ik doe nu opleiding zelfstandig werken gastvrouw daarmee kan ik:
-leiding geven
-kennis van wijn geven
-kennis van het serveren geven
-hoe eten moet worden opgemaakt( kleur,smaak volgorde enz.)
en ga zo maar door dus dit maak ik eerst cker weten af! en daarna zie ik wel ik moet nog maar 1 jaartje duss..

-leiding geven
-kennis van wijn geven
-kennis van het serveren geven
-hoe eten moet worden opgemaakt( kleur,smaak volgorde enz.)
en ga zo maar door dus dit maak ik eerst cker weten af! en daarna zie ik wel ik moet nog maar 1 jaartje duss..
Ik ben banketbakker. Best naar me zin, maar kdenk nie dak da me hele leven blijf, kan volgens mij wel meer dan taartjes maken...
Ik geloof dat ik de enige ben met een saai beroep, ik ben namelijk accountant, maar he, what the hell, ik verdien er een hoop geld mee, en dat is toch wel lekker als je graag gaat feesten.
Ik weet niet welke voor opleiding je hebt.
Maar ik heb eerst de Mavo gedaan, en leer nu voor Onderwijsassistente.(kan ook spw doen, maar met deze opleiding mag je al stage lopen en les geven)En daarna de Pabo he..
Deze opleiding duurt 3 jaar(niveau 4), en er gaat een jaar van de Pabo af met deze vooropleiding.
Maar ik heb eerst de Mavo gedaan, en leer nu voor Onderwijsassistente.(kan ook spw doen, maar met deze opleiding mag je al stage lopen en les geven)En daarna de Pabo he..
Deze opleiding duurt 3 jaar(niveau 4), en er gaat een jaar van de Pabo af met deze vooropleiding.
Bij SPW kan je ook stagelopen hoor. Duurt ook 3 jaar (is niet overal zo) En je kan er meer kanten mee op.
Ik heb eerst stage gelopen bij een SBO =speciaal basis onderwijs. En ga na de vakantie stage lopen bij daklozen en drugsverslaafden.
Je kan ook met bejaarden en gehandicapten werken als je dat zou willen.
Ik heb eerst stage gelopen bij een SBO =speciaal basis onderwijs. En ga na de vakantie stage lopen bij daklozen en drugsverslaafden.
Je kan ook met bejaarden en gehandicapten werken als je dat zou willen.
Ik heb in 3 jaar me spw en me onderwijsassistent diploma, na de vakantie nog drie jaat op pabo en dna sta ik voor de klas! Met de spw kan je inderdaad alle kanten op:kinderopvang, basisonderwijs, gehandicaptezorg, bejaardezorg. Die opleiding is heel breed. Je leert veel van stage lopen de opleiding zelf vond ik niet zo, beetje saai! Ik heb 2 keer stage gelopen op een basisschool in groep 3 en in groep 4 en een jaar lang in de kinderopvang! Baby's trekt mij niet, peuters zijn wel grappig, maar ik ga toch voor de leeftijd vanaf 4 jaar!

![[-Stef-]](/images/user/18702_1183061.jpg)