| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 14 juni 2003 om 11:00 |
Nou ik vond defqon dus echt wel een mega feest he dit jaar!! Ook kwa indeling vond ik het prima! De hardcore tent was ook lekker ruim (heb van de rest van het feest niets gezien)

Ze mogen alleen wat mij betreft het geluid wel wat aanpasen dat vond ik wel een min puntje! Wat mij betreft hoeft er ook geen aparte old-skool tent te komen of zo, vind het juist wel leuk de afwisseling van de oude en nieuwe platen, tegen het eind nog wat terror er door heen mixen en je hebt wederom een TOP feest!
2 Wikkie--> En wat was er nu weer mis met het volk op defqon? Vond het hardstikke gezellig daarzo! niks mis mee!
Ze mogen alleen wat mij betreft het geluid wel wat aanpasen dat vond ik wel een min puntje! Wat mij betreft hoeft er ook geen aparte old-skool tent te komen of zo, vind het juist wel leuk de afwisseling van de oude en nieuwe platen, tegen het eind nog wat terror er door heen mixen en je hebt wederom een TOP feest!
2 Wikkie--> En wat was er nu weer mis met het volk op defqon? Vond het hardstikke gezellig daarzo! niks mis mee!
laatste aanpassing
Kijk je geeft ze 1 vinger en pakken gelijk je hele hand. Meer meer meer. Dat is alles waar het om draait.
Moet zeggen dat ik het in het begin geen geweldig feest vond en me toen ook had voor genomen om volgend jaar niet te gaan. Alleen de laatste paar dj's in de techno doen mij voor alsnog anders besluiten eerst die line up bekijken en dan echt beslissen.
Vond de opzet verder prima, niets meer aan doen!
Gegroet een WYNN
Moet zeggen dat ik het in het begin geen geweldig feest vond en me toen ook had voor genomen om volgend jaar niet te gaan. Alleen de laatste paar dj's in de techno doen mij voor alsnog anders besluiten eerst die line up bekijken en dan echt beslissen.
Vond de opzet verder prima, niets meer aan doen!
Gegroet een WYNN
ik vind dat ze van alle stylen waar q-dance een concept voor heeft gewoon 1 area voor moet zijn, dus 1 hardstyle en geen 3!!!, 1 classics tent, 1 hardcore, 1 techno en 1 hardtrance, en dan gewoon 1 mainstage met alles, beginnend met hardtrance en eindigend met hardcore, net als ML vroeger! misschien dat ik dan volgend jaar wel ga, maar anders blijf ik het gewoon weer stug ontwijken!!!
Oja, en ze mogen wel wat meer aandacht besteden aan de hardcore line-up, want die vond ik heeeeeel erg standaard!!!
Oja, en ze mogen wel wat meer aandacht besteden aan de hardcore line-up, want die vond ik heeeeeel erg standaard!!!
wat je vind moet je naar de politie brengen.....
to----> 2 BEN-G@bber aka alcoholist
ik vond helemaal niks mis met het volk op defqon, ik bedoel als je nog een hardcore tent er neer zet dan krijgt defqon meer een status als een hardcore feest
ik vond helemaal niks mis met het volk op defqon, ik bedoel als je nog een hardcore tent er neer zet dan krijgt defqon meer een status als een hardcore feest
nou zoals het was vond ik het eigenlijk wel leuk hoor, echt me beste feest tot nu toe
verder vind ik dat ze wel wat aan het geluid moeten doen....die boxen moeten opgehangen worden!!!!!!!!!!!!!!!!
misschien is dit wel een leuk ideetje voorde volgende keer qua indeling
tent 1: Techno
Tent 2: Hardstyle
Tent 3: Oldskool/Newskool
Tent 4: Mainstrean hardcore/Darkcore
Tent 5: Rotterdam hardcore/Italian Hardcore
Ik denk dat ik dan niet weg te slaan ben uit Tent 5
en groter hoeft het echt niet vind ik het was groot zat juist, en het moet gezellig blijven...het hoeft geen dancevalley te wezen hoor
verder vind ik dat ze wel wat aan het geluid moeten doen....die boxen moeten opgehangen worden!!!!!!!!!!!!!!!!
misschien is dit wel een leuk ideetje voorde volgende keer qua indeling
tent 1: Techno
Tent 2: Hardstyle
Tent 3: Oldskool/Newskool
Tent 4: Mainstrean hardcore/Darkcore
Tent 5: Rotterdam hardcore/Italian Hardcore
Ik denk dat ik dan niet weg te slaan ben uit Tent 5
en groter hoeft het echt niet vind ik het was groot zat juist, en het moet gezellig blijven...het hoeft geen dancevalley te wezen hoor
to--> The Bass Junk
Zo komt er veel te veel hardcore volk op af, denk je echt dat het techno volk nu nog naar defqon gaat???
Zo komt er veel te veel hardcore volk op af, denk je echt dat het techno volk nu nog naar defqon gaat???
ja maar daar heeft het technovolk helemaal geen last van hoor
ten 1e : Is het klotevolk onder de hardcorepeople weer een beetje aan het uitsterven(van de generatie '99 -'02)
dus de sfeer en de mensen worden weer gezelliger
ten 2e : heeft het technovolk geen last ervan want in hun technotent zijn gewoon de mensen te vinden die normaal ook naar technofeesten gaan lijkt me
ten 1e : Is het klotevolk onder de hardcorepeople weer een beetje aan het uitsterven(van de generatie '99 -'02)
dus de sfeer en de mensen worden weer gezelliger
ten 2e : heeft het technovolk geen last ervan want in hun technotent zijn gewoon de mensen te vinden die normaal ook naar technofeesten gaan lijkt me
en dan deze line-up
Tent 1 : techno
-Miss Djax
-Rush
-Jeff Mills
-Dave Clark
-Marco Carola
-Unitec(niet bekend maar heeeeeel goed)
Tent 2: hardstyle
-Daniele Mondelo
-Technoboy
-Charly Lownoise
-Showtek(live)
-Luna
-Dana
Tent 3 : oldskool/Newskool
-Darkraver
-Gizmo
-Da tekno warriors(live)
-Buzz Fuzz
-DJ Irene
Tent 4 : mainstream hardcore/ Darkcore
-The Playah
-Angerfist(live)
-DJ Promo
-Catscan
-Endymion(live)
-Nosferatu
Tent 5 : Rotterdam Hardcore/ Italian Hardcore
-Tommyknocker
-Neophyte(live)
-DJ Paul Elstak
-DJ Panic
-DJ Bike(noise supressor)
-Rotterdam Terror Corps(live)
lijkt me wel wat
Tent 1 : techno
-Miss Djax
-Rush
-Jeff Mills
-Dave Clark
-Marco Carola
-Unitec(niet bekend maar heeeeeel goed)
Tent 2: hardstyle
-Daniele Mondelo
-Technoboy
-Charly Lownoise
-Showtek(live)
-Luna
-Dana
Tent 3 : oldskool/Newskool
-Darkraver
-Gizmo
-Da tekno warriors(live)
-Buzz Fuzz
-DJ Irene
Tent 4 : mainstream hardcore/ Darkcore
-The Playah
-Angerfist(live)
-DJ Promo
-Catscan
-Endymion(live)
-Nosferatu
Tent 5 : Rotterdam Hardcore/ Italian Hardcore
-Tommyknocker
-Neophyte(live)
-DJ Paul Elstak
-DJ Panic
-DJ Bike(noise supressor)
-Rotterdam Terror Corps(live)
laatste aanpassing
zou zeggen, stuur het naar q-dance, maar verander de naam ff: Defqon 1 Hardcore-Festival
bassjunk....jij neemt dit allemaal IETS te serieus denk ik....
ik zou wel gaan als er hardhouse was op dat feest (in combi met harde techno goed te verhappen) in plaats van de 2e hardstyletent. Ondanks de sfeervermindering mag van mij de hardcore dan wel blijven.
Maar stel je voor, hardhouse en Qdance, dat is sinds de 1e qlimax nooit meer gedaan geloof ik
ik zou wel gaan als er hardhouse was op dat feest (in combi met harde techno goed te verhappen) in plaats van de 2e hardstyletent. Ondanks de sfeervermindering mag van mij de hardcore dan wel blijven.
Maar stel je voor, hardhouse en Qdance, dat is sinds de 1e qlimax nooit meer gedaan geloof ik

![[SF] Destructive Nature](/images/user/362_2708840.jpg)