| Betreft: | evenement: Hardcore Resurrection, zaterdag 26 juli 2003 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik ben het met sanne eens 
laatste aanpassing
ja is erg duur, maar dat is al een tijd zo 
en jij gooit dat dure water over je kop heen
en jij gooit dat dure water over je kop heen
Jullie zitten me allemaal lekker te maken...
Ik weet dat ik wat gemist heb, en kan het niet uitstaan...
Ik zit hier in de 34 graden... en het is stront benauwd...
volgende keer beter

Ik weet dat ik wat gemist heb, en kan het niet uitstaan...
Ik zit hier in de 34 graden... en het is stront benauwd...
volgende keer beter
Ik vond het echt weer een gruwelijk feest!! 
Ik heb nog nooit zo hard staan beuken, ook nog ff volgas op Mellow Moe Nie Mauwuh.
Verder nog ff een hele tijd met Miss Flower staan ouwehoeren, ook altijd leuk, die is altijd benieuwd naar hoe iedereen in de zaal het nou vond. Ze was trouwens nog vergeten haar eigen nieuwe plaat te draaien.
Al met al echt een bruut feessie!!

Ik heb nog nooit zo hard staan beuken, ook nog ff volgas op Mellow Moe Nie Mauwuh.
Verder nog ff een hele tijd met Miss Flower staan ouwehoeren, ook altijd leuk, die is altijd benieuwd naar hoe iedereen in de zaal het nou vond. Ze was trouwens nog vergeten haar eigen nieuwe plaat te draaien.
Al met al echt een bruut feessie!!
Was weer een goede editie van HR. Heb vooral genoten op de oldschool set van Bass D & King Matthew. Alleen jammer dat er wat ruziezoekers waren daar. Ben gewoon 2 keer uitgedaagd daar maar heb me 2 keer verstandigd omgedraaid en ben weggelopen.
Maar verder was het gewoon een topfeest, vond Outblast ook eindelijk weer eens een keer goed draaien.
Maar verder was het gewoon een topfeest, vond Outblast ook eindelijk weer eens een keer goed draaien.
whaaaaaaaa vond ut echt een superfeessie!!!!!!!:)
was me eerste x in de HMH maar tering wat een goeie locatie! vet aardig mensen daaro en en er hing echt een goed sfeertje. Die lift was toch ook wel een zwaarpluspunt haha. DAmn hoe vaak ik daar wel nie in ben gaan staan.....
veel leuke mensen weer ontmoet. Echt top!!! ut was me eerste hardcore ressurection ma zeker nie me laatste. zucht..... lag ut volgende feessie ma weer voor de deur
was me eerste x in de HMH maar tering wat een goeie locatie! vet aardig mensen daaro en en er hing echt een goed sfeertje. Die lift was toch ook wel een zwaarpluspunt haha. DAmn hoe vaak ik daar wel nie in ben gaan staan.....
veel leuke mensen weer ontmoet. Echt top!!! ut was me eerste hardcore ressurection ma zeker nie me laatste. zucht..... lag ut volgende feessie ma weer voor de deur
Mensen die niet geweest zijn hebben echt wat gemist 
vond het wel leuk maar niet echt bijzonder.
sfeer was wel in orde en muziek ook wel.
alleen jammer at die tering vloeren zo glad zijn.
jeb de hele avond of in het kleine zaaltje of achter de tribune gestaan afkoelen.
Vinyl Junk was op en top zwaar in orde.
lekker die oude plaatjes weer is te horen
sfeer was wel in orde en muziek ook wel.
alleen jammer at die tering vloeren zo glad zijn.
jeb de hele avond of in het kleine zaaltje of achter de tribune gestaan afkoelen.
Vinyl Junk was op en top zwaar in orde.
lekker die oude plaatjes weer is te horen
laatste aanpassing
VET FEESSIE
Beetje standaard HR feessie in de Heineken Music Hall!! Weinig verschil met vorige keer! Wel jonger publiek!! Sorry voor de jongeren hieronder maar dat viel gewoon op!
Weinig te klagen verder!!! Of helemaal niets eigenlijk!!
Geluid was weer zuiver!! Leuk gedraaid, Laser show was weer fasinerend
Boven was het alleen een beetje warm! Maar in de grote zaal viel dat zeker wel mee,vergeleken met 3steps vorige week

Beetje standaard HR feessie in de Heineken Music Hall!! Weinig verschil met vorige keer! Wel jonger publiek!! Sorry voor de jongeren hieronder maar dat viel gewoon op!
Weinig te klagen verder!!! Of helemaal niets eigenlijk!!
Boven was het alleen een beetje warm! Maar in de grote zaal viel dat zeker wel mee,vergeleken met 3steps vorige week
Was goed feessie
Nie supervet ofsoow ook hoor...
Endymion roeleerde again
Endymion roeleerde again
Go Jeffrey, go Jeffrey.......!! 
maar was was wel geinig feesie...........
maar was was wel geinig feesie...........
laatste aanpassing