een PF-truck op de FFWD '04 lijkt me een super plan, en niet omdat het zo leuk (of uberhaupt nodig) is om PF te promoten.
veel mensen op PF vinden het toch leuk om te meeten, hebben toch een soort wij-gevoel gekregen, onder andere door deze site en de mogelijkheden die het ons allen biedt (het forum, de chat, foto's bekijken en er commentaar op leveren, etc.). hierdoor zijn mensen met elkaar in contact gekomen, en vaak gebleven. er zijn zelfs relaties ontstaan door PF, dus ik denk dat het weldegelijk veel betekent voor vele leden hier!
bovendien, een enkeling vind het misschien lomp, maar de meesten reacties hier zijn positief, een aantal mensen hebben zelfs al aangegeven vrijwillig te willen helpen. waarom wordt het enthousiasme over deze site zo afgekraakt?
...en mensen die willen helpen(vrijwillig natuurlijk!!) zijn er ook meer dan zat! Laat alle pf'ers maar 'ns wat terug doen voor de site waar ze gratis zoveel uren op vertoeven!
mee eens.
Of waarom geen enquete op de overzichtspagina... of men bereidt zou zijn, om of te betalen voor ''n auto van pf( 'k zeg maar wat 5 euro van iedereen die doneert!), of mensen die alleen vrijwillig willen helpen vanaf thuis, of weet ik veel, vrachtwagen willen versieren ofzow/?
vind dit ook een goed idee.
...'t is alleen maar goed dat 't nu al ter sprake komt!! Hoe eerder hoe beter!
precies, anders valt zoiets echt niet te regelen. van uitstel komt afstel, en hoe meer tijd je voor zoiets hebt, hoe beter je het voor mekaar zult krijgen.
maar nog één vraagje (2 RoboB): als admins hiervan weten, hun goedkeuring geven maar het niet willen/kunnen organiseren, voel jij je als enthousiaste topic-starter dan ook hoofdverantwoordelijk voor het organiseren? zou je dit écht op poten willen zetten?