Partyflock

Forumonderwerp · 621433
Ik had jaren geleden een icq nummer..
Vond het superleuk, vooral omdat je er random mensen mee kon zoeken over de hele wereld, en dus chatten met mensen van over de hele wereld.... Nu hoor ik er eigenlijk niemand meer over en iedereen zit op MSN, wat je toch alleen beperkt tot de mensen die je al kent...
Zit eraan te denken t weer eens te downen en weer eens te gaan randommen..
Maar gebruiken mensen het nog wel??
ik nog, maar niet zo vaak. hij staat wel aan als de aan staat (offlne messaging kicks ass )

heb et nog wel, maar gebruik nooit meer..

8259445

heb ik al n jaar of 8 ofzo

Ik heb ook al weet ik het hoelang ICQ, maar de grootte van het nummer zegt weinig meer hoor ;)

Dit is me 4de nummer ofzo, de andere zijn allemaal gehacked. Vroeger vond men mij niet liev, in de puberteit ;)

Maar er is ook een foefje om bijvoorbeeld 4 en 5 cijferige nummers te registreren. Geloof dat alleen 2 cijferige ooit gereserveerd waren voor de makers destijds. Maar of dat allemaal nog klopt weet ik ook niet..
laatste aanpassing
2 cfijerig ???

vroeger had je zelf 1 cijferig :P
Ik had vroeger ook ICQ maar vond het zo irritant heb nu alleen MSN (y)
49175xxx

Dat is mijn 3e nummer geweest. Er zitten minder en minder mensen op.

Sommige mensen gebruiken trouwens expres alleen maar ICQ omdat ze dan niet hoeven te praten met van die irritante n00b mensen met domme vragen of zinloze gesprekken.

En daar zit een kern van waarheid in :devil:

Daar zit inderdaad wat in bla ! :)
laatste aanpassing
Uiteraard gebruik ik ICQ nog...
ICQ werkt bij mij tenminste altijd. MSN kapt er iedere 10 minuten mee, is supertraag etc.

ICQ heeft ook veel meer mogelijkheden dan MSN.

Ik gebruik het eigenlijk al een hele tijd niet meer en ken ook bijna niemand meer die het nog gebruikt.

Was alweer vergeten dat het bestond :s

71649841

Altijd nog onthouden :D :D Ik gebruik het nog voornamelijk omdat ik contact mee heb met een zweed. Van hem krijg ik altijd de nieuwste hardcore platen en albums :D

Heb het laatst voor 't eerst geïnstalleerd maar ik vond het nogal tegen vallen. Zo specifiek kun je er ook weer niet mee zoeken, jammer...

Partyflock is leuker!