Partyflock

Forumonderwerp · 627127
Handjes geve..doe je t of doe je t nie? en wat zijn de voorwaarde?..fok je de boel of ben je mah weer aardig?..was je ze daarna of ruik je r nie aan?..of varieert t per avond of nagelang de avond vordert?..keep the spirit alive?..mmm?
hahaha dick is grappig..mag je mij vertelle wanneer ik in de laatste 10 jaar jouw n gabberhand heb gegeve?...volgens mij is dat nooit voorgekome joh..wij slaan elkaar toch gewoon?
ja nee en zo fanatiek als vroegah ,zodat je je vinger brak ben je dan ook snel afgeleerd vooral als je m bij de ehbo nog lachend zelf mag gaan recht zette..

stom he
laatste aanpassing

Ik heb er een hekel aan! Zoenen vind ik al minder als ik iedereen weer zie op een feest maar dat kan er nog net mee door! Maar dat gabberhanddrukje doe ik toch zeker niet meer!

@ missonrust: gelukkig wil je mij nog wel zoenen :bloos:

Tuurlijk Irish jou altijd :lief:
stom he

yep, absoluut...dat gabberhandje-klap is echt debiel! je staat gewoon voor lul daarmee :/ .. en tis zooooo 'uit de mode' , 10 jaar geleden was het misschien 'stoer' maar nu.. :S

Ja idd man, en gabber is ook allang 'uit' enzo... Dus eigenlijk staan alle duizenden mensen die tegenwoordig nog naar hardcorefeesten gaan allemaal voor lul, omdat het niet meer in de mode is.
:S

Mij interesseert het persoonlijk geen reet of iets nou in de mode is of niet... Het gaat mij om hetgene waar het voor staat, en als ik me ergens goed bij voel, dan doe ik dat gewoon. Kep wel wat beters te doen dan alle nieuwste hypes & trends af te struinen.

Durf verder te kijken dan je neus lang is, zeg ik maar...
laatste aanpassing
zoenen zoenen maak me gek haha en ook wel handjes (K) hoort erbij toch al vele jaren gewoonte :bounce:

Stampterror :kusje:
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Mental Wreckage >> Helemaal gelijk (y) :D