Partyflock

Forumonderwerp · 624370
op 9 November speelt ADO eindelijk weer eens een keer thuis tegen ajax...
ik ben benieuwd, ik gok op een 2-1 overwinning tegen de joden.

goh....

nee, ik ben sprakeloos...

ik ben blij dat je het zelf inziet....

ja, intellect is met dubbel L

ja waar gaat dit over:S ???

aanvaardt is met "dt" , maar vooruit

ik zie dat je het snel oppakt, je schrijft al een zin zonder vauten

daarom vergeef ik het je ook

u is ook menselijk zie ik

die is eigenlijk nog erger, ik was de "d" vergeten, en dus had ik hem aangepast, niet helemaal goed dus :D

:L

a f c a

je punt?

Opperneus is ook weer terug YEAH en hij heeft echt een mooi meisje.

Je bedoeld beestje hahaha...zij is zo lelijk als de nacht en heeft een zwak voor marokkanen.
laatste aanpassing

ach jee dumb and dumbmer zijn er ook weer

gezllig:kusje:

wij zijn toch de gekste, dat weet heel de wereld.

een ajacied zegt dat niet;) we weten het wel van onzelf:)En wij ontkennen ook niks zoals jullie dat wel doen.Dus mokum hool ander profiel;)
Base, niets beters te doen? Nee hoor, onze kluizenaar zit lekker zijn gehele leven achter de computer... "joehoe" hoor ik hem zelfs roepen.

weet hij zelf ook niet

vriend :D
pfff, 4 okt den haag pisvee en daarna door naar hard bass is zoetermeer. ben benieuwd of die boere nog kome :D
laatste aanpassing

ZEG HET MAAR MEDE NEUZEN VAN ME WELKE KAKKERLAK MOET IK NU GAAN BANNEN HAHAHAHAHAHA WIJ ALS NEUZENORGANISATIE HEBBEN BESLOTEN DAT WE ELKE KAKKERLAK DIE DE WAARHEID VERTELD OVER HOE ZIELIG EN LAF WE ZIJN GELIJK VERWIJDEREN! WIJ ZIJN HET ZAT OM STEEDS VOOR LUL TE STAAN.

OPPERNEUS IS NU TERUG VAN VAKANTIE EN HIJ WIL NIET MEER DAT HIJ EN ZIJN VRIENDJES: HELLKNEUS ANTIHOOP CISKE DAAN DE MAROKKAAN GRAAF TRAMHOOL ENZ ENZ GEPLAAGT WORDEN DOOR KAKKERLAKKEN!

"WIJ ALS NEUZENORGANISATIE HEBBEN BESLOTEN DAT WE ELKE KAKKERLAK DIE DE WAARHEID VERTELD OVER HOE ZIELIG EN LAF WE ZIJN...."

dus et is toch waar??? :D
aan de jodenvriend: jij bent egt een gevaaarlijke hooligan met je lompe posts in alle voetbal forums en je fake-account :)

t mooiste vind ik toch nog steeds dattie toegeeft dat ze zielig en laf zijn :p

100% a f c a 1000% anti kakkerlak!!!
dus je bent meer anti-kakkerlak dan ajaxfan? nah da's triest...

nee ik hou van ajax en haat de rest!!!

ja...maar je haat de rest meer dan dat je van ajax houd, beetje onlogisch eigelijk

kun je na gaan hoe ik de rest haat!!!

????

a f c a

ze verliezen de eerste wedstrijd al met 1-0 ik denk dat er nog 33 nederlagen volgen!

we zette iedereen gewoon op een dwaalspoor
ja tuurlijk techno oscar.... er zijn genoeg clubs in de eredivisie die een stuk slechter zijn dan ado

je krijgt van mij een ijsje als je er 2 kan noemen

inderdaad noem er eens 2!!!!!!

maar we zullen het zien!!!!!!!!!!
laatste aanpassing