Partyflock

Forumonderwerp · 626626
ik wor gek van die schreeuwende balhaaren elke x..die denke dat ze belangrijker zijn dan de muziek en die zelfs zacht zette zodat je hun kan hore? opties iemand?
gizmo wel want draaien kan ie niet
hardstyle draaien op hardcore feesten...

>rollie ja da was op hellraiser toch minder gelukkig op ghosttown goed rechtgezet met ouwe meuk :D

MC's hoeven voor mij ook niet. Maar die brul van Drokz: THUUUUUUUUUUNDEEEEEE­EEEEERDOMEE!!!! :respect:
ik vindt dat ze soms ook wel eens te veel brullen denk ik ook van shit houd je bek nou ffies want hoor niks van de muziek!

zoals drokz joe ruffian, vindt ik gewoon phat, die weten gewoon precies op welk moment ze wat moeten zeggen!! dan is het bruut maar niet van die mafkezen die de hele set verknallen door door de hele set de meest maffe rare dingen te zeggen en niet van de muziek kan genieten!!
zoals syco :P yo here is mc es wy cieee oooo from da motherfuckin shadowlands

aaaaargh en dat 100 keer
ik ben ook niet zo weg van mc's heb er echt een dikke hekel als ze door een climax heen schreeuwen! Op de cd van mysteryland 98 (geloof ik) die set van promo (cd1) dat vind ik dus echt heel slecht gemc't maar goed das smaak he? er zullen ook best goede mc's zijn :)
als je zo'n mongool hebt als MC Dick Rules dan maggie van mij ook oprotten, maar buiten hem heb ik er nooit last van.....ik vind et wel vet
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Yo rollie >>>> Volgens mij doet ie dat wel 1000 keer!!!!
Marxman (y)
drokz is cool , die stem van hem is meesterlijk

Niet alleen z'n stem. Z'n draaistyle is ook meesterlijk :D