iets meer over de prijs enzow of heb iemnad een linkje?

Die is iig wel in het zwart verkrijgbaar...

*** sniff vinyl ***

Ow jah, linkje naar die menger: http://catalog2.panasonic.com/webapp/wcs/stores/servlet/ModelDetail?displayTab=F&storeId=11251&catalogId=11005&itemId=68842&catGroupId=11208&modelNo=SH-MZ1200S&surfModel=SH-MZ1200S
laatste aanpassing

Artiest The Vanisher
das wel vette shit junky!wil er ook wel meer over weten!

hij komt pas in julli uit man
maar de prijs is niet bekend
maar de voorganger fie deden het niet zo goed he!?
Waar baseer je dat op?

en wat bedoel je met voorganger? eerdere prototypes?

Prototypes hoeven het niet perse goed te doen, vaak gaat het dan om specifieke onderdelen waar op getest wordt.

Hmzz, Juli? Ik zag gister ergens April staan...

*** sniff vinyl ***

ja ik dacht dat te lezen op die site dat ie in juli uitkomt
maar de eerdere mixers van technics
ik heb dat op forums gelezen dat die het niet zo best deden qua faders en de stevigheid
Finally some fresh news...

Volgens IDP / Dutch Dj school alwaar afgelopen weekend de nederlandse presentatie van de sl-dz1200 en de mixer werd gehouden is dit het meest interresante nieuws:

Wil je zelf ook een SL DZ1200, dan moet je helaas nog heel even geduld hebben. In juni 2004 is hij echt leverbaar.
De vermoedelijke adviesverkoopprijs zal 1299 Euro zijn.

Zie ook http://www.idp.nl/online/events/

Adviesprijs is dus ongeveer 1299 euro's... dan denk ik dat ie strax voor ongeveer 1000 - 1100 in de winkel ligt...

*** sniff vinyl ***

en de mixer?
weet je daar iets over?

Wie weet waar ik de draadjes kan krijgen (kopen)
die door de toonarm van een SL1200 lopen ?
Er zit een draadbreuk in en het zijn heeele dunne
draadjes....

dan moet je ff die draadje pakken en naar een electro zaak gaan dan weet je zeker dat je de goeie heb
want anders kan het misschien wel fout gaan je weet maar nooit...................
damn dus rond de 1100 pleuries? dat is voor mij best fokkin' veel geld. dan bbetekent dus 2 keer die 1100 + mixertje= plus minus 2800 euro! toch?
Denk wel dat dit zeker de standaard gaat worden. DJ'ing en de muziek gaat naar mijn mening in de toekomst een heel andere kant op. Juist mp3's (die labels tegen betaling op het net plaatsten) zullen de nieuwste releases zijn. De muziekindustrie kan hier niet meer tegen op (napster, kzaa.slsk etc.) dus zullen ze hierop moeten inspelen. Vinyl daarentegen zal heus nog wel enkele jaren meegaan en voor de liefhebbers voor altijd! Denk alleen wel dat ontwikkelingen als CDDJ' ing, traktor, ableton, Final Scratch etc. uiteindelijk de SL zullen overnemen. Dit lijkt me ook vrij logisch. laterzzz

geef mij maar de warmte en het volle geluid van een plaat
vinyl blijf denk ik altijd ook gewoon op de feesten in de kleine disco gelegenheden denk ik ook dat cd de over hand zal hebben
Denk dat zoiets op dit moment moeilijk te voorspellen is. Durf er geen uitspraak over te doen, want vinyl heeft misschien meer warmte. Maar horen we dat terug in digitale muziek. Denk het niet ;-) Vinyl heeft bij mij ook de voorkeur, maar we moeten ook oppassen dat we niet te ouderwets worden... tha future is digital! en zilver...lol

damned, dat ding is gewoon te geillllllllll...

ff aan me baas vragen of ie dr eentje voor me wil kopen O:)