Partyflock

Forumonderwerp · 621921

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

:P:P:P:P:P
Artiest {SHOWLIST artist 75199, 42686}
aan mij vraagt ook noooooooooit iemand of ik zeelandcore ben :P

op den duur maar heel irritant nee gaan zeggen, en maar blijven doorgaan "jawel jawel je bent het wel" hehehehe

ja dat doe ik ook altijd gewoon nee zegge zo van hoe kom je daar nou weer bij alleen het helpt nooit :(
Ik vond het een (y) feest
goede muziek
mooie lokatie
(alleen die gladde vloeren :s
je zag de één na de ander onderuit
gaan :p)
en de sfeer zat er ook goed in
Heb me uitstekend vermaakt vannacht

Geweldig feest alles was goed geregeld lichtshow was echt perfect geluid ook zwaar hard niks te klagen goed georganiseert goed publiek ook HMH is toplokatie!Gelukkig niet zo warm als vorig jaar :0

Artiest Sentinel
tssss zelfs op vakantie heb je van die debielen die aan je gaan vragen of je ook op partyflock zit. Wat een kneuzen zijn dat zeg!
ik ben het met sanne eens :D
laatste aanpassing

heb me goed weten te vermaken daar ja! Eindelijk weer een keer lekker hard gebeukt!
en de sfeer was owk egt goed!
was over het algemeen beter dan ik had verwacht!:D

Ik vond het ook echt een super tof feestje,m'n beste feestje van 2003 tot nu toe.:D
hehe was flink schaatsen af en toe, maar dat ben ik wel gewend van de HMH.

Had trouwens wel minpunt. 4 muntjes voor een flesje water!!!!
ja is erg duur, maar dat is al een tijd zo :s

en jij gooit dat dure water over je kop heen :p
had ik gekregen hehe :p

HR was: !!!!!!!!!!

laatste aanpassing
wel gratiz pissen
Goed feestje, niet superbijzonder. Gewoon goed.
Jullie zitten me allemaal lekker te maken...

Ik weet dat ik wat gemist heb, en kan het niet uitstaan... :cry:

Ik zit hier in de 34 graden... en het is stront benauwd...

volgende keer beter

:bounce:
Ik vind het een vet feessie... Alleen vorig jaar was wel beter :D

Maar heb me dik vermaakt en nu overal spierpijn :o

Ik vond het echt weer een gruwelijk feest!! :D
Ik heb nog nooit zo hard staan beuken, ook nog ff volgas op Mellow Moe Nie Mauwuh. :D
Verder nog ff een hele tijd met Miss Flower staan ouwehoeren, ook altijd leuk, die is altijd benieuwd naar hoe iedereen in de zaal het nou vond. Ze was trouwens nog vergeten haar eigen nieuwe plaat te draaien. :O

Al met al echt een bruut feessie!! :D :D

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce:

Was weer een goede editie van HR. Heb vooral genoten op de oldschool set van Bass D & King Matthew. Alleen jammer dat er wat ruziezoekers waren daar. Ben gewoon 2 keer uitgedaagd daar maar heb me 2 keer verstandigd omgedraaid en ben weggelopen.
Maar verder was het gewoon een topfeest, vond Outblast ook eindelijk weer eens een keer goed draaien.
het was zeker wel een een geslaagd feesje toppie

(Y)

Niks anders over te zeggen!
ECHT EEN HEEL VET FEEST
BEN LANG NIET MEER OP N
HARDCORE FEEST GEWEEST,
MAAR OP DEZE ECHT HEEL HARD
GESTAMPT!!!OUTBLAST RULES
echt n KICKE feessie gehad:D ben blij dat ik smiddags alsnog besloten had om te gaan... t was t echt waard!!! supersfeer gezellige mensjus, echt n TOPAVOND!!
whaaaaaaaa vond ut echt een superfeessie!!!!!!!:­)
was me eerste x in de HMH maar tering wat een goeie locatie! vet aardig mensen daaro en en er hing echt een goed sfeertje. Die lift was toch ook wel een zwaarpluspunt haha. DAmn hoe vaak ik daar wel nie in ben gaan staan.....
veel leuke mensen weer ontmoet. Echt top!!! ut was me eerste hardcore ressurection ma zeker nie me laatste. zucht..... lag ut volgende feessie ma weer voor de deur:(
goed goed en nog eens goed was echt een top feest!!!

volgens mij heb k ech wat gemist :cry: :cry:
twas wel een leuk feessie.. en de halve liter voor 3 muntjes :D
kolere wat een vet feest!
publiek was ook echt top vond ik, geen opstootjes gezien enzo
hoe het geluid is, is bekent ;)

ik ga nog ff mooi nagenieten :bounce:
Was zeker een super feestje
Mensen die niet geweest zijn hebben echt wat gemist ;)
vond het wel leuk maar niet echt bijzonder.

sfeer was wel in orde en muziek ook wel.

alleen jammer at die tering vloeren zo glad zijn.

jeb de hele avond of in het kleine zaaltje of achter de tribune gestaan afkoelen.

Vinyl Junk was op en top zwaar in orde.
lekker die oude plaatjes weer is te horen
laatste aanpassing
Het feest was opzicht wel zeker geslaagd maar heb de hele tijd zitten lopen klappertanden en dat was dus heeeeeeeeeeel minder :(:( Maar jah...ken gebeuren toch? :P:P:P

Nou mij zou dat niet snel gebeuren, zitten lopen klappertanden. Wel knap van je :P
VET FEESSIE (y)

Beetje standaard HR feessie in de Heineken Music Hall!! Weinig verschil met vorige keer! Wel jonger publiek!! Sorry voor de jongeren hieronder maar dat viel gewoon op!
Weinig te klagen verder!!! Of helemaal niets eigenlijk!! :respect: Geluid was weer zuiver!! Leuk gedraaid, Laser show was weer fasinerend :yes: :jaja:
Boven was het alleen een beetje warm! Maar in de grote zaal viel dat zeker wel mee,vergeleken met 3steps vorige week :D

(k)
Was goed feessie (y) Nie supervet ofsoow ook hoor...
Endymion roeleerde again :)

zooo echt een (Y) feest!!!!!!!!! :D:D:D

Dr moet echt vaker hardcore in de HMH komen!!!!!!!!!! :bounce:

zkr leuk feest, jammer van de paar bijdehante neusjes :D
had je er wat aan moeten doen, en niet gaan klagen op internet

sufkut

zonde van me geld.

zeik niet, is gewoon een opmerking.

Verder was het wel (y) feest.
je zeikt wel, je besteed meer aandacht aan paar gasten dan dat je aan het feest in je post
HET WAS IN 1 WOOORD >>>>>>> GEWELDIG !! (y) 8)
Go Jeffrey, go Jeffrey.......!! :P

maar was was wel geinig feesie........... :D
laatste aanpassing

dan lees jij mijn post op z'n arabisch.

zet eerst neer dat het zkr leuk feest was ;)
was egt een top feesj! HR blijft altyd 1 van de beste feesten!!!! goeiuh sfeer, lekkre sets, mooi geluid. kvond de gladheid opzich wel meej vallen.
heb muh egt vermaakt

Ik ben ook een paar keer bijna op me bek gegaan:)
Maar jah boeie ik heb zo veel mensen zien flikkeren dus!!
Ik heb er een feest van gemaakt dus :P
En ik was helemaal in t geel/groen en toen ik thuis kwam was ik zwart/geel/groen:D