| Betreft: | evenement: Beachbop, zondag 27 juli 2003 om 12:00 |
Mensen droegen dingen daar dat houd je niet voor mogelijk de gekste fratsen haalde ze uit de kast alleen maar om daar met een Air te lopen Jenny from the block is er niks bij! Soort van ik ben orgineel dress to impress! Yeah right leken wel schapen daar allemaal hetzelfde ik kom daar aan in me simpele trainingsbroek en champion trui wordt ik gewoon scheef aan gekeken door sommige "goed geklede lui"
------------------------------------------------------------
Ey man ik liep er met nog 2 andere wijven zow bij
wistuh wij veel dat iedereen nie zow extreem ging
kvond het verschrikkelik want of de mensen zelf nou wilden of nie, we vielen zow erg op dat ze wel moesten kijken.. en op een gegeven moment als je door mekaar bent enzo is da zow kut anti-relax..
xou dan een moord hebben gedaan voor jouw champion trui en trainingsbroek
en t feest krijgt een 8 van mij
------------------------------------------------------------
Ey man ik liep er met nog 2 andere wijven zow bij
wistuh wij veel dat iedereen nie zow extreem ging
kvond het verschrikkelik want of de mensen zelf nou wilden of nie, we vielen zow erg op dat ze wel moesten kijken.. en op een gegeven moment als je door mekaar bent enzo is da zow kut anti-relax..
xou dan een moord hebben gedaan voor jouw champion trui en trainingsbroek
en t feest krijgt een 8 van mij
laatste aanpassing
Het is zo jammer dat organisaties als ID&T en Q zo'n beetje alles hebben verkloot wat de andere strandtenten hadden opgebouwd... erg jammer... En Hardstyle/Trance hoort niet op het strand. Die muziek hoort in vage loodsen of in slechte disco's. Op het strand moet je relaxte tunes horen, lekker groovy en soulful.