| Betreft: | evenement: Hardcore Resurrection, zaterdag 26 juli 2003 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Sommige mensen kunnen ERGGGGGGG zeikerig overkomen als ze tegen andere mensen zeggen dat ze zeiken!!! ug ug!!!! JEFFREY?????? Vanmorgen met verkeerde been uit bed gestapt???!!!
DIT IS EEN FORUM OM JE MENIG TE GEVEN NIET OM ELKAAR AF TE ZEIKEN!!!

korrel coké...denk ik hoor

pieken naar 148 DB :blink:
Geluid was zeker wel ok.
Verder de grootste groep lelijke mensen ooit bij elkaar gezien, al was de sfeer wel ok.
al met al een leuke happening.
Geluid was zeker wel ok.
Verder de grootste groep lelijke mensen ooit bij elkaar gezien, al was de sfeer wel ok.
al met al een leuke happening.
laatste aanpassing
Ik vond het echt faaaaaaaaaantastisch
Er werd super gedraait, paar terrornummertjes tussendooe8) en het geluid was toppie!
Was voor het eerst in hmh, en het is echt een zwaar relaxte tent
Heb er geen spijt van dus!
Het was ook de 38 euro zeker waard.
De sfeer was ook goed te doen, er waren een hoop bekenden en was super gezelliej

enige nadeel vond ik dat het Overal glad was! Ben niet op m'n bek gegaan gelukkig, maar het scheelde vaak niet veel.

Er werd super gedraait, paar terrornummertjes tussendooe8) en het geluid was toppie!
Was voor het eerst in hmh, en het is echt een zwaar relaxte tent
Het was ook de 38 euro zeker waard.
De sfeer was ook goed te doen, er waren een hoop bekenden en was super gezelliej
enige nadeel vond ik dat het Overal glad was! Ben niet op m'n bek gegaan gelukkig, maar het scheelde vaak niet veel.
laatste aanpassing
Vanavond??? 
Helemaal uuuuuut mn elemenTTT hehehe hc4life gegroet mede hc holics
2 dalady
dus dan mag ik ook zeiken, bemoeial
ik reageer gewoon omdat mijnheer wat over "bijdehante neusen" heeft gepost
als ie het op internet kan zeggen moet ie ook het lef hebben om er op het moment wat van te zeggen
en ik heb een heerlijke dag, ben niet met me verkeerde been uit bed gestapt hoor
dus dan mag ik ook zeiken, bemoeial
ik reageer gewoon omdat mijnheer wat over "bijdehante neusen" heeft gepost
als ie het op internet kan zeggen moet ie ook het lef hebben om er op het moment wat van te zeggen
en ik heb een heerlijke dag, ben niet met me verkeerde been uit bed gestapt hoor
laatste aanpassing
Pfff jef jij kan ook alleen maar klage als der er ook maar 1 verkeert woord over je mede buurtbewoners wordt gezegt he?
nou ik ga nie te veel gelul er omheen verzinnen, maar binnen was het gewoon echt strak!!
ik was gewoon zwaar nuchter en echt ik was blij...ik voelde me echt goed..
echt het beste!
Er werdt lekker gedraait ik heb me hele voeten kapot gestampt, dus heb bijna nie stil gestaan..
wat kut was is dat die vloer zo glad is, dat je bijna onderuit gaat, maar ik had het op een gegeven moment helemaal nie door!!!
Alleen kreeg opeens zo veel last van me rug, ben ik dus naar de EHBO gegaan en pijnstillers genomen en wat denk je ik voel me rug nu nog steeds nie haha...
HET WAS GEWOON VETTTTTTTTTTTTTT...
en vet dat Pussy motherfuckers werdt gedraait!!!
ik was gewoon zwaar nuchter en echt ik was blij...ik voelde me echt goed..
echt het beste!
Er werdt lekker gedraait ik heb me hele voeten kapot gestampt, dus heb bijna nie stil gestaan..
wat kut was is dat die vloer zo glad is, dat je bijna onderuit gaat, maar ik had het op een gegeven moment helemaal nie door!!!
Alleen kreeg opeens zo veel last van me rug, ben ik dus naar de EHBO gegaan en pijnstillers genomen en wat denk je ik voel me rug nu nog steeds nie haha...
HET WAS GEWOON VETTTTTTTTTTTTTT...
en vet dat Pussy motherfuckers werdt gedraait!!!
Dat was weer eens een STAMP FEEST!!!!
Het valt me gewoon op dat je klaagt over nix 
Wat me ook opviel is dat er veel orginaliteit was in kleding 
En ik heb echt wel veel mensen zien bewegen
Soms zag je echt al die kopjes de lucht in gaan!
En ik heb echt wel veel mensen zien bewegen
laatste aanpassing
ik heb spierpijn..maar dat heb ik er echt wel dubbel en dwars voor over!! topfeest!!