Partyflock

Forumonderwerp · 633229
Poging tot verkrachting in trein

Uitgegeven: 2 oktober 2003 10:37

HEEMSTEDE - Een onbekende man van ongeveer 25 jaar oud heeft in de nacht van woensdag op donderdag geprobeerd een 18-jarige vrouw uit Haarlem te verkrachten in de trein. Dat gebeurde op het traject tussen Den Haag en Haarlem, vlak voor station Heemstede/Aerdenhout­. De politie heeft de vrouw daar opgevangen, zo is donderdag bekendgemaakt.

Toen de trein op het station stopte, vluchtte de man. Bij de fietsenstalling sprong hij op een fiets en reed weg in onbekende richting. De politie heeft de wijde omgeving afgezocht, maar kon hem niet vinden.

Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. Daar bleek dat ze een aantal kneuzingen had opgelopen.

(voor dat soort mensen mogen ze van mij de doodstraf invoeren)
terechtstelling.??? Dat vind ik dus totale nonsens. Wat schiet je daar mee op. Tis een zeer makkelijke oplossing en dan ben je in mijn ogen net zo slecht als die misdadiger zelf.
AnanaS_schijfje, het is bijna nooit zeker te stellen dat iemand de dader is, tenzij deze op heterdaar wordt betrapt... net als bv jou verkrachter... als de ouders er goed instampen bij dat kind dat ze moet zeggen: Dat was de man, dan zegt zo'n kind dat ook, terwijl het misschien helemaal niet zo is...
En als je iemand zijn leven lang vastzet heb je toch ook geen last van hem?
Ik heb liever geen dan 1 slachtoffer.

En ik zie het wel als moord. Moord om andere mensen een goed gevoel te geven. Bah.
and again... Pcies
ik ben ook zwaar tegen de doodstraf...

ze moeten alleen maatregelen treffen waardoor daders makkelijker gepakt kunnen worden (en dan denk ik aan een DNA databank) en de straffen veel zwaarder maken. En ze kunnen mooi geld verdienen aan mensen die in de bak zitten..... Maak van een gevangenis een fabriek waarin goedkoop (lage loonkosten) producten worden vervaardigd. Ze onderhouden dan zichzelf (belastingen gaan omlaag), verbeteren de economie (prijzen gaan omlaag, is gunstig voor de landelijke bestedingen en voor export en verlaagt de belastingen weer doordat de staatskas weer lekker gespekt word) en wij hebben geen last meer van ze........... oftewel, wij mensen die leven volgens de regels gaan erop vooruit!!
Nou, schrijf even een briefje aan JP! :)

Mooie oplossing (Y)
hmm... DNA databank. Ook daar ben ik tegen :bloos: ten minste... Niet zoals ze het willen. Maar das een heel andere discussie :D

maar voor de rst ben ik het er wel aardig mee ens hoor :D
laatste aanpassing