Partyflock

Forumonderwerp · 631544
Hoi (dames)
Wellicht ietwat "te" voor op Partyflock maar moet het even kwijt en nieuwsgierig of andere nou ook een soortgelijke ervaring hebbe:d:d

Ik ben van het weekend een ontzettende ervaring rijker geworden... Was op CrazyLand en ik vermaakte me prima. Een vriendin van me zou later komen en ik had het geregeld dat ik haar buiten kon ophalen. Toen ik buiten tussen de auto's liep hoorde ik iemand roepen.. een donkere jongen, van afrikaanse afkom, goed nederlands sprekende, lekker ruikende.... :kwijl:

Nynke (vriendin) bleek er nog niet te zijn en ik raakte aan de babbel met :kwijl:

Na een tijde wat gekust en gefriemeld en het was wel heel spannend om HET ook daar te doen :O
Zo gedacht,zo gedaan. Het was geweldig.

*Maar hij was alles behalve ongelukkig geschapen!! maar dan ook enorm. en het was heerlijk.

Kortom volgens mij is het waar dat donkere mannen dan ook .. .. .. :d:d

Wat denken jullie??
Vraag me af wat hij bij die auto's deed :-D

weet nie

ben nog niet met een donkere jonger geweest

*meteen op mijn doen list zetten*

maar ik weet wel dat als je naar
de handen van een jonger kijk dan
weet je ook hoe lang ze zijn ;)

van middelvinger tot pols. duz

dus meteen naar je handen

:o groot hé

dus daarom hou ik van jonger met
grote handen maar niet voeten dah
laatste aanpassing
hehe, wat ontzettend sletterig dat je dit op internet zet.

Ik zet toch ook niet op internet een spannend verhaal neer als ik net een olifant in ze kont heb genomen die ik net 10 seconde geleden heb ontmoet
Artiest Maus
Hoe was het met die olifant? :)
Damien:

*Live your life, I'll live mine*

:d

na ik vind dat idd een beetje goedkoop..doe je dat wel vaker...

boeiend, moet ze toch lekker zelf weten?
dat het niet is wat jij zou doen, maakt het nog niet verkeerd.
zal ik owk n geil verhaaltje verzinne dan?

jufffffff, wat heeft u gedaan in het weekend, ik heb me tussen een paar auto's laten palen door een neger ;)
ja verzin jij eens iets ranzigs voor ons.

en tja annelies it is your life, je moet zelf weten wat je doet.

maar als ik jou was dan had ik hem ook ff in je bips gelaten ()*() was je nog een ervaring rijker
whoehahahhaah

:respect:

Artiest NitraM
stoew hoor
Tis maar waar je van houdt,
mij niet gezien op die manier :bah:
Maar hoop dat je veilige fijne nacht hebt gehad :D
eejz annelies?? is je kontje ook gedaan?? dat is wel essentieel anders kan je et geen goeie sex noeme

Tja, het is inderdaad maar waar je van houd....

Maar goed, nou weet je toch wel zelf of het nou waar is of niet???
Is toch niet een betrouwbaar onderzoek? Kan een toevalstreffer zijn.... moet ze er nog wel een paar afwerken hoor.... :-D

Ik zeg altijd:
Ben een neger...van onder..

die van mij was niet zo groot geschapen en weet van mijn vriendin die alleen maar met negroide mannen gaat dat het niet altijd zo is

Die jongen kende je dus eigenlijk helemaal niet??? Ja, jezus ik zou dat dus eg nooit doen he, ff tussen de auto's met een wildvreemde gozer een potje douwen!!!!

Maarja als het lekker was, wie ben ik om je te veroordelen...

(K)
AHWWHAWHHAHWHAWA

Ik had een soortgelijke ervaring maar dat met een negroide vrouw ik kende die persoon ook net 10 seconde.

d't KUT was zo groot dat ik maar meteen em auto erin parkeerde

mannen ervarig mee of ben ik de enige
hahahaha heb wel werk voor je als je dat doet ken je dat werk ook wel.

wat deed ie daar dan tussen die auto's? zat de radio er nog wel in ;) :)

beetje hoerig om zo iets te doen maar ja daarom heb ik wel werk vor je :)
vieze mensen toch weer bah!

douw nog liever me lul in me kussen dan dat ik iemand ga neuken die ik niet eens ken..

wie weet had die gozer wel aids of zo...je weet het nooit
Sjezus, GADVERDAMME, heb je het wel veilig gedaan, of vind je dat niet spannend genoeg :kots:
Die gast staat daar altijd.En hij heeft idd een grote lul ja ;p
ow jij hebt hem ook al gehad.

maar je had zeker ghb op ofzo, of was je nuchter??

en nogmaals echt zwaar smerig en hoerig :yes:

Die gast staat daar altijd.En hij heeft idd een grote lul ja

En HarddanceDeb weet dat maar al te goed ;P
Wat kunnen sommige mensen toch lekker kortzichtig reageren, als je het toch veilig doet, laat iedereen dan lekker neuken wat ie neuken wil
Mee eens.maar het gaat hier om het feit of negers wel of geen grote lul hebben.

Dus even ontopic ; nee geen ervaring mee :S
laatste aanpassing

Jammer dat haar account nog eens fake is :jaja:
Iehw
van wie is het fake?
ach Laura dus jij zal ook als er opeens een neger tussen de autos en met hem gaan praten en gelijk maar neuken, hahahahahaahaha dan heb ik ook een baantje voor jou verdien je nog geld ook

:bah:
Ja MDMAeye -> anti-wazi had je het ook al door...

plaatje is ergens van google afgeplukt
had hij je niet heel toevallig bewerkt met de eind demper van me GTItje want ik was daar ook en die was opeens weg...dus volgens mij was deze jongen gewoon uitlaten aan het checken ofzo !!!!
maar het was dus wel lekker

Beetje rare antwoorden hier. Als je als gozer zijnde geroepen word en er staat een niet te nare mooie meid tussen die auto's en die wil met je palen, zeg je nee zeker. Ja daag! wel veilig natuurlijk, maar dan zeg ik ook geen nee.

Maar ja, als een vrouw dat doet, dan kan het niet hoor. Nee dat is te goedkoop :s
Kef?
En kef zeg niet dat ik dat zou doen, heb tenslotte een vaste relatie, maar ken vriendinnen van me die dat wel zouden doen, zijn ze nog niet minder om, als ze er toch van genieten....
en Laura blijf het om te :bah: vinden
Wij willen reactie van Annelies :bounce:
meer sappige details willen de partyflockers. (y)
alleen dan kunnen we deskundig oordelen of het juist is hoe jij gehandeld hebt :-)
Ik vind zolang je geen anderen kwetst of onverantwoorde dingen doet, moet iedereen lekker doen waar ie zin in heeft....... en veilige sex is verantwoord :D

Zullen we neuken Laura (als je vriend dat niet erg vindt ofcourse)?? :kwijl:
Neuken? :D
ja maar met een neger???

:X

;)
Nee, ga nu werken dus neuk niet, en robbedibob wat maakt het uit of ie zwart of wit is :S
laatste aanpassing
hahahaah robbedibob dat zat mij ook al dwars ;)
:)