Partyflock

Forumonderwerp · 621921

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

:P:P:P:P:P
Sommige mensen kunnen ERGGGGGGG zeikerig overkomen als ze tegen andere mensen zeggen dat ze zeiken!!! ug ug!!!! JEFFREY?????? Vanmorgen met verkeerde been uit bed gestapt???!!! ;) DIT IS EEN FORUM OM JE MENIG TE GEVEN NIET OM ELKAAR AF TE ZEIKEN!!! :D (k)
Was goed te doen. Alleen der mag wel is wat meer sfeer komen. 80% van de zaal staat de hele avond stil (waaronder ik, maar dat boeit niet)
laatste aanpassing

vond het een zwaar relaxed feesie
heb zelf weinig staan stampuh
en in het tweede zaaltje zat de sfeer er goed in toen vinyl junk en mc syco moesten optreden!!!!

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Idd Damien, kvond in de main het eerste gedeelte ook niet echt party muziek... Komt bij dat de sound niet echt HMH waardig was, leek wel of er een naald naar de rag was..... Area 2 daarentegen gingen de voetjes echt van de vloer... :D:D
Soms was het geluid inderdaad echt ontzettend bagger. Snap niet hoe ze dat voor elkaar kregen.
Was mijn vetste feest tot nu toe!
Moet meer hardcore worden gedraaid in de HMH :)

Was een goed feest, had alleen qua geluid en platen
iets meer in gezeten, misschien waren mijn verwachtingen gewoon
te hoog, dat kan ook.
Ben er volgend jaar wel zeker bij!
En de sfeer was best relaxed vond ik.
Meer hardcore in de HMH zal niet gebeuren. Want alleen Q-Dance kan daar feesten geven. En die hebben maar 1 hardcore concept

vandaar dat ik er geen verjaardag ko geven, ben niet van Q........ :VAAG: :S

Het was wel leuk en ik was dronken.
:bier:
Artiest {SHOWLIST artist 917, 2156}
Komt bij dat de sound niet echt HMH waardig was, leek wel of er een naald naar de rag was

klopt, zo stonden de DJ's ook te kijken van 'zit er nou een klodder stof onder of niet?'.
En Omar draaide gewoon TE vet in het rood.

Zooooo het was cker een vet goed feestje!
Werd heerlijk gedraait, goede sfeer, lekker de ruimte! Was echt weer een topper :D

Zo leek het mij ook te klinken, stof of zow...
het was wel geinig om weer eens mee te maken

alleen was het erg warm, erg nat op de vloer, en ik heb bijna niemand zien dansen. op de tribune had je uitzicht op stilstaande mensen.

maarja, ik heb het wel naar mijn zin gehad.... gratis avondje :D
korrel coké...denk ik hoor :S ;)
pieken naar 148 DB :blink:

Geluid was zeker wel ok.

Verder de grootste groep lelijke mensen ooit bij elkaar gezien, al was de sfeer wel ok.

al met al een leuke happening.
laatste aanpassing
vond de gladheid trouwens wel mee vallen tov van andere keren ben dit keer overeind gebleven

Stilstaande mensen??
volgens mij zijn jullie op een kienavond geweest want ik heb echt maar wijnig mensen stil zien staan!!:)
Maar heb er eerlijk gezegt ook niet zo op gelet!!
Was meer bezig met stampuh en gek doen:P

zo is het 8)
damn was lekker feessie :-)

Ik vond het echt faaaaaaaaaantastisch­:bounce:

Er werd super gedraait, paar terrornummertjes tussendooe8) en het geluid was toppie!

Was voor het eerst in hmh, en het is echt een zwaar relaxte tent:d Heb er geen spijt van dus!

Het was ook de 38 euro zeker waard.

De sfeer was ook goed te doen, er waren een hoop bekenden en was super gezelliej:D:D

enige nadeel vond ik dat het Overal glad was! Ben niet op m'n bek gegaan gelukkig, maar het scheelde vaak niet veel.

(k)
laatste aanpassing

TOPPIE :D :D :D :D ECHT SUPER FEEST :D zou zo weer gaan !!
Vanavond??? ;)

Ja, RUSHING, je viel idd wel op tussen al die lelijke mensen... :S!

Heb bijna de hele avond boven gestaan, waar 't geluid wel goed was( vond 't 't grootste deel van de avond in de grote zaal echt te zacht, in vergelijking met andere feesten in de HMH).
echt heel gruwelijk wat heb ik daar heerlijk gebeukt
vooral grote zaal, echt top feest!!!
laatste aanpassing
Wat een SUPER feest!!
GEWELDIG!! :D
gladheid vind ik wel lekker :)

(y)lekker hoor
Stilstaande mensen??
volgens mij zijn jullie op een kienavond geweest want ik heb echt maar wijnig mensen stil zien staan!!
Maar heb er eerlijk gezegt ook niet zo op gelet!!
Was meer bezig met stampuh en gek doen

%-) dussss
T was een vet feesie! Ik was nog nooit in de HMH geweest, iedereen zei dat het geluid daar zo goed was. Het geluid vond ik wel tegenvallen, ik had er meer van verwacht!

Zekers een dik feest! lekker de hele nacht staan stampuh :bounce:
laatste aanpassing
2 dalady
dus dan mag ik ook zeiken, bemoeial

ik reageer gewoon omdat mijnheer wat over "bijdehante neusen" heeft gepost

als ie het op internet kan zeggen moet ie ook het lef hebben om er op het moment wat van te zeggen

en ik heb een heerlijke dag, ben niet met me verkeerde been uit bed gestapt hoor
laatste aanpassing
Pfff jef jij kan ook alleen maar klage als der er ook maar 1 verkeert woord over je mede buurtbewoners wordt gezegt he?

:|

nou ik ga nie te veel gelul er omheen verzinnen, maar binnen was het gewoon echt strak!!
ik was gewoon zwaar nuchter en echt ik was blij...ik voelde me echt goed..
echt het beste!
Er werdt lekker gedraait ik heb me hele voeten kapot gestampt, dus heb bijna nie stil gestaan..
wat kut was is dat die vloer zo glad is, dat je bijna onderuit gaat, maar ik had het op een gegeven moment helemaal nie door!!!
Alleen kreeg opeens zo veel last van me rug, ben ik dus naar de EHBO gegaan en pijnstillers genomen en wat denk je ik voel me rug nu nog steeds nie haha...
HET WAS GEWOON VETTTTTTTTTTTTTT...

en vet dat Pussy motherfuckers werdt gedraait!!!
Hmm, ik ga ook maar eens pijnstillers vreten daar...
Dat was weer eens een STAMP FEEST!!!!

VET!!!!!!!!!!!!!!!!!­!
HEEEEL VET :D
ik klaag niet, ik was 1 van die "neuzen"
en als ie zo graag commentaar levert, doe dat dan meteen

:bah:

heb je soms een "let-op-jeff-dag" WJ?
laatste aanpassing
Het valt me gewoon op dat je klaagt over nix :)
Wat me ook opviel is dat er veel orginaliteit was in kleding :)

En ik heb echt wel veel mensen zien bewegen ;) Soms zag je echt al die kopjes de lucht in gaan!
laatste aanpassing

Nou, het was erg leuk en ze hadden mijn bier :bier: duszzz ik was erg dronken!!! :D
Veel bekende vriendjes en vriendinnetjes!! :lief:

Artiest Sentinel
Ik haat klagen ;)
vond het echt een superfeestje
ik heb spierpijn..maar dat heb ik er echt wel dubbel en dwars voor over!! topfeest!! (Y)
echt topfeest (Y) :D
en idd, ik ook spierpijn