Partyflock

Forumonderwerp · 633399
Wie gaan er regelmatig naar Zak, we zitten eraan te denken om als VIP te gaan voor 30 eurie (onbeperkt zuipen) iemand hier ervaring mee???

Lijkt me wel wreed cool, aangezien de rest van ZAK al zo cool is ingericht hoe chill zou de VIP-room wel niet zijn...anybody?

En wie weet wat er aankomend weekend in zak komt???
laatste aanpassing
eindelijk iemand die het snapt ;)
:respect:
overdrijven is ook een kunst ;)
ok dan, wel creatief [...]
het grote smiley topic???
Nou dan zal ik maar weer ontopic reageren:

Ik heb gehoord dat je voor 10 eurie pp naar Zak kan met een special Zak taksi :P beterz dan kan vippen helemaal wel uit!! (als je het tenminste niet allemaal uit:kots: t):D
laatste aanpassing

hoeveel leuker zou zak zijn zonder alcohol?

Net zo leuk!!! Als jij dat niet vind dan ligt het aan jou! Sommige mensen kunnen het ook gezellig vinden met vrienden zonder zich klem te zuipen of goeie muziek te horen. Sommigen ook niet....
zak is u mooie discotheek maar in de bridge heb je vettere muziek en meer mensen die echt komen om te dansen en vanwege drugs niemand komt meer in zak omdat er te streng werd gecontroleerd en ginge na de bridge dus maar veel bekende zijn er niet meer in zak en vind t happy shit vaak soms draaie ze wel lekker maar om te gokken ga ik liever na de bridge lekka :bier: en los en de vip in zak stelt weinig voor (K)
de vip in zak stelt weinig voor

Vind jij!!! Maar anderen misschien niet. Ik vind de vip geweldig, zonder de vip zou ik zak lang niet zo leuk vinden.

Ik vind de vip geweldig, zonder de vip zou ik zak lang niet zo leuk vinden.

Ik vind het ook geweldig, maar zak draait toch niet alleen om de vip??? Zonder is het net zo leuk!!! Waarom vind jij van niet dan cynthia???
en waarom drink je dan toch teknix? ;p

Omdat ik wat drink, wil niet zeggen dat ik niet zonder me kan vermaken!! Chris, ik had je toch wat hoger ingeschat!!! ;)
:gaap: daar gaan we weer voor de zoveelste keer open toch in godsnaam een topic: "Het grote 909 VS Teknix topic" :D
ja, whehe. je kent ons :D
ja, whehe. je kent ons
idd daarom zeg ik het ook!

daar gaan we weer voor de zoveelste keer open toch in godsnaam een topic: "Het grote 909 VS Teknix topic"

Beetje jammer Maarten, ik had je slimmer ingeschat!!! Leg eens uit waarvoor een forum is! Voor discussies/opmerkingen over een bepaald onderwerp! Laten Chris en ik daar nou goed in zijn. Tja, en dat jij nooit iets nuttigs zegt op je eigen forum zegt meer over jou dan over ons!!! Dat jij dat niet kunt, tja das jouw probleem. Open er een topic over ofzo, misschien kunnen ze je helpen met je probleem.
ja, het teknix vs 909 topic :D
ronald is wel een van de weinigen die hier echte discussies aangaan. de meeste plaasten een bericht en kijken er nooit meer na.
Beetje jammer Maarten, ik had je slimmer ingeschat!!!

schatten is volgens mij niet jou sterkste kant ofwel??

Chris, ik had je toch wat hoger ingeschat!!!

Dit topic gaat over Zak en niet over jou standpunt ten opzichte van drank.

En besides als je het topic wat beter had doorgelezen had je gezien dat ik heb gepost over:
Ik heb gehoord dat je voor 10 eurie pp naar Zak kan met een special Zak taksi beterz dan kan vippen helemaal wel uit!! (als je het tenminste niet allemaal uit t)

Dit topic gaat over Zak en niet over jou standpunt ten opzichte van drank.

Beter lezen....

Er wordt een opmerking over drank in zak geplaatst en ik ga erop in!!!!
ronald is wel een van de weinigen die hier echte discussies aangaan. de meeste plaasten een bericht en kijken er nooit meer na.
Dat jij en ronald altijd zo heftig reageren op elkaar ligt niet aan dit topic wat het woordje "hier" wel suggereert! Het is namelijk in bijna elk topic zo dat ronald en jij er een sport van maken om elkaars standpunten te weerleggen!!
ja en jij begon omdat het publiek in de bridge alleen enthousiast zou zijn door de :xtc: en daarom begon ik over alcohol:bier:
soms heb ik wel het idee dat ronald er alleen maar tegin in wil gaan en er niet helemaal achter lijkt te staan.
nou inderdaad en dat denk ik dus ook en dat vind ik sonde van het topic want dan heb je namelijk helemaal niks aan een discussie ;)

Das niet waar maar ik vind het wel leuk om de discussie op te laaien!!! :D Ik zeg geen dingen waar ik compleet niet achter sta!!! Ik vind zak beter dan bridge maar blijf naar allebei gaan voor afwisseling!
hmmm, ik had een 'stokende' reply verwacht...
ok, zaktaxi is geen slecht idee :)

Weet je al iets meer over die zaktaxi Maarten??? Hoe duur bijvoorbeeld!
heu, 10 euro?
Zal vandaag is een mailtje sturen naar Raluf HET contactpersoon voor de Neerlansche zakganger!:D

Trouwens check:
ZAK Uelsen

History of Hardhouse

zaterdag 25 oktober 2003
23:00
ZAK
Uelsen
Duitsland

Deurprijs: € 5,-

Voeg toe aan persoonlijke agenda

Line-up
Freddy

Gizmo

Mario Rizio

Ruthless

Lijkt me wel cool avondje is de week na 3 jaar bridge :D
de week voor 3 jaar bridge ;)
was echt mooi feest in zak afgelopen weekend, volgens mij :P

was ook vip, ben 1x daar in de vip ruimte geweest, en weet niet meer hoe ik daar weg kwam!
heb die 30 eurie er wel 4x uitgehaald!
alleen maar whiskey, weet alleen nog maar dat ik daar aankwam, hoe ik daar weg kwam weet ik dus echt niet meer!
en werd ineens in enschede wakker, dacht van "waar ben ik nu ineens beland?"

ze hadden daar de whiskey op in de vip, dus toen ben ik daar weg gegaan, is nog nooit gebeurd zei de barman :P
wakker in enschede :S hoe kreeg je dat voor elkaar dan??
ja dat weet bijna niemand!

maar was wel mooi :D

:yes:
en dan vraag je je niet eens af van zal ik eens wat minder vaag worden?
Heb een mailtje gestuurd naar ralf over de zak taxi maar heb helaas nog steeds niks terug.

Trouwens pleaze alleen nog maar ontopic reageren anders zijn we namelijk aan het "chatten" en wordt het topic gesloten...
waarom is cafe sket topic gesloten???? en waarom is Ronald nou weer verbannen?:vaag:

Ik heb namelijk even een boos berichtje naar die franzelaire gestuurd dat ik dat belachelijk vond!!:@
laatste aanpassing
ronald is verbannen omdat hij niet al te slim deed :) gewoon reageren op zoiets kan ook :)

verder vind ik het wel jammer hij had hem ook bij humor kenne zetten :)

gewoon reageren op zoiets kan ook

Houd je bek man ;p
Eh Mr Tracid gaan we zaterdag weer naar Zak??? Cool :D eb er nu al weer zin in! Kheb trouwens nog steeds geen mailtje terug van Zak over de taxi!!:(

Ja, ik wil nog steeds wel rijden aankomende zaterdag!! Je hebt dan een Late Night Special, met dj Tomcraft, dat begint pas tegen een uur of vier!!

Joepie!!! :bounce:

Gaan we allemaal VIP!!! Of niet Richard??? ;)

Hahaha, wat ben jij lollig, TekniX!! Wil je lopen ofzo!!;)