Partyflock
 
­ Nederland
 
ik vroeg me dus af of jullie wel eens iets engs hebben mee gemaakt???

ik ben gister avond naar het bos gegaan met een paar vrienden en vriendinnen van me en het was volle maan en we zaten ff op een pad een sigret te roken en in een keer zegt een jong: zien jullie dat? ik zie daat wat bewegen !!!
maar niemand schonk er aandacht aan.
en in een keer komt er gewoon een hond/wolf voorbij rennen! jezus ik heb nog nooit zo'n schijt gehad hij keek ons aan met van die lichtgevende rooie ogen! bah dat was echt eng man!
dat doe ik dus nooit meer he, snachts naar het bos gaan bleeh nee blijf liever thuis...

wat is nou het engste wat jullie hebben mee gemaakt?
(K) linny
als ik s'morgends vroeg na een feest in de spiegel kijk :D
 
hahahh ja dat kan heeeeeel eng zijn missparty.
hahaha das vaak heel eng ja.. ik heb pasgeleden heel eng gedroomd, dat mijn ma doodging.. en erna schrok ik wakker en dacht dat het echt waar was.. ben toen maar even gaan checken maar ze leefde gelukkig nog! dat vond ik wel heel eng!
 
ja ik heb ooit gedroomd dat mijn ma euthanasie wou en dat ik dat goed vond en had haar gewoon een potje pillen in haar mond geduwt soow toen schrok ik toch wel ffies
ieks ja! das ook eng.. bah dromen zijn soms echt bluhhhhhh
 
jah precies
 
Linny... Dat was gewoon een loslopende bambi ofzo!
Maar je poepte wel bijna in je broek hé?!
Hahaha... ik vond het wel lachen!!
Volgende keer ga je weer mee, hé?!
 
ja jij bent niet zo'n schijterd maar ik wel... gaat ze ook nog zeggen toen we over dat hele hoge gras tot boven je knie liepen het lijkt wel of ik op een hoofd trapte!
bleeehhh dat deed je om mij bank te maken he kutje???
en een bambi met lang haar????
nee het was gewoon een weerwolf. en ik was niet gaar dus je kan nie zeggen dt ik gek of para was...
 
en ik was al helemaal niet dronken want da spul wat jullie me gaven daar voelde ik nix van
 
Al eens eerder verteld,maar ik heb dus op een crematorium/begraafplaats gewerkt.
Goed voor veel verhalen.
even de engste:)

op een middag net voor we zouden weggaan,stopte een mevrouw op de fiets nog even,ze vroeg of we even de begraafplaats wilden controleren,want ze had iets heel vreemds gezien en erg geschrokken.
het leek op een schedel.
Leuk, jongens van de begraafplaats al naar huis,dus wij meiden er op af.
Inderdaad bij benadering,griezelend en op onze tenen lopend zagen we een wit raar gevormdachtig ding.
Stokkie gepakt en proberen te keren.
Na de ovendiensten,wisten we wel hoe een schedel er uit kan zien.
op redelijke afstand en met kippenvel de hap proberen te draaien.....was het een uit de kluiten geschoten zwam.:):):)

echt grijsachtig wit,met die ingevallen plekken...brrr.

Wij dachten dat we in ons broek zouden piessen.
 
sooowww dan is mijn verhaal gelukkig nix!!!
bleeeh moet er niet aan denken man
 
ik had eerst een morokaanse vriendin pff die vertelde me soms dingen daar scheet je pas 100000 kleuren van in je broek
 
Wow dat zijn wel heel erg veel kleuren!
 
jah wil je ze zien?
 
erica terpstra in bikini
 
wie kan mij ff kietelen???
heb weles gehad dat ik met mn vrienid beetje zat te chillen in het park,kwam er een kat vanachter een boom gerend,daarna een boze eend die vliegend in de kat zn staart wou happen..geen gezicht,een kat op de vlucht!!waar gebeurd..
 
E-waxx, niet zo vreemd hoor :-) bij me tuinhuisje zit een sloot met elke dag eenden op de kant :-) en me Kat komt daar echt niet dichter bij dan een straal van 5 meter :-)
 
is dat eng???
nou, als jij knettervaag daar zit ,komt dat best apart over,schrok me toen dood...
 
hahahah ja oke moet je voorstellen hoe veel kleuren ik in me broek heb gescheten?
pff dat moment vergeet ik echt never nooit meer
 
OMG, ik krijg weer flashbacks :D

Hier in Amsterdam Zuidoost heb je dus recreatiegebied Gaasperplas. Ik ging daar een keer helemaal strontlazurus met een maat van me heen midden in de nacht. Hij kwam op het idee om die wc's bij het strandje daar helemaal van binnen onder te taggen. Wij op de scooter erheen en we gingen voor de deur staan. Ik wil naar deurhendel grijpen om em open te maken en ineens begon die deur gewoon keihard heen en weer te rammen! Ik sprong echt wel een paar meter achteruit en keek die maat van me aan. Allebei een vet angstige blik in onze ogen!
Ik zei toen: "het zal de wind wel zijn geweest ofzo"
Dus we liepen weer naar die deur en we stonden ervoor stil. Dus ik wil weer naar die hendel grijpen en die deur begon weer keihard heen en weer te rammen. Echt fucking creepy! Dus wij kijken mekaar echt serieus fucking bang aan en sprinten naar me scooter. Normaal zet ik ALTIJD een helm op maar toen niet, moest gewoon TE snel wegkomen daar! Tering, wat scheet ik! Het ligt ook best wel heel errug afgelegen van de huizen en der komt nooit iemand s'nachts.............nou, behalve wij dan, maar NOOIT MEER!!!
 
lieve schat,dat was een heftig vrijend(homo)paar,die zeer beslist niet betrapt wilde worden.

Ik denk dat jullie en jullie reactie inderdaad wel een filmpje waard is geweest:)

lachuuuuuuuuuuu.
 
LOL @ MAMMA :D

Mjah, we kwamen heel stil aangesluipt, dus ze konden ons niet gehoord hebben en ineens begint die deur te rammen, precies op het moment dat wij aankwamen en daarna stil. Precies toen we weer terugkwamen gesluipt en weer voor die deur stonden ramde die deur weer hard heen en weer :S
 
toen ik nog het ad bezorgde in de ochtend reed ik op m'n brommertje een straat in en toen lag daar voor een flat een vent. En hij lag erbij alsof ie morsdood was...toen was ik echt geschrokken...politie gebeld en toen bleek dat ie teveel gezopen had :S
 
Was ik het niet? :P

Of nee, ik heb niks in R'dam te zoeken ;P
Of ik was verdwaald met me zatte kop :)
ik ben overvallen bij de ah waar ik werk!!
Das echt gefreakt!!

Als zo'n gast een gun op je hoofd richt omdattie denk dajje de politie hebt gebeld, dan pooh je wel ff in je pants!!

Gelukkig is t allemaal goed afgelopen.
 
Ik heb ook een keer een gun op me hoofd gehad, omdat iemand me geld wou :S
Ik scheet toen ook alle kleuren van de regenboog!!!
Mjah, ik had maar 5 piek ofzo toen in me portomonnee zitten en die gast werd pissed en toen kreeg ik een klap met die gun :S
Bij ons werd er ook een op zn hoofd geslagen ja, maar hij was al een beetje een warrig persoon :)

ben jij er wel een beetje bovenop gekomen??

Waar woon je trouwens, dat je gewoon op straat wordt bedreigd....
 
Ik had een maand nadat het gebeurd was nog nachtmerries van, maar goed er bovenop gekomen :)

Ik woon zelf in Amsterdam Zuidoost, vlak buiten de Bijlmer, maar het gebeurde ergens in Amsterdam Oost toen ik van een maat van me terugkwam...
Hier in de Bijlmer nog nooit zoiets zelf meegemaakt :)
brrr, nachtmerries, kan ik me voorstellen. Heb ik gelukkig niet zo'n last van, maar ik voelde me niet zo persoonlijk bedreigd.... we waren met 18 man ofzo... Maar denk maar zo: de kans is klein dat je zoiets meemaakt en jij bent al aan de beurt geweest... lijkt me stug als je nog een keer zoiets bij de hand hebt....
 
ik ben me eigen ook doodgeschrokken toen ik in de efteling bonje kreeg met een paar molukkers...kreeg een kopstoot en daarna werd ik gestoken, maar gelukkig kon ik m'n tas voor m'n buik krijgen en zat er alleen een gat in die tas en niet in mij...tering, daar schrik je echt van hoor...
 
Niet alle molukkers zijn zo ;) Ik ben braaf en liev :)

Maar het lef dat ze gewoon meteen een mes trekken en dat ze ineens steken :S De tering, ik zou me doodschrikken :S
belachelijk, ik verlang terug naar de tijd dat de mensen nog wat onschuldiger waren en niet zo agressief.

Als iemand nou vervelend doet, dan ben ik zoiemand die dat liever negeert dan er een probleem van maakt... even een lullige opmerking ofzo en dan is t genoeg...
 
ja wat denk ie...d'r schiet een stoot adrenaline door je lijf daar krijgt een paard de hik van, je weet niet wat je doet, maar gelukkig deed ik 't goed...:S

en dat niet alle molukkers zo zijn dat weet ik, ken er genoeg...twee molukse wijken bij mij in de buurt...
 
Jah, de hele dag blijf je shaken dan en zit je in een shock :| Ik ken het...
 
nou dat viel wel mee, want we gingen ze nog zoeken...(met de politie :P) en ik wilde ze echt nog een keer zien, die drang was erg sterk...
 
Waarom gingen jullie ze niet opwachten bij de uitgang met de politie? Echt sneaky vanuit een hoekje ofzo en dan ineens bespringen :D
 
ze waren bij een attractie gesignaleerd en toen gingen we heel sneaky in een jeep (dat valt niet op in het park :S) bij de uitgang staan...
 
Maar waren ze nog wel gepakt?
aha, je wilt ze dan echt terugpakken he.... ken dat gevoel wel. Twee vrienden van me zijn door 30 man in elkaar geslagen... is al weer lang geleden hoor, maar ik wilde ze echt wel gaan opzoekn, wat was ik boos!!!
Toen ik gevallen was..
en mijn vinger er voor de helf af lag.. 1 meter verder!
ik moest dat ding oppakken en in men bek douwe!
maar vinger doet nog steeds :)
was zo goor!! :s
 
niet meer gepakt, maar ik heb lekker wel 2 vrijkaarten toen gekregen voor de efteling :D


ben alleen niet meer geweest :(, spreek trouwens wel over 5 jaar geleden...
 
Botjuh> ik kan me op zo'n moment echt niet inhouden, mjah, dan zal ik wel weer losse handjes hebben...
Maar ik zou ze echt 1 voor 1 terugpakken...
 
Ray> zijn die vrijkaarten nog geldig? :D
 
kweetnie...interesse? Ik vind de efteling toch niet leuk :P
 
Ik zou me nooit van me leven in een pretpark begeven, ik schijt in al die attracties :)
Ik zou dan op de plaats blijven waar de drank is en de videospelletjes :D
nou daan, ik ben ook wel iemand die ertoe in staat is, maar ik ga liever niet als klein meisje naar t kamp in soesterberg om die gasten eens te vertellen wat ik ervan vind (had nog wel aan een granaat gedacht...)

Ik wil trouwens wel naar de efteling... (lang nie geweest)
 
kaartjes hebbuh?
Ik heb afgelopen week mijn engste droom ooit gehad! ik droomde dat ik dood ging en dat ik niet naar "de hemel" wou...Maar dat ik hier wou blijven omdat sommige vriendinnen en mijn moeder nog met mij konden communiceren. Mijn begrafenis was precies hetzelfde als die van mijn vriendin (is vorig jaar overleden) En toen zei ik tegen mijn moeder: ma, je mag mijn kist niet dichtspijkeren, gewoon open laten,en mijn telefoon + oplader in mijn kist laten, zodat ik je altijd kan belle...Nou, toen ik wakker werd was ik bang joh...en nou heb ik nog steeds kriebels als ik aan die droom denk....