Partyflock

Forumonderwerp · 622795

Hee, PartyPeepZ...

Hoe danst de Flocker? Iedereen gaat los op zun eigen manier, maar beschrijf es hoe je danst. Kom regelmatig in Duitsland. Moet zeggen, die duitsers hebben een aparte danSsTijL...

LatErZzz

Ik stamp als een gek door de zaal heen!!! :bounce:

En het verschilt ook dan van hoe er word gedraaid en zo!
Ja, maar hoe stamp je dan.
Dara gaat t nou ff om.
Gewoon in t ritme van de muziek op de grond stampen?

Jaa bij elke bas gaat er wel weer een voetje op de grond!! :P

Effe kijken hoe ik dat zo precies mag beschrijven
(tijd voor nobody listens to techno effe :P)

BRB!
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Rechts Rechts Links Rechts Links Links Link (met kleine draai) Rechts (met kleine draai terug). Dan Rechts Links Rechts Links 1 tussenstap met links en gelijk naar Rechts Rechts Links. (en zo gaat het verder met meer inprovisatie dan dat hier beschreven staat :9)

Zoiets... kweenie verder hoe k t moet beschrijven.

Nou in ieder geval

Tilt benen op en zet ze weer neer.
Veert op twee benen door de hele zaal heen.
Schopt voeten zo onelegant mogelijk in de lucht

komt ook bij mij voor!

Hangt er ook van af hoeveel ruimte ik heb, want al die ruimte benut ik ook wel.
Ondertussen komen vage oer-armslingeringen er doorheen... En natuurlijk Links, Rechts, Links, Rechts, Rechts, Links, Rechts, links, rechts, links, links
Eigenlijk best wel primitief danje kom ik nu wel achter! :P :P

Conclusie: Ik dans als een debiel en ga op volume maar iets heel anders bedenken! :D
laatste aanpassing
hopelijk zegt mijn naam genoeg.........:P :P

2 gekkehuis [teringherrie.nl] ---> Zelfde dansje met je voeten als wat je met je hoofd op je forumpic doet?? :P
Q-style vs. Volume >> Hmm kon je dat nie eerder zeggen, scheelt weer 3 regels text typen hahahahaha :D

Jij doet nu zeker een Speedcorestukje na?? :P
ik dans, soms beetje stampuh er bij als ik beetje moe ben ga ik sneller over
maar verder dans ik meer,
en aangezien haast niemand dat doet word ik vaak wel vaag aangekeken..
maar boeit me nie

kweet niet precies hoe ik dat moet omschrijven. ik heb in ieder geval meestal met één hand m'n haar vast (hoewel het los hangt moet 't niet in m'n gezicht fladderen) en de andere arm de lucht in (zie ook profielpic). soms wisselen ze van taak en het hangt er ook vanaf of ik een peuk of een glas drinken vasthoud. verder beweeg ik veel met m'n heupen ('t moet er niet te houterig uit zien allemaal) en ik heb bovendien ritmegevoel. da's denk ik ook wel belangrijk voor de omschrijving.
maar ik kan ook prima heel anders dansen. klassiek ballet bijvoorbeeld...
gwoon lekkr doen wat je lichaam je ingeeft!! zker als je :vaag: bent, voelt dat heeeerluk aan :p niet nadenken bij dansen, als je je lkr voelt bij t beuQ huppeltje moet je dat vooral doen! al heb ik t persoonlijk al helemaal gehad daarmee..
ligt er maar net aan wat voor muziek. op hardcore en harstyle gewoon stampen als een idioot, en als het wat meer trance :S word dan gewoon een beetje leip springen net als die muziek :P.

Ik hupseflup.

De Kabouterdans, de Macarena, de Lambada of het Ketchup Song dansje op techno feestjes...

hakken
Op FFWD-festival uitgevonden dat ik toch iets helemaal fout doe.
Na elke minuut stampen, had ik mezelf tot me enkels in het zand ingegraven.
Moet voor buitenfeestjes toch maar iets anders gaan bedenken, want dit ging niet echt goed.

een dansje kost 5 euro om te zien vriend, niets voor nix in deze wereld;)
Gewoon veT hakkeNNNNNNNNNNNNNNN­NNNNNNNNNNNNNNNNNNNN­NNNNNNNNNNNNNNNNNNNN­NNNNNN

Wandelen, stampen en hakken! :D

Dans lekker met de muziek mee dus niet in m'n eige wereldje maar vind het altijd wel relaxed om dan iets te drinken in m'n handen te hebben, danst gewoon lekkerder...
ik dans de YMCA... end de macarena... dat mag tog?

balletpasjes

k ga binnekort met een Pf-ster een pas-de-deux instuderen voor op feesten :P