het schijnt deze zomer mode te zijn. maar je string moet dan wel matchen met de kleur van je sokken of shirtje/topje (volgens trendspotter die ik erover hoorde tenminste...)
ik vind persoonlijk heupstrings veel mooier staan en als díe per ongeluk dan nog boven je (heup)broek uitkomen, gewoon zorgen dat 't geen versleten, verschoten dingetje is, dan kan ik er verder niet zo van wakker liggen.
ik vind persoonlijk heupstrings veel mooier staan en als díe per ongeluk dan nog boven je (heup)broek uitkomen, gewoon zorgen dat 't geen versleten, verschoten dingetje is, dan kan ik er verder niet zo van wakker liggen.
Zooow zag d'r laats nog 1 op het station in Zwolle (lekker interessant) maar dat was wel een heeele goeie string.. ze had een achterwerk daar kon je met gemak een vrachtwagen op keren en die string stak er minstens een centimeter of 10 boven uit.. Dus strings die zoveel geweld kunnen hebben moeten wel goed zijn.. en dan vind ik het dus niet erg.. want het was immers een goeie string ja toch??
(of is dit compleet nonsens?)
(of is dit compleet nonsens?)
Kunnen jullie je t clipje van LuniZ nog herinneren? (I got 5 on it) Daar hadden die dames dat ook al...
Maar die rappers lopen altijd in de meest rare kleding waarvan ze dan maar hopen dat het hip is/lijkt dus dat was geen goeie zet van die dames.
maar Luniz da's echt wel een jaartje of 'ug geleden, (en ondertussen al 12x ge-remixed)
Kijk je kunt alles wel heel negatief bekijken maar zo zie je maar negatief kan ook heel positief zijn. bijv.
Ik heb echt de kleinste van de kleinste strings, maar sommige broeken zijn ook zooooo f*cking laag dat me string er toch soms nog een beetje bovenuit komt als ik zit.
Jah ik ken natuurlijk van die broeken tot aan me oksels kopen om dit te voorkomen maar dat is ook nie echt sexy!
Dan maar af en toe een stukkie string hoor....
Jah ik ken natuurlijk van die broeken tot aan me oksels kopen om dit te voorkomen maar dat is ook nie echt sexy!
Dan maar af en toe een stukkie string hoor....
je kan wel weer zien dat daisy pas zestien is
en alsjeblieft je ziet er niet uit jij bent het persoon waar we het nou over hebben
zo een soort jehova getuige van de string dragers
een te grote ass wetend dat je string eruit komt en dan nog zeggen dat wij de andere kant uit moeten kijken
ja als ik jouw zie doe ik dat ook en al helemaal als ik je string met de'bilflappen zal zien'
en alsjeblieft je ziet er niet uit jij bent het persoon waar we het nou over hebben
zo een soort jehova getuige van de string dragers
een te grote ass wetend dat je string eruit komt en dan nog zeggen dat wij de andere kant uit moeten kijken
ja als ik jouw zie doe ik dat ook en al helemaal als ik je string met de'bilflappen zal zien'
omhoog trekken tot in dr nek
hey craig, jij geilt volgends mij op alles als t maar un gat heefd he?
dacht je dat het in NL erg was? Ik wist niet wat ik zag toen ik in Adelaide aankwam. Mijn god, iedere vrouw onder de 25 draagt hier een heupbroek, maakt niet uit of ze dun, dik, mollig if ubervet zijn! tevens zijn de heupbroeken lager en dus kun je overal op straat lekker strings kijken. Das nog niet eens zo erg....zit je in je lecture en kijk je voor je...kijk je recht in der onderbroek...jummie 
ik vind het pas echt sletterig als je een witte broek aan doet met daaronder een zwarte string, die dan nog eens 20 cm. boven je broek uit komt ook. Zo zie je er de laatste tijd veel rond lopen. en als ze dan nog recht onder de blacklight gaan staan is t helemaal compleet...
en de meeste jongens dan maar geilen
en de meeste jongens dan maar geilen