Partyflock

Forumonderwerp · 628829
Uhm.... Kent iemand vagepaul? Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er niets van ... Ik krijg ellelange brieven van hem over zijn verleden etc etc... en ik stuur niet eens wat terug.. :S

Ik reageer er niet op, maar misschien zijn er mensen die dit OOK hebben met hem of iemand anders??? Zo ja hoe kan je ervoor zorgen dat dit stopt...?

Thanx

nixx miss mee toch, lijkt me hardstikke aardige gozer.
Ik denk dat mensen door dit topic nu meer begrip op kunnen brengen als zij zo'n pb krijgen....

Is dat aan jou?? Ik heb gelukkig een eigen mening en ik heb niet een Topic nodig om erachter te komen hoe iemand is...........

Ik Vind dit een beetje een sneue actie en als jij dat nodig hebt om erachter te komen hoe andere mensen over iemand denken en daardoor je mening wilt vormen ja dan is dat aan jou ;)

Persoonlijk als ik problemen met iemands PB's zou hebben had ik een berichtje bij de moderators geplaatst of die er wat aan kunnen doen :D
tjeetje zeg laat iedereen in zijn waarde!! Moet daarvoor echt dit forum geopend worden?
Als je er last van hebt dan lees je het niet...verwijderknop is niet moeilijk te vinden lijkt mij.Paul lekker vaag ...maar je hoeft niet het bed met hem te delen toch?
2 misses > Ik denk (en dat is mijn eigen mening) dat jij dingen verkeerd interpreteert.. Ik heb namelijk dit topic niet geoepend om aan de hand van meningen van anderen een mening te kunnen vormen over paul, want ik had mn mening al. Maar gelukkig is deze veranderd doordat paul hier zelf op heeft gereageerd (y) en die mening zou niet veranderd zijn als ik een berichtje aan de moderators had gestuurd of op de verwijderknop te drukken..:S lekker makkelijk dat wel..

Mensen denken en dat dachten ze waarschijnlijk al voor dat dit topic was geopend dat hij aan dyslexie lijdt door de drugs... Kijk dat vind ik nou kortzichtig..

2 crazy nikita> Ik zou niet weten wat dat ermee te maken heeft..:vaag:
He Vagepaul!
ik vind je mailtjes wel grappig hoor! En ik zal me er zeker niet aan storen!
Dus stuur maar :-)
Nou ik vind het een beetje flauw om iemand met naam en al in een topic te plaatsen!Als je er last van hebt druk je gewoon op je verwijder knop! En met het bed delen means?! hij is toch ver van je bed show dus waar maak je je druk om?
En dat je nu op ieder berichtje reageert die jou niet aanstaat...dat kan je toch verwachten als je een topic opent!iedereen mag daar op zijn manier op reageren..lijkt mij!
Verder no bad feelings vind dit alleen beetje jammer!

en hij roeleert ook nog!!
Artiest Pato
zonder vagepaul geen partyflock (Y)
Vagepaul is een topper....dus geen verkeerd woord over deze man!