Partyflock

Forumonderwerp · 630156

Waar ligt de grens?

(k)
klopt, keertje ordinairen dan maar ipv kooksessie?

Sietz jij bent typisch zon links figuur die zich verheven voelt boven die 'ordinaire arbeiders'.
Sorry dat ik het zeg maar die replys die ik vaak van jou lees.
Ik heb geen treffender voorbeeld hier op partyflock dan jij.

Het is wat...

Politicologie was niet je sterkste vak denk, twyzz?

Waarom niet?
Ik denk tenminste onafhankelijk, kan je van de meeste mensen niet zeggen.

Wat is dat, onafhankelijk denken?

Waarom stigmatiseer je dan zo?

Siert je niet...

Ik stigmatiseer niet.
Ik wil alleen aangeven dat dit soort zaken nogal is voorkomt.

Maar iemand ordinair vinden en de grens daarbij trekken heeft niets maar dan ook niets met iemands politieke achtergrond te maken, maar met diegene zijn smaak...

Wat vind jij ordinair dan?

(k)

Nou vaak wel .
Ik vind mensen in smoking ordinair :)

Waarom?
Zeg tijn,

sinds wanneer denk jij de waarheid inzake ordinairiteit in pacht te hebben?

Ongegeneerd in een of ander aftands magazine staan, en dat zonder blikke of blozen op allerlei fora te zetten, is dat niet ordinair?
laatste aanpassing

Dat was mijn broertje!

:)
Zijn er 2 van die monsters? :O

:jaja:

(k)

Heb nog een mooie foto van jou trouwens...

Zien.

Té ordi, sorry

wheheh ja sietz kunnen we beter niks laten zien,krijgt ze nog een beroerte zo ordi haha :kots:

Hee piemel met die blote barst,
Get over it!

Ik vind je ordinair omdat ik zomaar het vermoeden heb dat je iets te compenseren hebt.
Ik bedoel, waarom denk je minder indruk te kunnen maken op het vrouwelijk geslacht als je gewoon je shirt aan houdt?

Ik denk dat jij zo hard bezig bent met je sit-ups omdat je verder zo stom bent als het achterwerk van een koe. Dus showen die blote barst en verder je mond houden.

Een té ordinaire foto van Rushing had ik echter wel graag willen zien. :)
laatste aanpassing
hihi die zit gap, alles lekker sietz ;)

whehehe

ik zo stom als achterkant van een varken hahah

ik doe mijn shirt uit als ik het bloedheet heb op een feest omdat ik dat fijner vind en niet om indruk te maken!!

en ik ben helemaal niet breed of niks dus waarom zou ik daarmee willen showen!!???

jij komt nu in tegenstelling tot mij met je reply wel heel erg DOM over!!
Eerst varkens die een no-go zijn, dan het achtereind van een koe, dat indeze mijninziens een niet al te beste beoordeling krijgt hier.

Frappant...

echter, vind ik die M&M wel een ferme knul, en daar nook het nogsteeds af laat weten.

M&M, keertje daten?

So die zal bninnen nu en 10 minuten wel een andere foto hebben:P

sorry ben al voorzien

daarom hoef ik ook geen indruk te maken met mijn blote bast in tegenstelling tot wat mevrouw sietz denkt,maar die is waarschijnlijk zo dom als het achtereind van een varken om het maar in haar taal te zeggen :yes:
laatste aanpassing

djee spot

nee hoor,zijn er genoeg die hem leuk vinden,alleen mevrouw ... vind hem ordi whehehe

Ik heb het nog altijd over het achterwerk van een koe.

Kan ik hier uit opmaken dat je het verschil niet weet tussen een koe en een varken?

Sukkel.

Artiest Sentinel
Miech
oh ja, voor de mannen heel simpel. (standaard) Spijkerbroek en (wit) tshirt ordinair, wat alleen overtroffen kan worden door de boer die in blote bast bEuQt....

WTF is daar ordinair aan???
laatste aanpassing

sietz

:gaap: :gaap:

ik ga geen discussie aan met iemand die een ander beoordeeld op een foto,nee dan ben je slim :s

en nog schelden ook,stoer man :s

adioskus :d
laatste aanpassing

(l)

holy crap wat een lillekerd.. wie is dat?

Charmant.

Niet ordinair. :D
te ordi idd.

Ga er dan ook vanuit, dat de policy dit niet toestaat, en dat de foto terstond verwijderd word.

en nook, doe niet zo tegen mij. Ik weet best dat je me seksie vind, alleen is dat nogal moeilijk toegeven voor je.

De reden dat ik M&M ten date vroeg, was om je attentie te trekken, en das bij deze gelukt, daar je reageert :)
laatste aanpassing

Wat een lichaam...

:kwijl:

Elastische benen?
De zogenaamde fluctuatie dans!

Heb iig wel flink bruine armen aldaar, dat scheelt weer!

en tijn, daar je nogal fan schijnt te zijn, ik heb er nog wel een paar voor je....zullen we prive?
laatste aanpassing

Hmmmmm... Doe die maar met je Popey broek!

:jaja:

De grens ligt o.a bij Nijmegen in de buurt
ghe ghe.. ja grens is ook dicht bij mij in de buurt

wat ik persoonlijk erg grappig vind zijn mensen die zich classy voordoen terwijl ze zelf gewoon schooiers zijn om het beestje meteen maar even bij de naam te noemen.
trek je streepjes blouse aan (oh nee da's alweer een half jaar uit), ga naar de matrixx of lexion en voel jezelf "stylish" terwijl je gewoon een rotleven hebt :P
boeie..ik lul nie over andere
2 turken zien die elkaar afleberen in het openbaar
Goedzo Ravepoes! Die klote-streepjeshemdjes! Gelukkig zijn die hardstikke UIT!!! FINITO!! OUT!!!:kots:

ordi vrouwen: rokje dragend en dat je de buik en décolleté ziet icm hoge laarsjes... + 25-laags cosmetica op een verfporem oftewel een schilderij

ordi mannen: figuren met stekeltjes en streepjes truitjes, of een ander truttekapsel en van die aftrap schoentjes, bwegh! Trek normale schoenen aan jah!!! O ja kisten mag ook anders ben ìk ook ordi :p en je broek EROVERHEEN!!! Gestreken Hemd IN je Broek!!! anders draag je maar een sleeve of een T-shirt (label)

Zo, de mode-expert heeft weer gesproken...:P:P:9:9
mensen die hun kleren binneste buiten dragen.....twee verschillende schoenen aanhebben en dan niet eens hun broekachterstevorena­an hebben vind ik ordinair!

Beetje ordi inderdaad...

;P

En dan ook nog bij elkaar in bed slapen...
mannen: te veel goud (zegelringen :kots: ), zonnebankbruin, bloesje te ver open, moccachines (hoe schrijf je dat??) je weet van van die bordeelsluipers en een te strakke broek!!

dat zijn gewoon pooiers:P

the bassgun>> kisten zijn niet ordi, maar gewoon ultralomp....

ik vind iets niet snel ordinair..
ik trek dan ook gewoon hotpants met korte truitjes aan, nu kan het nog dus waarom niet :)

ordinair is meer iets in je uitstraling.. en ik vind dat veel gouden kettingen met zware make up enzo je veel eerder ordinair maken dan korte kleren.

ligt er inderdaad helemaal aan wat voor uitstraling je hebt ja.
Zo vind ik jou er ook nooit ordinair uitzien nancy terwijl je idd vaak korte/blote dingen draagt.
oh ja en die mensen die de hele dag achter het peeceetie met hun pik en PF zitteh te spele (y)