Partyflock

Forumonderwerp · 622764
Wie gaat r zaterdag :p ?

En wrom staat ie niet in de agenda :(

Ikke, ikke, ikke!!

Hupsen op een bootje!
Ik ga dit jaar niet. Heb het wel gezien. Ga dit jaar maar eens naar Dance Valley. Anyway, veel plezier. Houd het wel netjes, ok? Of beter: NIET! :-P
laatste aanpassing
T word niet egt druk dus :s :(
Je kunt zelf iets in de agdena zetten Mike, gewon Toevoegen, dan wordt het er vanzelf bijgeplaatst! :)

Ze verwachten een opkomst van 250.000 man. Er wordt juist verwacht dat het nogal druk wordt. Aangezien de organisator van de parade vindt dat Amsterdam aan het vertrutten is (teugels worden redelijk kort gehouden door de gemeente). Hij heeft aangegeven zoveel mogelijk bloot (geen geslachtsdelen) te willen zien en zoveel mogelijk homo's.
hahah nou ik ga maar casual hou neit zo van roze :p
wackyjackie thanx :p ;) :)
250.000 man lijkt me erg veel (op de boten zelf is trouwens maar plaats voor een paar duizend man), maar het kan inderdaad druk worden, zeker als de weersvoorspelling zo blijft. Dan zie je om 12 uur al hele familietjes uit de provincie klaar zitten in hun tuinstoeltjes om de blote mannen te bekijken ...
Ik ga ook, hmmm naar mooie mannen kijken die niet te krijgen zijn :kwijl:

Eminem: 250.00 man = TOESCHOUWERS.

Er worden ongeveer 80 boten verwacht.

Tanky: ik heb hem net in de agenda gezet.
Nou ik mag geloof ik ook op n boot staan :D me vriendje gefikst (6) dussehhh me is BLIJ :p en jy rebel angel? je ken met mij mee hoor ;)

Is ook al gefikst... :D
Doe je goed :p degene waar ik opga heeft dj en bar en alles geloof ik :D

Ik weet het niet... Hoop 't wel!
Rebel: ik weet dat het om toeschouwers gaat, maar dan vind ik 250.000 nog veel. Anyway, het gaat een leuke dag worden. Zo'n boottocht is pas echt leuk met mooi weer, en het wordt WARM.
hand in hand met jou cker ruud ;)

Hehehe, 1-0 voor Mike (6)

1 voor alleen alles voor MiKe.....

| KRINGSPIERMUSKETIER | :-d

Hahaha 1-1 voor de HETERO'S
laatste aanpassing
Heej eminem, ben jij op DV ja? Lijkt me leuk je te zien, zal wel moeilijk worden maar ik ga iig mn oogjes openhouden! :)
...NYZMO...--> jouw opmerking slaat weer nergens op:s t RIJMT niet eens of laat staan is niet ORIGINEEL ga buite spele ofzo...

ik ga cker een kijkje nemen!
staat Niet in me agenda, omdat:

Ik naar Dance Valley ga :bounce:
ID-T heeft ook een boot:)
Idd, Wacky, ik ben er bij op DV. Dus wel effe zwaaien als je me voorbij ziet komen!

Ik zie trouwens dat de Canal Parade nog steeds niet in de agenda staat. Ik heb hem ook aangemeld, maar blijkbaar is ie afgewezen. Waarom? Omdat het een homofeest is?
laatste aanpassing

...ik zie em er ook niet staan (in agenda) maar ik hoef er ook niet heen.... wij gaan een feesjuh vieren in de Valley....... Jippie!!!
Ik ga er ook heen!!!

Heb er zelf niet zoveeel mee, maar mijn vrienden wel, dus ik doe sociaal :yes:

Maar het wordt zowiezo gezellig!! (Y)

Ik ga er lekker ook heen :D echt geweldig :D
Artiest {SHOWLIST artist 18870, 45726}
Ik ga er helaas niet heen, ik moet werken. Volgend jaar maar weer proberen :-)
Gayparade? Waar!? Waar!? Waar!?

jaaa echt wel dat ik ga kijken.
niet eens echt voor die gozers!!
ik ga me hellemaal de tief in zuipen en lekkere wijven kijken!!!
ik hebr zin an :D
Ik had een vraagje. Is dit een feest speciaal voor homo- en biseksuelen?
groep mate van mij die hetero zijn gaan ook hoor :p want r komen best goeie djs :D
Ik vraag of dit feest OORSPRONKELIJK bedoeld was voor zij die zich tot hetzelfde geslacht aangetrokken voelen...
je kan 'm natuurlijk altijd toevoegen :)
En in principe, als t niet erg is om als hetero te komen en 'r komen goede DJ's... waarom niet :)
Tenzij ik vervoer voor N1 kan regelen natuurlijk :P (hoop, hoop)
aanwezig :P
Ik zeg al nix meer! Ik bedoelde het goed!

Artiest Nemesis
pfff:S

volgend jaar roze zaterdag bij ons in enschede:S

damn hey die lui willen normaal behandeld worden doe dan niet van die domme dingen.
-- damn hey die lui willen normaal behandeld worden doe dan niet van die domme dingen

Domme dingen? Zoals? En beoordeel je de hele groep altijd op het gedrag van een kleine minderheid?
Thenex het volgens mij ook nog niet helemaal zeker ;-)
Wat is niet zeker, man!?

ik beoordeel die lui die zo graag zo'n parade willen das toch vragen om aandacht:S

Jullie zijn gewoon allemaal vieze homo's :-D

Eminem = een K-whore, Basatrax is een superman homo etc...

(jullie weten wie het zegt :devil: )

GreetX chris
hahaha :-) gelukkig wel Chris :-)

JE hebt homo's en homo's (nichten voor degene die het niet begrijpen)

Thenex --> of je nou he/ho of bi bent :-)

Bas
laatste aanpassing
Trouwens heeft iemand deze engel gezien en toevallig ff zijn telefoonnummer genoteerd, wij stonden al aan de zijkant om hem te vechten,

ik heb natuurlijk over de engel die voorop stond.

Jezus wat een gigantisch lekker ding en ook zo verlegen toen we riepen dat hij zo mooi was,
WAKKER WORDEN :@
Ja, hallo heeft niemand zijn telefoon nummer hier :/