Partyflock

Forumonderwerp · 634324

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ze is zo lekker dat ik haar foto niet durf te tonen! Het zou haar veel verdriet doen :devil:
laatste aanpassing

Ik vind jullie allemaal lelijk en stom..

het is net zoiets als moslims die elkaar afmaken..let them!
sepkuh ik wil je ook zo ontzettend graag.
dan bind ik je vast aan mijn bed en dan laat ik kees boven op je springen ;D

en dan film ik t zodat je t later nog een x kan zien :P
2 saskia>

volgens mij heb je een minderwaardigheids complex en kan je daar niet mee uit de voeten!

maak niet een ander het leven zuur omdat jij toevallig niet wat je met jezelf aan moet.
kees mag dat wel ;)
wa ben je stil saskia :o
te hard geroepen....

:devil: saskia :devil: 9 oktober 2003 21:48
als je veel om je vriend geeft leen je hem toch wel een x uit he??
al is het alleen maar om mij een pleziertje te doen...

sick mind :kots:
die pa snapt het ook niet echt :s heeft ie alles gelezen. gaat ie nog zeggen dat wij moeten stoppen :s net zo'n nuttcake denk
laatste aanpassing
ik ga haast denken dat die saskia een fake account heeft. Zo niet dan moet die trol een jasje met iets te lange mouwen aan.

wáááát?!?! heeft die pa dit gelezen en is 'ie nog steeds van mening dat dochterlief zo onschuldig is??!?! :o

WEIRD SHIT!!!
laatste aanpassing

wat een dildoslet zeg
Vreemde mensen op deze wereld maar ik moet toegeven als hardcore spookje je nieuwe vriendin is, wat moest je dan met die andere......
Deze ziet er veeeel beter uit....
met die andere? ik ken heel die andere niet eens. heeft bij mijn vriendin in de klas gezeten.

nog nooit in levende lijve gezien. je denkt toch niet dat zoiets mijn vriendin is geweest he whehe