Partyflock

Forumonderwerp · 624406
Artiest {SHOWLIST artist 61045, 646, 98523}
Vanaf Maandag 18 Augustus beginnen we weer met de wekelijkse dj Cursus @ jongerencentrum radar te Hengelo. (BEUKweg 92 om precies te zijn…)
Cursusleider: Vinyl Junk
Elke maandag kun je dan daar terecht tussen 1900 en 21.30 uur om je skillz op te waarderen.

Nou ja, cursus is ook weer zo’n zwaar beladen woord… Eigenlijk gaat het heel relaxed, zo’n beetje de gehele harde (dj) kern van de eastside is aanwezig en draait een beetje plaatjes om en om… Ook dit werkt, omdat men van elkaar ziet hoe bepaalde truckjes worden gedaan, en ook hoe te mixen, dus is het altijd leerzaam. Verder is gebleken dat de wekelijkse samenkomst een goede poel van talent is waar velen al profijt van hebben gehad, Kun je het goed, dan is de kans groot dat je een of meerdere keren op een OSM en/of Eastridahz of Hardcore staat. Voorbeelden hiervan zijn dj Rudeboy, T-Junction, Osiris, Planet X, Tomcat, Edge-d, Recess (ja die van De online Recess recordshop) en vele anderen…

Kortom, altijd weer een gezellige boel.

Ik zie jullie maandag.

*** sniff vinyl ***
Artiest Dummy
Was een gezellige sfeer! (y) Leuk jullie (die zich aangesproken voelen ;)) gesproken te hebben!
T is daar altijd gezellig Dummy, leuk dat jullie er ook ff waren...
Het was inderdaad gezellig, volgende keer mot er mee ouwe ragnummers mee worden genomen, ik begin nou namelijk steeds meer zin te krijgen in Ghosttown :kwijl:

Jammer alleen dat me vriendin geen terror wou draaien, ze was bang dat iedereen wegliep :9
Jaaah, en de v.d. Poel ijs afterwards ging er ook weer in als koek... uuuh ijs.

tot volgende week ya'll!!

*** sniff vinyl ***
ZO! Ik ben THUIS :D ik doe NET mijn jas uit.
Half een :) Ik ging om tien uur bij de ijs-salon weg :D Endje rijden was het zeker. Mijn vriendin liep te zeuren om mac donalds, dus daar waren we even gestopt. Net voorbij apeldoorn hebben we nog even getankt, om onze rit weer voort te zetten :D

G-A-U-Z-Y : Je hebt wel een tyfuseind gescheurt voor zo'n avondje, mafkees :)
Vinyl Junk: Je bent met recht een respectabele diehard!
Jaws: Alleen maar gekomen omdat ik zei dat je moest komen?? ;);P
Een die hard ben je idd wel, damnzzz..... :respect:

Alle reacties van anderen wiens naam ik vergeten ben, thnx voor de avond :)
Volgende keer neem ik weer iemand anders mee :D

Tot snel :D

p.s. ==>> IJS was lekker :D
2 Vinyl Junk, het ging erin als KOEK
Koekie caramel toch? :p
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
hahahah, wordt steeds gekker! Vorige week Mc double T uit Meppel(géén meppen) gisteren Superknits uit Amsterdam! Kijken wat het volgende week wordt. (Limbur???)

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Idd, RADAR reikt ver, maar getuigt wel van iets... Vind het alleen maar top!!! :D:D:D
Amsterdam reikt toch wel het verst hoor....

:D

Toch maar een keertje komen kijken daaro,en misschien wat plaatjes meenemen uit mij tijd!
lang niet meer gedaan ,pfffzo het net zo zijn als fietsen?
Fietsen vanuit amsterdam :D
Razor>> Uit jouw tijd? Koel :D

ABBA :bounce:
Hey Haico... btje meer respect voor de ouderen graag... ;-)

To G-A-U-Z-Y
Hardcore platen uit '92 en later ,stond jij nog op het schoolplein tikkertje te spelen en de muziek waar jij naar luisterde,was de house cd van telekids of zo!?!?!?!

Artiest {SHOWLIST artist 61339, 54051, 4236}
hahahah, wordt steeds gekker! Vorige week Mc double T uit Meppel(géén meppen) gisteren Superknits uit Amsterdam! Kijken wat het volgende week wordt. (Limbur???)

over een paar weken ik weer uit Frankrijk:P
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Amsterdam reikt toch wel het verst hoor....

maar Meppel is gvd het HARDSTE!! *lol*

;)
Daar is geen twijfel over :d
Razor>> SORRY WAS GEINTJE! Djiez, meteen op z'n pik getrapt...

Als je ff wat beter had gelezen, dan had je kunnen zien dat ik oldschool ubergeil vind.
laatste aanpassing

ben niet op de teentjes getrapt hoor ,vind alleen leuk om wat tegengas te geven af en toe, lopen op pf vaak muiters rond die van alles roepen en jij bent er niet zo een ,dus bij deze excuus.zie je maandag misschien dar wel bij radar.laterzzz
Kreeg net me rooster te zien van volgende week, en ik moet van 13.15 tot 21.45 :C

De week erop dus weer :(
Ik denk dat ik maandag niet kom hoor... :(
nou, ik kom dan misschien ook maar een x, na aandringen van o.a. Kokka......
Artiest Kokka
o k dan lady b zo mag ik dat graag horen!!!
ik ben benieuwd of je er maandag bent!! ;p
euh.....maandag weet ik nog niet, misschien, Er komen nog maandagen genoeg....:D
och ik lees het al ze krabbelt al weer terug!! whehehhehe ;p
Artiest Tomcat
toch gedacht dat superknits vandaag ff zou langs hoppen !! :P
Sorry, ik werd om half vijf wakker, en dan kom ik weer om acht uur aanschijten...

Ander keertje weer :d
Nou morgen mooi om half 6 klaar met werken, en dan maar weer eens met de vriendin richting Radar, heeft zij ook weer lol :9
tja, als't meezit... is deze meneer er maandag ook fftjes... als het mee zit hoor... je kent het

en zijn jullie al dj's of ben je dat pas als je les 10 af hebt gemaakt ?
Ik ben geen dj. :)
Althans, geen goeie :$
Les 13 toch? Kan ik van iemand trouwens het huiswerk van deze week overnemen? Ik kom vanaaf waarschijnlijk niet, want me vriendin ligt ziek in bed, en die heeft verzorging nodig, kippesoep enzo je kent het wel :9
Verdomme.... was nu een cursus zonder cursusleider.... zit die Junk op een warm eiland met zn luie reet! ;p
Ja, het liep gisteren ook wel behoorlijk uit de hand, die PLX heeft flink klappen gehad buiten :9
Battle :kwijl:

Komt er ook een modderworstelbak te staan? :D
Ja, voor jou wel en een topje en string voor Haico.. ;p
Kut, dat word dus weer harsen voor 7 november, denk dat ik meteen me verjaardag maar vier daar, word 3 november 21, en dan neem ik me oma wel mee, kun je lachen :devil:
Oma is welkom, genoteerd door PLX voor de guestlist
Kan ik nog wat vrienden van het bijbelclubje meenemen? :bloos:
Altijd welkom... praise the lord! ;-)

Vanaaf weer ff lekker knallen........ :D
Fraaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaans Baaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaauer! :bounce:
zou superknits nog komen ...

haha :p

was nu een cursus zonder cursusleider.... zit die Junk op een warm eiland met zn luie reet

Junk heeft mij gevraagd om het over te nemen...dus vanavond hebben jullie les van MR. PL.anet X :P :D

aha dus vnaamd een les :bier: drinken onnie plix
laatste aanpassing
Nu LIVE @ Radar... PLX heeft zn biertje al op... ;-)

en nog een... en nog eentje.. en nog eentje.. :vaag:

zou superknits nog komen ... :p

Superknits is verbannen tot vrijdag :(
Maandag (volgende week) is hij van plan te komen,
want hij wil nog komen VOOR Oldschool Madness.

Helaas is dan aanstaande maandag de enige maandag ervoor. Wie komt er ook dan?
Iedereen is er dan wel, net als gisteren...

Hahaha... lol, ik spreek de Knits op dit moment live en die telt de dagen al af... ;p