Partyflock

Forumonderwerp · 630893

FA raadt fans reis naar Turkije af

LONDEN - De Engelse voetbalbond (FA) heeft de supporters in een open brief ten zeerste afgeraden mee te gaan naar Istanbul voor de belangrijke EK-kwalificatiewedstrij­d tegen Turkije. Gezien de moeilijkheden uit het verleden bij de duels tussen beide landen is dat verreweg het verstandigst.

"Een moeilijke beslissing", gaf de FA in een verklaring toe. " Toch moesten we die, na de incidenten in recente jaren, nemen om ervoor te zorgen dat de wedstrijd zo gladjes en veilig mogelijk verloopt voor alle betrokkenen. De FA roept, met steun van overheid, politie en UEFA, iedereen die van plan is naar Istanbul te vliegen en een kaartje te kopen op de zwarte markt dringend op dat niet te doen."

Volgens de FA rekenen de Turkse autoriteiten helemaal niet op de komst van Engelse fans en is er in het Sukru Saracoglu-stadion ook geen apart vak ingericht om hen van de Turkse aanhang te scheiden. De voetbalbond zei er donderdag eerlijk bij bang te zijn voor ongeregeldheden, die wellicht de deelneming van Engeland aan het EK in Portugal in gevaar brengen. "De UEFA heeft ons op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt dat nieuwe problemen met supporters kunnen leiden tot uitsluiting van het Engelse elftal."
2schoten......

Maar feit is dat zij tenminste niet gaan lopen slijmen...

heb je wel gelijk in...:devil:

zeg dat ook eens over de internationale
homo orgies die den haag regelt !!
waffel lul nou niet zo veel je bent niks bij denhaaag en ik kan het weten ouwe heb je namelijk nog nooit gezien en in legia voor het kampioens feest heb ik je ook nog nooit gezien

dus lul niet zo tof ouwe

legia who cares
Cardiffstyle...ik lach je alleen maar uit VRIEND.. want je loopt weer een hoop onzin te spuien en zet jezelf alleen maar voor lul op deze manier...
- ten 1ste heb je mij ooit horen zeggen dat ik wat voorstel bij Den Haag??
- ten 2e kheb jou ook nog nooit gezien en dat zegt genoeg..
- ten 3e volgens mij ben je een neus met je ouwe..of gewoon een nep utrechter..ouwe hahaha
- ten 4e je hebt mij nooit horen zeggen dat ik op het kampioensfeest van legia ben geweest..
- ten 5e ik lul niet tof.. ik ben tof..
- ten 6e :x: hahaha je weet nix van mij of van mn 8ergrond duzz.. maar blijf maar lekker in die waan en gedesillusioneerd dan bereik je iets in je leven hoor...

Oohw jah voordat ik het vergeet kzal je een kaartje sturen met de kerst hoor..VRIEND (K)

Artiest Sentinel
Als ze nou gewoon Millwal Cardiff en Stoke allemaal meenemen is het gezellig daar in Istanboel :yes:

Zou er ook wel heen willen :yes:

wat een domme stelling weer:s net alsof iemand kan zeggen dat ze de gekste zijn:gaap: Iedereen komt een keer de verkeerde tegen,als je bijvoorbeeld niet in groepsverband bent.En ookal gaan die mee max,dan nog maak je geen schijn van kans als alle turken bij 1 komen.

Dat is ook zo, graafje, maar waar zeg ik dan dat ze kans maken, zeg alleen dat het dan gezellig wordt :yes: ;)

Der is een verschil tussen Engelsen en Turken Esco.
Engelsen vechten als een man met hun blote handen Turken zijn daar te laf voor en moeten weer met wapens komen.
Ik hoop dat ze wraak nemen op die vieze Turken ik kots op ze.
En dat jij het voor messentrekkers opneemt zegt veel over jou.

Waffel is de man olee olee...
turken zijn nie gek turken zijn laf

wereld van verschil
ik vin iedereen die hier op pf ruzie gaat lopen zoeken een ware grap
laat je eens zien vooraan als het moet
waffel ik ken jou ook nie van den haag trouwens misschien komt dat omdat k een sv heb maar k heb je volgens mij nog nooit gezien
waar sta je dan
ik stond altijd beneden
Sjowsjow Kevin als je iets geleerd hebt in de tijd dat je bij den haag komt is het wel dat zeggen van ik heb je nog nooit gezien een of andere kutsmoes is want vak N is een groot vak en ik zou het knap van je vinden als je ieder1 zou kennen.. ff voor de verduidelijking ik sta 9 van de 10 x linksboven bij die kutpaal(met je gezicht naar het veld) en af en toe helemaal beneden in vak M net naast N...
Enne ff voor de duidelijkheid.. ik zoek geen ruzie op PF maar ik verweer me alleen tegen domme uitspraken van anderen..:D:D

Zeggen op internet dat je een sv heb, is ook altijd heel slim ... en ook heel stoer (y)

die kevin kaos is natuurlijk hun leider:D
Hun lijer?

Sv... stoer hoor

Enigste wat ik op domme opmerkingen van kevin kaos en twyzz kan zeggen is HAHAHAHAHA :)

Zeker vaker klappen gehad van Turken en een trauma aan overgehouden :)
Heb je wel eens...

En misschien de volgende keer beter naar de beelden kijken, want die Engelsen werden neergestoken nadat zij vrouwen op straat lastig vielen...
Dat is pas laf!

Als ze in Turkije vrouwen lastig vallen moeten ze idd erg dronken zijn geweest :S:S:S.

De echten gaan toch wel.

En dan?
Wat gaan ze doen?

Ze hebben zelfs klappen gehad in hun iegen land...
De Engelsen kregen gewoon klappen in hun eigen land...

Aangezien ik dan ook in Istanbul ben, zal ik jullie achteraf wel laten weten hoeveel Engelsen er waren en wat er is gebeurd :)
BlaBla :9

Vertel mij eens wat Engelsen gaan doen?
Als ze al niks hebben kunnen doen in Engeland zelf?
niks kunnen doen in engeland???

Niet iedereen is zo bang van Engelsen als dat ze hier zijn in Nederland...
Daar lopen ze in ieder geval niet weg... :)
wie heeft het er nou weer over dat we in nederland bang zijn voor engelsen dat maak ervan om je turkse vriendjes stoer te laten overkomen.

ben ook niet bang hoor als ik een mes op zak heb zoals al die turken zijn gewoon viezerikken :)

Alleen dat zeggen veel Nederlandse vrouwen niet, vooral als ze onder mij liggen :)
:gaap:

waar blijft je antwoord dan of heb je die niet na wat ik je net gezegd heb.

Ze hebben niks kunnen doen in Engeland!!!
Heb ik al eerder vermeld...

Een paar vrienden van mij waren in Engeland en kwamen zonder problemen weer terug.
En dat met Turkse shirtje aan...
ik ga niet het hele topic doorlezen hehehe

maar ik raad iedereen het boek TUSSEN HET TUIG aan
weet de schrijver zo niet

is zeg maar de engelse versie van die kerel die met die feyenoorders meegaat

is van rond 1990
gaat ie met man unt, engeland zelf, spurs en nog wat ploegen mee

echt bizar om te lezen
ja en die hadden zeker stoere verhalen dat ze gewoon in de stad liepen enzo.
was 1 grote vesting daaro en ik weet niet hoeveel smeris op de been (helaas) anders waren je turkse vriendjes niet levend thuis gekomen en neem dat maar van mij aan.
maar blijf het zeggen het zijn helden hoor vieze messetrekkers zijn het net italianen :bah:

haha shadow: ga jij maar mooi boekjes lezen jochie

2 esco:
jij en je vrienden zijn de gekste, is jah duidelijk

eh die gasten van leeds vielen vrouwen lastig???? jah jah --> de turkse versie

die grote baas van galatasaray(ali san als het goed is) heeft hoolies betaald om rotzooi te schoppen tegen de engelsen. verhalen zijn bij meerderen bekend..

vooral het verhaal en uitleg van een fenerbache supporter...destijds

dus lul maar een eind verder....

Kef: jouw verhaal is al duidelijk kerel...
Ik heb nog maar 1 vraag voor jou: hoe vaak ben jij al door Turken in elkaar geslagen? Hahaha

Baxter: Ali Sen was de grote baas van Fenerbahce en niet van Galatasaray, dombo...

En op beelden is duidelijk te zien dat zij eerst vrouwen lastig vallen, klappen krijgen, neergestoken worden en dan uiteindelijk kapot gaan...

je weet alleen wat er echt gebeurd is als je er persoonlijk bij geweest bent, en niet via verhalen van je broer oom tante of holmaat...

ik kan ook wel hele verhalen gaan ophangen over hoe het geweest is in engeland omdat ik dat gehoord heb van m'n neef want die z'n buurmeisjes vriend en die z'n zusje klasgenootje die z'n broer is erbij geweest...

allemaal loos gelul in de ruimte dus... stoere praatjes en daar houdt het mee op...

feit blijft dat er 2 normale gewone Leeds fans zijn doodgestoken en geen hooligans, daar gaat het om, hooligans weten dat er risico's zijn...

en hoe je het went of keert, turken zijn hetzelfde als russen oostblokgajes italianen, altijd met wapens, laffe akties en zo goed als altijd pakken ze gewone supporters en niet de hooligans...

dat gebeurde ook maar waar het uiteindelijk om ging was dat ze op straat gingen scheiten en hun reet afveegde met een turkse vlag

Aangezien jij met jouw holmaat daar wel bij geweest bent zal jij dat allemaal wel weten he.. :)

Als wij gajes zijn en alleen met wapens vechten, hoe komt het dan dat jullie dat niet kunnen?
Of zijn dat nou stoere praatjes van jullie, dat wij met wapens zouden vechten.
Ik heb genoeg mensen in elkaar geslagen, maar heb nog nooit een wapen gebruikt. Maar ja, ik zal zeker weer een uitzondering zijn, toch?

Trouwens, hoe weet jij dat het gewone fans waren?

Wij hebben tenminste een trots en laten niet met onze vlag spotten...
Onze trots zorgt ervoor dat wij zelfs mensen daarvoor af willen maken...
Jij hoeft het niet te begrijpen, maar dat is nou eenmaal zo...
Zo zitten wij in elkaar

die beelden zijn van turkse afkomst...geen onpartijdige beelden dus...

verklaar eens waarom zuiderlingen zo vaak naar wapens grijpen dan, als ze dan toch zo stoer zijn??

2 esco: nu klopt jou kant niet meer van het verhaal, eerst zaten engelsen aan turkse vrouwen en nu is het dat ze met de turkse vlag aan het spelen waren???
strax hebben ze een pa knikkers gevonden dan is het daarom...

wrom vechten de meeste zuiderlingen/oostblo­kkers/grieken/turken met wapens dan?? isdat zo stoer, of isdat omdat ze anders niet winnen/bang zijn?

ps. skijt aan engeland en schijt aan turkije...:P
engelsen zijn zulke mafkezen..helemaal onder invloed van de drank en/of drugs..gaan ze dom & vervelend doen..

beetje turks-papiergeld in hun reet stoppen achter de glazen v/d bus hahah.. tja dan vraag je gewoon om een paar bakstenen :D

Esco1 23 september 2003 15:46
Alleen dat zeggen veel Nederlandse vrouwen niet, vooral als ze onder mij liggen

Nederlandse vrouwen die onder jou liggen? Zeker als je een mes op hun keel zet

Ze hebben niks kunnen doen in Engeland!!!
Heb ik al eerder vermeld...

Whahaha stumper met turkije Engeland, zijn er 4 bussen geweest met turken die bepaalde bruggen niet over durfde etc. etc.

Tijdens een wedstrijd van turkse ploegjes in Leeds zijn er hele kroegen VOL met van die gasten volledig kortgeslagen, en zijn ze na afloop heel Elland Road doorgeslagen.
Dus kom AJB niet aan met verhaaltjes waar je niets van afweet.
En ik weet zeker dat er bij een wedstrijd van Leeds in Instanbul ofzo, (als ze er naar toe mogen) dooie gaan vallen :yes:

Die turken zijn net kakkerlakken, laf en durfen niet met de handjes :yes:
laatste aanpassing

Max, dat mooie stadion heet Elland Road :P

Ja wist ff niet hoe je het schreef Thnx Anyway :D
*aangepast Bloos: *
laatste aanpassing

Die turken zijn net kakkerlakken, laf en durfen niet met de handjes

:gaap:
laatste aanpassing

Dat zeg ik niet met de handjes Sukkel.Met deze fot zet je jezelf wel erg voor lul.
Maar erg stoer hoor :yes:
laatste aanpassing

lekker bijdehand ben je nu rob,met je plaatje