wat is chatten en waar ligt de grens??
Het gaat er toch juist om dat je reageert op wat andere te zeggen hebben?? of is het nu de bedoeling om 1 keer je mening te vertellen over het topic en dan geen reactie te geven op wat andere te melden hebben (ja, want dan ben je aan het chatten
)
Sluit eerst eens alle onzin topics over dat eeuwige gezeik over wazi's, voetbal, 'ik ben geil en jij?' enz........
Het gaat er toch juist om dat je reageert op wat andere te zeggen hebben?? of is het nu de bedoeling om 1 keer je mening te vertellen over het topic en dan geen reactie te geven op wat andere te melden hebben (ja, want dan ben je aan het chatten
Sluit eerst eens alle onzin topics over dat eeuwige gezeik over wazi's, voetbal, 'ik ben geil en jij?' enz........
Sjit heej, sorry hoor maar sommigen reageren wel een beetje bekrompen.
Ik zeg een ding: check de serverload. Het is gewon veel te druk op PF. Er moet wel wat gebeuren want anders heeft iedereen hier nadeel bij.
Vregeet niet dat heel de sitedraait op vrijwilligers, Tommie er alleen heel veel tijd en geld mee kwijt is en nog 9 van de 10 keer gezeik aan zn kop heeft, en hetzelfde geldt voor Frans.
Chat gewoon in de chat, blijf ontopic, zo gaat dat op andere fora ook. Misschien saai maar dan richt je maar je eigen forum op ofzo!
Ik zeg een ding: check de serverload. Het is gewon veel te druk op PF. Er moet wel wat gebeuren want anders heeft iedereen hier nadeel bij.
Vregeet niet dat heel de sitedraait op vrijwilligers, Tommie er alleen heel veel tijd en geld mee kwijt is en nog 9 van de 10 keer gezeik aan zn kop heeft, en hetzelfde geldt voor Frans.
Chat gewoon in de chat, blijf ontopic, zo gaat dat op andere fora ook. Misschien saai maar dan richt je maar je eigen forum op ofzo!
ik kan me voorstellen dat dat ge-chat op 't forum als vervelend wordt ervaren.
zelf vind ik het ook focking irritant wanneer topics (die best potentieel interessant kunnen zijn) worden verkloot door nutteloze posts als

etc.
en inderdaad, die 'voorganger'-topics, die hebben nou ook niet bepaald inhoud of intellectueel niveau.
met het sluiten van een aantal topics zou ik het dan ook zondermeer eens zijn, maar kies dan wel voor topics die in z'n geheel nutteloos zijn, en geen topics die over het algemeen interessant kunnen zijn maar zo af en toe worden verneukt door onzinnige posts...
zelf vind ik het ook focking irritant wanneer topics (die best potentieel interessant kunnen zijn) worden verkloot door nutteloze posts als
coke geil...
lekker boeiend
etc.
en inderdaad, die 'voorganger'-topics, die hebben nou ook niet bepaald inhoud of intellectueel niveau.
met het sluiten van een aantal topics zou ik het dan ook zondermeer eens zijn, maar kies dan wel voor topics die in z'n geheel nutteloos zijn, en geen topics die over het algemeen interessant kunnen zijn maar zo af en toe worden verneukt door onzinnige posts...
laatste aanpassing
Chat gewoon in de chat, blijf ontopic, zo gaat dat op andere fora ook
Het leuke aan pf was, was dat het hier niet zo was
Anders was ik wel bij s2d gegaan ofzo
Maar...
Ergens begrijp ik het natuurlijk wel... Dus mijn vraag:
Als er weer genoeg gedoneerd wordt,
koopt thomas dan weer een nieuwe server
en mogen wij dan weer chatten in topics?
laatste aanpassing
Ik roep het wel even voor je 
Ik heb nu een goeie motivatie om PF-promogirl te worden...
Ik heb nu een goeie motivatie om PF-promogirl te worden...
laatste aanpassing
Nou zeg 
Het ging om het idee
Ik zal het niet meer doen

Even netjes dan: Doneren aub
Wel iets minder effectief vrees ik
Het ging om het idee
Ik zal het niet meer doen
Even netjes dan: Doneren aub
Wel iets minder effectief vrees ik
tja....te druk...begin dan eens met het verbannen van alle mensen die extremistische uitingen doen cq hebben gedaan.
Dat ruimt alweer een boel op.
Vind het overigens begrijpelijk dat topics waarin alleen maar onzin staat, gesloten worden.
Echter moet er wel onderscheid gemaakt worden.
Een topic van DOTF waarin vele mensen wekelijks contact hebben en info uitwisselen moet natuurlijk gewoon open blijven.
Maar goed, forum wordt idd steeds minder aantrekkelijk. Is het niet door de vele achterlijken en dommen, is het wel door de steeds strakker wordende regels die blijkbaar nodig zijn om alle schapen binnen de kudde te houden.
Dat ruimt alweer een boel op.
Vind het overigens begrijpelijk dat topics waarin alleen maar onzin staat, gesloten worden.
Echter moet er wel onderscheid gemaakt worden.
Een topic van DOTF waarin vele mensen wekelijks contact hebben en info uitwisselen moet natuurlijk gewoon open blijven.
Maar goed, forum wordt idd steeds minder aantrekkelijk. Is het niet door de vele achterlijken en dommen, is het wel door de steeds strakker wordende regels die blijkbaar nodig zijn om alle schapen binnen de kudde te houden.
Geef jij ff het goeie voorbeeld dan mike? 
Nou ik vind het absurd dat je na 2000 reacties ons topic sluit!!!! doneren no way!!!
Wat een onzin! Je kunt in forums toch ook dingen bespreken!!! Niet iedereen is altijd tegelijkertijd online!!! Beetje dom dat je die topics sluit. Als je nou een goede reden had, oke! Maar ja, die kneuzen van een medewerkers begrijpen dat natuurlijk niet dat sommige mensen overdag online zijn en sommige mensen s avonds. Maar ja, daar gaan jullie donaties....
PS: discussieren over een onderwerp is toch ook chatten!!!!
laatste aanpassing
Wat een onzin! Je kunt in forums toch ook dingen bespreken!!! Niet iedereen is altijd tegelijkertijd online!!! Beetje dom dat je die topics sluit. Als je nou een goede reden had, oke! Maar ja, die kneuzen van een medewerkers begrijpen dat natuurlijk niet dat sommige mensen overdag online zijn en sommige mensen s avonds. Maar ja, daar gaan jullie donaties....
Aan de ene kant snap ik het ook wel. Het is allemaal vrijwilligers werk en het onderhouden van zo'n site is niet goedkoop.
Mijn voorstel is dat ze een sms server kopen, dat er meer gedoneerd moet worden en dat het voetbalforum moet sluiten [dit is een muzieksite].
Wat ik dus ook altijd roep: Als een topic je niet aanstaat, reageer dan niet!! En hoe vaak gebeurt het dat die Hardcore zieligerds weer een Tiësto topic de grond in boren gevolg -> topic closed of dat er alleen maar "neuken" word geroepen?!
Het zijn idd die mensen die het verpesten voor de anderen die zich wel a/d "regels" houden
Maar om zo die topics zomaar te sluiten
IP -BAN die mensen die het verpesten 
Verder ben ik het erg met Kimhmm en Wen eens!
Het zijn idd die mensen die het verpesten voor de anderen die zich wel a/d "regels" houden
Maar om zo die topics zomaar te sluiten
Verder ben ik het erg met Kimhmm en Wen eens!
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/620689 is toch geen chattopic? Dat is bedoeld voor mensen in de nachtdienst..
of mag dat ook niet?
Donateurs hebben al meer extra's toch? 
Zoekfunctie altijd beschikbaar
en je kan toch ook ten alle tijden je conversatie's lezen?
Of is dit alweer veranderd?
Zoekfunctie altijd beschikbaar
en je kan toch ook ten alle tijden je conversatie's lezen?
Of is dit alweer veranderd?