Partyflock

Forumonderwerp · 621415
Toen ik vanmorgen bij mijn auto kwam bleek dat mijn auto opengebroken was. Ik had lekker een dagje vrij genomen om met mijn moeder te gaan winkelen en dan gebeurd je zoiets. Eerst is er geprobeerd mijn linkerportier te forseren (duitse sloten, niet open te krijgen), toen dat niet lukte hebben ze maar een raam ingeslagen aan de andere kant. Er lag natuurlijk niks van waarde in, zelfs geen radio, wat van buitenaf goed te zien was. Daarom hebben ze het hele interieur van mijn auto maar vernield en de hele inhoud door mijn auto gestrooid. Gevolg: doorgeslagen ruit, kapot desbordkastje, kapotte sloten, auto vol glas en een hoop verdriet. Ik was zo verschrikkelijk zuinig op mijn sportieve autootje. De verzekering dekt natuurlijk niks omdat je een auto uit 91 niet all risk verzekerd...

En wat zegt de politie? Ach mevrouw, dat gebeurd wel valer.

Het ergste is dat de plek waar het gebeurde bekend staan als een plek waar veel junkies rondhangen. (je zou kunnen zeggen, parkeer je auto daar dan niet, maar je hebt in die buurt weinig keus...) Waarom word hier niks aan gedaan en moet ik het allemaal maar zelf uitzoeken. Als ik nou 1 van die junks zijn strot doorsnij, zegt de politie dan ook, "ach dat gebeurd wel vaker"???

Ik hoop het maar...

Jullie hebben niks aan dit tropic maar ik ben het ff kwijt... (en natuurlijk zijn reacties welkom...)

Dat is echt klote zeg! Stomme idioten :@

Heel veel sterkte in ieder geval (F)

Artiest Sentinel
Bij mij hebben ze een keer ingebroken voor een paar zekeringen :S Tyfus kakkerlakken.
nek omdraaien dat volk !!!!!!!!!

teringlijers !!!!!!!!!!
Tis tegenwoordig echt overal raak, in Den Haag halen heel veel mensen hun auto helemaal leeg en doen hem vervolgens niet op slot. Is ook een manier, vind het alleen schandalig dat het zo moet. Mensen moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven.

Heb het een keer gehad was in den Haag bij een vriendin op visite, er lag echt niet in m'n auto toch opengebroken. Toen was ik 1200 eurotjes verder moest gewoon een hele nieuwe deur in m'n auto.

Knipperend lampje werkt trouwens goed, heb ik ook sinds er is ingebroken in mijn auto.

Sterkte
ja ik heb er inderdaad ook over gedacht om de auto gewoon open te laten, maar wil nu uitzoeken of ik me niet beter kan verzekeren, maar dan moet de auto op slot anders geldt de verzekering niet.

En? ben je al wat wijzer geworden omtrent verzekeringen?
hmmm nee niet echt. Ik wil elke keer bellen maar dan vergeet ik het weer enzo...

En het is nu te mooi weer...
2 kaatje20, en stond het in de krant???:P:D
Nee haha...

...denk niet dat er een krant geintereseerd is in mijn verhaal en echt nieuws is het niet. Er worden in nijmegen elke nacht wel 20 auto's opengebroken.

Meissie bel nou... voor hetzelfde geld doen ze het van de week weer en ben je verder van huis... gewoon ff bellen, kost je 10 minuten werk...
jaja ik weet het...

ga het echt doen...

Hehehe ik geloof er niks van ;)
kut voor je, maar blij dat ik daar vanaf ben :D

ik kan me sleutels en al in de auto laten en ze nemen hem nog niet mee ( en nee niet omdat ie zo gaar is )
Gewoon een grote sticker met Cobra(3 klasse alarm) erop plakken.
Bij ons hadden ze laatst de hele straat te grazen genomen.
Desbordkastjes zelfs open gebroken.
Alleen mijn auto niet(klopt af op hout)
Vast omdat er een lampje brand van de startonderbreker.
Je hoeft trouwens geen allrisk te hebben voor ruitschade.
Wa-plus is genoeg
Ja weet ik NuTero maar ja die ruit koste me 124 euro. Als ik me WA plus verzeker betaal ik bijna 30 euro in de maand meer. Dus 4 maanden en kan weer een ruit betalen haha... (is eigenlijk helemaal niet grappig)

Een vriend van me had na een aantal keer ook zijn deuren niet meer op slot gedaan, heeft zo`n wazige junk (ja vooroordeel *I hear whisper*) toch gewoon een ruit eruit getikt.
Ik heb ook knipperende lamjes en stoere stickers om ze af te schrikken.

Gelukkig kan je er nog om lachen kaatje :)

Je moet maar zo denken, je bent niet de enigste die het overkomt... :hug:

laat me raden jij rijd in een Golfje 2 of een opel kadett?
Kom ik lekker gezellig uit het Vat 69 (Leeuwarden)
Wat denk je............ hebben ze de deur aan de linker kant opengemaakt.
Auto doorzocht en mijn telefoon mee gejat, en die van een vriendin die meereed ook :S :@

Wat kan dat je humeur verpesten zeg :@:(