Partyflock

Forumonderwerp · 625338
1 volger · 34709x bekeken
Waarschuw beheerder
Is Landsmeer de man of niet . :bounce:
Waarschuw beheerder
willen jullie ff mijn tentamen semiotiek voor mij leren, ok dank
Waarschuw beheerder
smoel ouwe kameroener

Waarschuw beheerder
naar ventje!
Waarschuw beheerder
colin en flop .........

Waarschuw beheerder
Waar slaat dat op?
Waarschuw beheerder
gingen uit varen

Waarschuw beheerder
nare jongen!
Waarschuw beheerder
donateur
to colin
klik op de zijlink is een docu van ned 3.
realplayer of media player heb je nodig
Waarschuw beheerder
Er ging en gerucht in het dorp rond dat er bij Japies nog kaartjes te koop zijn voor Defqon klopt dat???????
Waarschuw beheerder
duizend bommen en granaten! potverdrie!
willems nare jongen die je der bent!

Waarschuw beheerder
sapperdeflap! nare jongen!
Waarschuw beheerder
OH sapermedosieja saperdijee jee jee holidiooooo

Waarschuw beheerder
Hoe bedoel je, langs elkaar heen lullen!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
to made in landsmeer:

ik weet wel dat ze er nog wiet verkopen!
Waarschuw beheerder
Ja daar heb ik niks aan want dat haal ik toch nooit bij Japies..

Waarschuw beheerder
nou ja, ze verkopen ook allerlei snoepgoed, drinken en natuurlijk vloei daarzo!

Waarschuw beheerder
oh ja joh... gaat er nog iemand naar de waakzaamheid vanavond?

Waarschuw beheerder
NEE!
Waarschuw beheerder
Nee ook niet

Ga vanaaf ff kijken hoe het gaat worden met:

LUILAK!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ga slapen, Morgen vroeg naar Pinkpop!
Waarschuw beheerder
weet je wat hun specialiteit is?

bingo en dobbel (y)
Waarschuw beheerder
Van Dobbel wist ik maar bingo?

Waarschuw beheerder
nu snap ik het zelfs niet meer!?!
Waarschuw beheerder
Ah maar natuurlijk!!!!!!!1

Waarschuw beheerder
ah maar natuuuuurlijk!

Waarschuw beheerder
is dat zo natuurlijk?????
Waarschuw beheerder
Alles wat je ziet is natuurlijk!!
Waarschuw beheerder
Mensen nog wat gemerkt van luilak???

Waarschuw beheerder
willems! nare jongen!
Waarschuw beheerder
Flop weer de fiets gewonnen op Q beach zaterdag? :d

Verrassing is een btje weg wie hem wint iedere week. tis niet meer eerlijk voor de rest. Die jongens willen ook eens weer met een mooie mountainbike komen. O mijn god volgende week Defqon, ben benieuwd wie m dan gaat winnen :no:
Waarschuw beheerder
NARE JONGEN! je bent gewoon jaloers op me fietsen-collectie :JAJA: :p
Waarschuw beheerder
Het wordt tijd dat ik ook weer eens ga housen ik wil ook een fiets winnen denken jullie dat ik dat aankan??

Waarschuw beheerder
Willems is lief! :lief:

:hug:

Waarschuw beheerder
willems is en blijft een nare jongen!

nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje, nare jongen, nare jongen, nare jongen, verveldende nare jongen, uit de kluiten gerukte nare jongen, irritant vervelend naar mannetje!

VERVELEND NAAR MANNETJE

he heerlijk gewoon dat internet!, moest eventjes mijn ei kwijt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk met Vis kan ik praten (k)
Zit jij ook nog zo vol van gister :dood:

Tossijn jij hebt het erg druk he op je werk :d

Waarschuw beheerder
Ja he Willems?! B)

Nou, :kots:, heel erg!

;-)

Waarom doen ze hier zo gemeen tegen je?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon omdat willems een hele nare jongen is!

ik zat namelijk ook helemaal vol!, van willems welteverstaan!

en willems je hebt gelijk ik heb het zwaar druk op mijn werk!
Waarschuw beheerder
ik hing vroeger Colin altijd in de kapstok
en van flip won ik altijd geld met dobbelen

Vandaar die frustraties

Waarschuw beheerder
Oei Willems.... Nare jongen! :yes:

Waarschuw beheerder
volgens mij was het juist omdat ik jou altijd in de kapstok ophing en jij daardoor een hele nare jongen bent geworden!
Waarschuw beheerder
gaan we de zaken verdraaien.

Maar colin is toch wel een topper omdat ie in de eerste een klap voor mij bedoeld heeft ontvangen van koeiekop. ;)

We hebben wel gelachen toen

Waarschuw beheerder
vind je dat lachen willems?
Waarschuw beheerder
zie je wel! je bent gewoon een nare jongen! bah! :kots: naar ventje!
Waarschuw beheerder
achteraf wel ja, ik had de mazzel dat koeiekop alleen mijn broodtrommel raakte :yes:

John Metz had minder mazzel
Waarschuw beheerder
Tering zijn jullie levensmoe ofzo??

Waarschuw beheerder
Ja maar ja dat heb je natuurlijk! als je zomaar denkt te kunnen oversteken op een vliegveld. of niet dan willems! jij weet wel waar ik het over heb? he!
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk dat vergeet ik nooit, maar wie neemt er dan ook 4 Lsd pillen tegelijk :s