Partyflock

Forumonderwerp · 621889

Ging ik gister naar de film 2fast 2furious, zitten we daar heel relaxt.
Komt er in ene zo`n hele familie achter je zitten die wel overal commentaar op heeft wat er op het doek gebeurt,ik heb af en toe echt met fijn geknepen handen gezeten want dat verpest zo hard je avond.
Download die film en ga dan gezellig thuis zitten
ofzo.....maar hebben hier nog meer mensen zo vaak last van? en wat doen die in zo`n geval...nix zeggen of die mensen zowat de film uit schelden?

naar de sneak preview gaan das pas kut, allemaal van die kut studenten (nee ik scheer ze niet allemaal over 1 kam)
laatste aanpassing

ik had het ook een keer in de bios.
ik was daar samen met sweet princes.
we waren die film aan het volgen maar er zaten een stel pubbers achter ons de ene strapte telkends tegen mijn rug leuning aan en riep de hele tijd bah ik vindt die film niks aan.
ik ergerde mij echt vet aan haar.
toen het pauze was riep ze weer gelukig is het nu pauze.
ik hoopte dat ze nie meer terug kwam maar ja hoor pauza was om en ze kwam wel weer weer tegen mijn rug leuning trappen en weer zeuren dat ze de film niks aan vond.
op het laast zei een gast tegen der (hoorde er volgends mij bij) van nou dan ga je toch weg maar val andere hier nie lastig mee.
en ze ging idd weg.
ik ergerde mij echt vet aan haar.

Die mensen heb je altijd :S

Vooral mensen die gaan vertellen wat er nu komt zijn irritant..
Rotterdam bios :s ...Allemaal van die buitenlanders die hun bek niet konden houden. Zo was echt woedend. Na een tijdje zeiden er meer mensen wat van en werden ze rustiger

ja das echt irritant!!!!
giegelende jonge meisjes achter je is ook heel irritant!!!
zaten laatst achter ons tijdens de film samen het geld te tellen of ze genoeg hadden voor de popcorn :S

zwaarrrr irritant allemaal!:s