Partyflock

Forumonderwerp · 622185
Nieuw nummertje ...

Gemaakt met Fruity Loops 3.56, Cool Edit pro

2Synth -> Pro 53 en Junglist (Vette bass kan je daar uithalen zeg)

Lengt 5:00
Tijd van maken 2 dagen

Graag reacties

Lijkt me erg relaxt als op een feest ooit eens een nummer van mij wordt gedraait namelijk dus ik heb flink tips nodig..:)

Zwolsdale - Immunity of the wolf
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Ow bedoel je de vocals, die moe je ff uit films trekken... op reklames ;) hehehehe of gewoon ergens tegenkomen jep :)

jah pietertje deze is ook wel grappig dus heb hem gedouwn load en tussen de rest gezet

greetzzz johan
1 woord: RUK!

vaag nummertjuh :vaag:

J@ke--->als je zoiets zegt als RUK, moet je ff zeggen waarom!
Ja dan moe je als je t goed vind ook ff zegge waarom he ;D
nee hoor want als iemand het verrot vind hoor ik graag waarom zodat ikd aar eens over kan gaan nadenken etc..
maar als je niet weet wat je goed doet dan kun je ook geen verzameling leuke truukjes en frutseldingetjes opbouwen die je vaker kan gebruiken ;)
Klinkt goed..erg vaag dat geluid als iemand ademt in een masker...
En die zang klinkt er goed bij(Y)
grappig beukliedje beter als de ouwere
Luister naar het gemiddelde nummer dat je op een hardcore feest hoort... Nou!? Juist! Jouw nummer is dus gewoon zwaar ruk!

:D
Hee dit topic is me al die tijd nooit opgevallen, ik ga hem vanmiddag als ik thuis kom even beluisteren, ben benieuwd.
Tja, hij is wel leuk, maar naar mijn idee zit er te vaak reverb in de sounds en dat is niet professioneel als je dat doet in alle geluiden. Verder mooie samples, maar idd wat The Bass Junk al zei, kan de opbouw wel beter. Maar hijs niet slecht hoor! ;)