Partyflock

Forumonderwerp · 629464
En waarom??
ik wil wel trouwen hoor :P
heb me jurk ook al uitgezocht :P en mn man ook (6)
Don't

Ik word een zielige ouwe vrijster met katten ;-)

Maar hoef echt niet te trouwen, mijn ouders hebben een heeeel slecht voorbeeld gegeven :-S
staat nergens NRGETIC oke beetje overdreve maar in me omgeving en zo is bijna iedereen gescheide plus me ouders ook en kep ut dr soms best moeilijk mee ook al is ut 15 jaar geleden..Geloof dr gewoon nie in..maar wat nie is kan nog kome:)

Ik zou wel willen trouwen aan de ene kant voorm de jurk en het feest ...:P
Maar aan de andere kant... zoveel huwelijken die kapot lopen en soms kan dat heel kut zijn voor de kinderen en ik heb geen briefje nodig om te bevestigen dat ik en hij van elkaar houden :)

ik ben wel zeker van mijn relatie,maar zeg niet dat ik op zeker ga trouwen!!

misschien wel hoor,maar wat ik mee eens ben met de "don'ts"

je word niet gelukkiger van een papiertje of gaat niet meer van elkaar houden en het bestempeld je liefde niet meer vind ik!!

het is gewoon iets heel speciaals en moois,maar als je dan pas echt gelukkig bent met je partner en die bevestiging nodig hebt is er iets niet goed in je hoofd vind ik!!

je relatie is net zo super zonder dat je trouwt als het goed is!!
laatste aanpassing

Wij zijn met elkaar getrouwd om de relatie een xtra dimensie te geven...

:vaag: Wat voor extra dimensie geeft zo'n briefje nou? :D
Het gaat er toch gewoon om dat je van elkaar houd?
Daarvoor hoef je toch niet een papiertje te hebben,je kan ook wel gewoon een feestje geven :)

DO!!

sinds ik kan praten is trouwen het ultieme levensdoel :p toen ik klein was wist ik al dat ik wilde trouwen, mijn moeder heeft zelfs al geld weggezet voor mijn jurk.
ik vind liefde iets heel moois, en het lijkt me fanastisch om op een dag tegen iemand te zeggen: Ja, ik wil met jou oud worden. om ten overstaan van je familie en vrienden te beloven voor elkaar te zorgen en van elkaar te houden.. echt heel lief lijkt me dat :yes:
trouwen :lief:

Ik zou wel willen trouwen..
het hele circus dan alsjeblieft..
- gruwelijke prinsessejurk met méters sleep
- laatste nachtje bij je ouders slapen
- de trap af, aanstaande huilend dat je zo mooi bent
- Mooie auto naar Slot Zeist en daar burgelijk huwelijk
- in de kerk trouwen
- foto's maken bij het Slot
- receptie
- diner met familie en liefste vrienden
- feest met alle mensen die je kent en leuk vind
- bruidsboeket gooien
- huwelijksnacht ergens in een bruidssuite
- huwelijksreis naar een of ander bounty eiland..
WOEI.....

*zucht* zoiets had ik ook in gedachte ja!
laatste aanpassing
<- <- <- Wij gaan 4 juni 2004 trouwen en ik heb er ontzettend veel zin in! We trouwen allebei uit huis (lekker ouderwets) dus eerst nog samen huisje kopen, spulletjes uitzoeken en aanschaffen en het huisje inrichten.
Ik heb ook hetzelfde idee Fairytale en Nancy, alles erop en eraan (behalve trouwen in de kerk dan en de huwelijksnacht wordt in ons eigen huisje) en ik verheug me er ontzettend op!
Het kost absoluut heel veel geld, en daarom zijn wij ook heel hard aan het sparen! En ik weet zeker dat we daar voor beloond worden! (L)
chris ik merk steeds meer dat we op dezelfde dag jarig zijn en onze ged88 akelig veel op elkaar lijken..............­............

zie zelfs af en toe het perfsect aanzoek voor me ;)