Partyflock

Forumonderwerp · 632457

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Geef jij nog altijd de gabber groet?? Betrap mezelf erop dat ik het eigenlijk niet meer doen. Ja, tenzij diegene hem mij wil geven dan he :p........
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
vervlogen vroeger tijden...

sweet sweet memories

dit is tegenwoordig de gabbergroet??

Jesoes zeg is dat noe nodik???

WTF?

Wat zijn dit nou weer voor een puberale praktijken? Echt te lachwekkend die gastjes op die foto.

Of eigenlijk meer om te huilen natuurlijk.

nee dat is niet nodig..maar om met beide benen op deze aardkloot te blijven..dit is keiharde realiteit dat zulke mensen de nu zogenaamde gabberscene verneuken en elkaar zo groete

en dit plaatje komt gewoon van pf

en duurde ff voordat ik begreep wat je zei ;)

Beetje jammer maar weer :S

dit is idd TE triest voor woorden...hierbij een oproep aan de admins hiertegen maatregelen te treffen...en daarbij doel ik niet op -Ceb@s-, maar op alle idioten die hier in deze houding op PF staan...

Stelletje LOSERS!!!!

Ze zouden hem aan z'n hakenkruisketting moeten ophangen. :)

Inge

toch niet echt wat je een gabbergroet kunt noemen
HAHAHAHAHA, daar sta je dan, met ze 16 jaar, je kop op internet en al je hakenkruizen om je nek. Busted, scheheh

is allang al verwijderd maar neem eens een kijkje bij knaake en pogo barrel of hoe ze ook heten en neem dan gelijk een kijkje op hun website...nog veel meer van die bende :)

Heb je kneusje ook weer. :D

Inge

Wow! Leipe wijven man! Stoer zeg, zo wil ik ook zijn.

Inge

kortom de gabber groet tja...
Haha, wat een stelletje stakkers zeg.

IQ below freezing point..

:kots: op al die teringlijers

Snappen jullie (de lui die met de handjes omhoog staan) wel dat als je een Nederlandse vlag op je bomber naait/op je profielpic zet, dat dit dan TOTAAL NIET strookt met de Hitlergroet?

Nazi Duitsland heeft de Nederlandse bevolking uitgezogen, zowel Financieel als sociaal....

Jullie moeten je eens wat meer verdiepen in de geschiedenis stelletjes onbenullen.

Chris

daarvooor moet je denken
das denk te ingewikkelt voor die lui
Oprotten met die kut nazi's die gozer vraagt er gewoon om om niet oud te worden!!! vuile meeloper!!
Als ze dan ook nog eens een beetje een idee hebben wat dat betekent ... maarja gewoon maar stoer dat handje omhoog doen. Beetje erg jammer!
Oja.. Chris ben het helemaal met je eens!!

DoS attack op http://groups.msn.com/terrordenhelder

jeugd van tegenwoordig!!het zal je kind maar zijn!

als het me kind was hehehe had ik nu in de bak gezeten voor doodslag :)
jezus echt fucking triest

die Bertuz is nu wel behoorlijk stil....hoe komt dat??? ;)
denk dattie met gabbergroet die handdruk dingus bedoeld en niet met je rechterklauw in de luht staan swingen...
kan aan mij liggen hoor :[

had zekerz niet gedacht dat men zo zou reageren...
Als dat mijn kind was geweest
Khad z'n hele bek bewerkt met dat zielige hakenkruis hangertje van hem :kots:

Ik vind dat dat soort personen vogelvrij moeten worden verklaart hehe :devil:

Ik denk dat Meiose gelijk heeft, maar het is altijd leuk om een paar van van die zielige foto's te plaatsen. :)

Inge
:S
ernstige gasten :/
Bij de gabbergroet denk ik toch aan iets heel anders :D

Wat sneu :kots:

kunnen ze niet gewoon "hoi" zeggen.....

nee! wel sieg h*** :X
idd te triest voor woorden,
geef die gasten is wat bijles in geschiedenis ofzo.

zou ze eerder een opvoedend tikje geven zeg maar :D

Artiest Sentinel
Maar wel allemaal zeiken als wij op jacht zijn o nie dan Cebassie :yes:

effuh kijkuh.. offuh ikkuh nogguh weet wattuh duh gabbuhgroetuh owk alweer waruh.. SS en 88 toch??

en dan heb je nog meer van die hersenloze wazi taal...breezah en bieah

de echte oude gabbergroet die ik nog ken.. is die met handjes schudden en vuisten botsen enzo...

maar rechterhandje omhoog is toch zo achterhaald...
"de geschiedenis herhaalt zich" een stel domme mongolen die denken dat ze de over de (gabber)wereld kunnen heersen..

in en in TRIEST
laatste aanpassing

En Houzee natuurlijk :frusty:
NRGetic>> hehe knul, ik was stil omdat ik niet achter de pc zat man, wat denk jij dan :s:p.......

Maaruh cool dit, ik heb nog geen enkel antwoord gehad op mijn vraag eigenlijk.......maar goed, gebeurt vaker op het forum

Wel een pluspunt dat dit drijgt een mega topic te worden, omdat de discussie veel kwaad bloed zet (y):D

om dan maar goed op het topic te reageren..

ik gebruik de gabbergroet die ik hierbpven benoemde heel af en toe nog eens... die doe ik met mijn echte gabbers.. en niet zomaar met een iemand
tuurlijk gebruik ik de gabbergroet nog steeds

vrijdag nog gebruikt
zag allemaal oude vrienden weer terug
Af en toe als ik inderdaad op een feestje oude bekenden tegenkom... En wel eens gekscherend met wat vrienden op een party, als er net weer iemand voorbij gelopen is die echt zwaar van het padje is. Beetje tegen elkaar aanhangen alsof je net zo gaar bent en dan de gabbergroet :P

Ik geef altijd de gabbergroet en dat doe ik niet op die manier. om op te :kots:en. Echt walgelijk...Ze moesten es weten hoeveel pijn ze mensen daar mee doen.
Als ik zo de groet krijg breek ik het armpje af en sla ze er mee neer...