Partyflock

Forumonderwerp · 620025

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Kom net uit krommenie .. uit het tentje Atlantic ...

De muziek (hardstyle/oldstyle) was egt goed!! :D:bounce:

Maar we ware daar met ze 6e lekker aan het feeste .. kome er op eens 20 a 30 man ruzie met ons zoeke .. :|

Volgens mij houden ze niet zo van buitenstaanders daaro .. btje jammer!!!!

Waarom kunnen we niet gewoon met ze alle feesten ipv dit gedrag :S!!!

Sorry moest dit ff kwijt :P
Tuulk wel joh, gewoon met een groep terug gaan en ze de k*nker in trappen...... mischien dat ze dan de volgende keer eens wat meer nadenken voordat ze vervelend worden..........

Inderdaad
Zo doe je dat
:bier:

Artiest Natazja
Hou Atlantic de komende periode maar in de gaten :)
Gaat een hele gezellige boel worden daar :D

Morgen weer Intenze:D
laatste aanpassing

Atlantic is een hele leuke locatie met vooral GOED geluid! T'is alleen vaak idd aggresief vooral mbt voetbal geweld, da's echt jammer! Die gasten moeten ze allemaal ff een dikke kick verkopen! ;)

Beetje jammer, degenen die nu zeggen dat ze "die gasten" terug willen pakken, zijn dus blijkbaar zelf ook te aggressief. Kijk alleen al hoe jullie reageren. Jullie proberen de boel alleen maar nog verder op te fokken. Geweld met geweld bestrijden werkt niet hoor............
O ja tuurlijk Wen......... Dus als jij door een groep in mekaar gekickt word, dan heb jij niet de neiging om ze eens flink terug te pakken??? Het is alleen al voor je gevoel een hele gerustelling als je weet dat ze pijn lijden voor wat ze hebben gedaan........'the sweet smell of revange' :D

Mischien denken ze dan de volgende keer wel 2x na voordat ze iemand pakken.......
laatste aanpassing

mijn buurjongen is daarzo in elkaar geslagen. door zon groepie..
ze zijn m te lijf gegaan met een baksteen enzo..
werd echt misselijk dat ik hem zag..
wat een klootzakken daar in krommnie..
heb daar op school gezeten en ik vond die wijven daarzo altijd al vuile gore arrogante wijven..

Vergeet niet dat het om een selecte groep gaat die zich niet weet te gedragen.
De rottigheid hoor je en de goeie dingen vertellen mensen niet.
Kijk in de straat bij Atlantic zit ook een shoarma zaak als daar problemen zijn word er ook gezegt dat het bij Atlantic vandaan komt.
Nou mensen..
As we nou stoppe met ruzieen..En gewoon eff regelen dat er gewoon FOCKING veel mensen een keer naar atlantic komme en es een mega party gaan bouwen daar dan kompt et allemaal goed kenne ze zien wat echt feesten is>>!!!!

We moete gewoon es een goeie datum prikke..
Ik hoorde dat 22 aug weer iemand bij bernd kompt draaien dus mensen is et wat ..

Martyn zal et wel top vinden en Nero...die kompt dan eff bij martyn.. ook wel denk,....
laatste aanpassing

hey mensjes !! .. ik woon zelf in krommenie er word wel elke keer gezegt krommeniehooligans..­maar zoveel krommenieers zijn er vaak niet eens!! alleen omdat het in krommenie gebeurt!!.. is het zelfde als in krommenie op school zitten... alsof er alleen maar krommenieers zijn die zo een kapsones hebben .. nee wand ze komen ook van andere plaatsen af.. en de mensen die uit een andere plaats vandaan komen doen het misschien wel en dan is KROMMENIE opeens een kut dorp wand daar is altijd wat !!
atjes is een gezellige tent maar jah als er een paar van die gasten zijn die denken van kom laten we ff ruzie gaan maken wand "WIJ" zijn toch in de meerderheid vind ik dat gewoon triest !! je verjaagt de klanten je krijgt topics zoals dit.. dat is toch niet bruut !!! ze moeten blij wezen dat het er is... als het dan nog een beetje lekker gaat draaien is het nog beter is het allemaal lekker dicht bij huis!! hihihi

duz als ze nou is lekker in hun eigen dorpie een hoop sene gaan maken in plaats van in krommenie ... !!!!!

en geweld heb toch geen zin !!! ga dan 1 tegen 1 als je zo stoer bent inplaats van owh die kan ik niet aan in me 1tje neem je vriendjes maar weer mee!!! dan ben je pas een mietje!!!

en douwe doe nou maar niet zo interesand...wand wat je zegt dat slaat echt nergens op !! of wau je zeggen dat je het beter vind als adjes dicht gaat ???
laatste aanpassing

Artiest Bernd
Laten we 't gezellig houden... en vooral maken...

Elke week komt er een gast DJ z'n kunsten vertonen...

Lekker mensen overal vandaan... Moet kunnen toch ??

LateX !

To Bertuz.....er is toch niemand in elkaar getrapt of wel?????
Ik bedoel alleen maar dat als iedereen er zo agressief op gaat reageren dat het alleen maar verder uit de hand gaat lopen, nu is er nog niks gebeurd namelijk.
Maja Sjeel......goed gezegd.....het is zeker wel makkelijk om te zeggen dat als er iets gebeurd daar dat alle krommeniers kankerlijers zijn of alle meisjes daar arrogante trutten. DAt soort opmerkingen slaan echt nergens op............
nu ik dit lees wil ik niet eens meer naar atlantic.... :S

echt achterlijk dit!! ik noem geen namen hoor maar het zijn altijd dezelfde personen... :bah:

Waar heb jij het over??? Je was er niet eens bij...

En 2 das witchen-> het is helemaal niet zo erg als iedereen er over praat hoor. Een heleboel van de mensen die op dit forum praat is er nog niet eens geweest volgens mij. Er zijn wel problemen maar dat heb je in elke tent wel.
Meestal is het gewoon gezellig + goeie muziek. Nu nog een beetje rustig omdat het een tijdje niet geweest is, maar hopelijk word het binnenkort weer druk........

laat mekaar gewoon met rust je komt om te feesten en niet om te kloten toch

Gelijk heb je Q-BoB:)

16 Aug. laten we ff zien wat feesten is :D
Jeah ik zal es eff boel mensen mee vragen lets party!!

Aan de line-up zal 't niet liggen :D
nee zeker niet ziet er god uit!!

Ok dan!!!!! Klinkt een stuk positiever allemaal!!!!
jaaa hoor:S :D

KH?? Krommenie Hooligans???!! whahaha zielig hoor! :bah:

ga feeste ipv vechte ofzo.. doe dat op een open veld ofzo maar niet in een discotheek/feest!
laatste aanpassing

Werkzaam bij Housetime
Mensen laten we er met zijn allen een super feest van Maken in Atlantic..!!!!!

En voor de mensen die willen vechten ga naar japan en daag Ernesto Hoost uit op K1 :P

De 16e Gaat het gewoon helemaal losss dus dat mag je als echte hardcore liefhebber zeker nie missen

-OUT-

:)
ze zoeke et allemaal maar uit ik gah lekker een feessie bouwuh!! z'n feessie hier in et dorp :P:P moet gezellug worde!! en niej elke keer dat gerel om niks :S

Gaat zeker wel gezellig worden....
die line up ziet er ook goed uit gehehhe :bounce:

Die van 20 sept mag er ook wezen :D

De sfeer was duidelijk beter gister :D

Houden zo (Y)
cker het was gezzelig gister:D

werd wel een bruut muziekie geraaid jah !!

Was er zelf niet vrijdag, was weekendje weg. Hoorde van me zussie dat het wel gezellig was, ook wel drukker zei ze. Beterrrrrrr!!!!!!!!!

Zo kan 't dus ook :D

Lekker gezellig genieten van de muziek !!

Zoals 't hoort :D

De aankomende weken gaat 't ook erg leuk worden...

Er komen leuke DJ's langs :D

?
Ik vind het wel meevallen daaro. Ben er vrijdag voor het eerst geweest, en wel relaxte mensen daaro. Kon wel met iedereen lullen. Je ziet alleen wel dat de mensen, die er komen, een hechte groep is , en als je met 1 ruzie hebt, dat je ruzie hebt met de hele toko!

Gelukkig maak ik nooit ruzie ;)

Overal is wel eens ruzie...

Zelfs op DV !! ;)

Zo hoort 't ook Superknits !!

Lekker feesten blijven :D
UIteraard! Vind het wel leuk HS op vrijdag!
Alleen wel kut dat ik alleen moest... :|

Had er zoveel over gehoord en besloot te gaan kijken, maar niemand kon mee :(

Wel geinige tent hoor :) Beetje als Subway en Xplizit!

Vrijdag Atlantic
Zaterdag Xplizit
Zondag Subway!!

:p

En elke vrijdag leuke "talents" erbij :D

Uit elke streek en gat een DJ :D

Gezellig !!
Ja ik zag je topic, dat eerst verneukt werd, later had je weer een nieuwe geopend :p

Hehehe, klopt...

Ik werd wakker, stonden er ineens 90 reacties...

Helaas verneuken ze bijna alle topics hier ;) ;) ;)
lees m maar is na, ik schreef erin dat je er wel van zou schrikken :D

Ah, dat was jij dus ;)

Ik was ff vergeten wie dat geschreven had ;)
ik , alleen met andere forum pic... :)

Ik zoek weer een andere...