Partyflock

Forumonderwerp · 634267

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Actueel is het niet! Maar jullie kennen ze vast nog wel...

http://members.msn.com/default.msnw?guids=5Xa*tPj8KEgVk!uFG3x65Yf!VOLhmuIzByKE1k29EaxWOU7Jneii7pmS3a*Uduwxp6

marcelcnossen@hotmail.com

Vuile apen!

Dit is er iig. 1tje!

Lieve IndoSuuZz... zou je ons dan alsjeblieft uit willen leggen wat er dan WEL gebeurt is? De meeste mensen die hier op reageren kennen namelijk alleen het verhaal uit de Volkskrant. Dus als er volgens jullie in Bovenkarspel iets anders is gebeurt, ik ben benieuwd!
waar lullen jullie over tis al dik 5 maanden terug stakkers niks beters te doen oprotten met je troep kijk al wist je wat er allemaal gaande was oke en nou nog komen vragen aan indosuuzZ (lekkerding ;)) wat er gaande is had je eerder mee moeten komen laat het nou maar lekker met rust want dit slaat helemaal nergens op!!!! shit heey beetje marcel gaan lastig vallen hoe oud zijn jullie nou?? de tering :@ Stelletje stakkers zijn jullie, zo ik heb het gezegt.
whahahahaha echt kick dat ze reageren whahaha

stelletje schorem beetje trein vernielen zijn julli nou cool voor jullie vriendjes whahahaahahaha hoor je der bij nu?
nee ben nie cool neem het alleen op voor een vriend van en mezelf had jij toch ook gedaan 2 wieler :@ n3rd
lekkere vrienden heb je dan...
to chronicale

heeey ik weet niet of je ooit wel is z'n rolstoel gezien heb maar volgens mij zitten er 4 wielen onder???
en heb je niks beters te zegge dan iets over andermans handicappen??? dus wie is hier nou de nerd????
laatste aanpassing
ik heb het over iemands hanicap ja omdat hij ons ook naar beneden haalt dus waarom zou ik hem dan nie naar beneden halen jullie gaan samen om ons te terorriseren dus ja wie is de n3rd ????
kzei toch dat ut tuig was :P wie begint er nou te terroriseren jullie beginne om in de trein te fucken tegen onschuldige treinrijders...

en nu lope janken als et bij jullie zelf gebeurd

en nerd is niet met een 3 BREEZERKUTJE woehahaha
laatste aanpassing
nee dat doe je als je niks meer weet knaza

maar wat wil je dan horen zo goed dat jullie in de trein wat gedaan hebbe leuk joh volgende x gaak ook mee ofzo?
Ga je het nu opnemen voor je stoere massheilss vriendje? Iedereen weet dat ie stinkt, alleen jij niet, ruik je toevallig het zelfde?
blijkbaar wel dan wat had jij gedaan al wordt een vriend van jou zo naar beneden wordt gehaald kijk je mag van mijn een mening hebben maar ik zie in al die berichten dat jullie helemaal nie weten waar het over gaat dus ja...... :S
eeh eeh,
wat hun gedaan hebbe is misschien wel heeeeeeeeeeeel fout geweest dat geef ik ook wel toe maar kijk ehh het was een groep van 30 man ofzo en wie zegd dat hun allis gedaan hebbe ze zijn miss wel de bekenste van allemaal maar zegd nix enne "Treinterroristen"zo­als julle dat noemde hebbe der vet veeel spijt van, kijk je leert er wel van want zeg nou zelf jullie hebbe vast ook wellis iets gedaan waar je 8eraf spijt van gehad hebbe ja toch? of noh...
daar ben je mens voor...
want een wijze woorde maar tis zo....
Nou ehh jullie kijke maar wat je der mee doet maar wat heeft het ng voor zin om je daar nu nog es druk om te make nix toch je word er alleen maar moe van...
je ken beter die ezol die dit bed8 heb een onderwerp neme die nog actueel is en je daar druk over gaan make is toch wel leuker;)

Kijk nu ben ik net zo dom als jullie bezig want ik bemoei me hier ook mee maar das ook alleen maar omdat Peter,chronicale of hoe j ehet ook schrijft echt een schat van een jonge is waar je echt veel aan hebt;) (K)voor jou

chronicale... ik zit niemand te porren of uit te lokken, maar je zegt zelf al dat we niet weten waar het over gaat, dus alsnog: leg het dan uit!
IndoSuuSz: eindelijk een normale reactie :respect:
Tuurlijk is het niet cool om die marcel te gaan stalken(ik heb em niet toegevoegd ofzow). Maar wat ie gedaan heeft is nou eenmaal ook niet gaaf. Ik wacht dan ook met open armen op een spijtbetuiging in het volgende Volkskrant Magazine ;)
ik lag me echt dood om die "treinterroristen"
en dan denke ze nog dat ze stoer zijn ook..
beetje nivo van oma's uitschelde...
Nou, het gaat niet echt ergens meer over en het lijkt alsof mensen alleen maar ruzie aan het maken zijn in dit topic...
En dat gaan jullie maar ergens anders doen..