Partyflock

Forumonderwerp · 619580
Ik zit toch met een vraag:

Wat vinden jullie ervan als jullie 'oudere' mensen zien op een feest?

Vind je dat storend? Vind je het geen probleem?

Heb er een kleine discussie over en ben toch wel benieuwd wat jullie ervan vinden.

jullie moeten gewoon allemaal niet zo zeiken, de sfeer maak je zelf en die laat je dan toch niet door anderen verpesten! je gaat toch niet naar een feest onder hun naam, dus wa maakt t nou uit hoe oud/jong iedereen is, sfeer maak je zelf en anderen hebben daar niks mee te doen.
dus als jij je ergert aan een bepaalde leeftijdscategorie doe je iets fout want je komt er om te feesten en niet om de anderen af te zeiken, en anders moet je maar gewoon niet meer gaan. laat iedereen ff lekker in zn waarde, iedereen doet wat ie wil, een ander ergert zich net zo hard aan jou.
laatste aanpassing

:gaap:

wat een gezeik !! :z:
idd.. voor je het weet ben je zelf 30...djeez..dan begin je juist alles een beetje door te krijgen...
leeftijd..pffft..zeg­t niets..
ik heb dezelfde ervaringen met uitgaan..;een: niemand raadt mijn echte leeftijd (altijd gemidd. 10 jaar jonger geschat) en twee: als ik mijn leeftijd zeg, dan valt men stijl achterover en kan men het niet geloven..
verder altijd sjans van jongens van vér onder de 30
en zolang mensen niet in de tram voor mij opstaan, ga ik lekker verder ..tot ik er zelf genoeg van heb

NEVER TOO OLD TO PARTY!!!!!!

Je bent net zo oud als je je voelt en als ik uit mijn dakkie sta te gaan en naast me staat een gast van 50 uit zijn dakkie te gaan schud ik heb een hand en hoop ik dat ik er over 30 jaar ook nog bij kan zijn.

Blijf feesten mensen :respect:

wat maakt dat nou uit?
leuk toch als je dan nog wil feesten!
beter dan saai thuis op de bank hangen ;)
feest ze!! :D
Sorry hoor maar mensen van 30..

Dat zijn toch geen ouderen???

het zijn er hier ook maar twee of drie die dat vinden hoor... :P

gewoon door blijven stuiteren op je 30e !! :bounce:

Met stuiteren ( :bounce: ) stoppen de meesten wel eerder denk ik ...

Jaah... op een gegeven moment ga je over op gewoon stampen.

Als je de 30 gepasseerd bent, dan wordt het juist steeds leuker. Je eigen ik verandert niet, je wordt alleen wat relaxter en stuiteren gaat prima hoor.
hihi here we cooooooooooooooooooome

by the way: 30 is idd niet oud en nog iets anders: tegenwoordig mag je blij zijn dat (als) je überhaupt de 30 nog haalt!
Je bent zo oud als je je voelt zou ik maar zeggen!! Dus als iemand dat hij/zij nog kan waarom niet! LEEF!!

van 3 maten van me gaan de moeders naar TD met zijn 3en hehe:P. Ze wouden gewoon es weten wat nu de sfeer is op zo'n feest en alles eromheen:d, misschien kom je ze wel tegen;-)
Ik heb een hele goeie vriend van 32 jaar en doet niks anders dan uitgaan!!!
En vaak doen wij dat met z'n 2en :)
Dit omdat me meeste vrienden van hem een beetje oud beginnen te worden en veel verplichtingen hebben zoals:
*kinderen
*je relatie of partner
*enz enz
Toevallig heeft hij een hele relaxe vriendin die hem daarin vrij laat dus hebben wij altijd dik feest :)

Het leuke aan het verhaal is dat het me oude baas is die ik naar 5jaar weer ben tegengekomen op Trance Energy :)

Echt ik heb :respect: respect voor mensen die wat ouder zijn en nog steeds doorfeesten !!!

:p

niet vergeten: morgen is er weer een ouderen-uitje naar Callantsoog! :P (12 uur housen incl infuus en zuurstofapparaat!)

wow pure zuurstof, beuqen!!
Respect voor alle ouderen en volwassenen...altijd als er iets FOUT gaat....blaim the jongeren.ouderen RULE!!!!!!!!!!!!!

En inderdaad...........­30 is toch niet oud mensen, alhoewel ik 25 ben en door velen al voor oud wordt uitgemaakt...balache­lijk
Kijk het is maar hoe je het bekijkt...

Want een probleem is pas een probeem als je er een probleem van maakt ! ;)

Gisteren op Heroes of Techno... een jongen die spontaan zei hoe hij ervan kon genieten om te zien hoe iets oudere mensen nog steeds konden genieten van een lekker stukkie house! sjo! :)
En dat zei hij tegen jou neem ik aan?....
Ik vind t helemaal geen probleem.. kga ook door met feesten tot ik nie meer ken :p

yep... en er was ook een jongen die zijn moeder had meegenomen naar HoT (heel tof mens overigens), daar zei hij t ook tegen :)

t blijkt dus maar weer dat sommigen het gewoon LEUK vinden om 30/40-plussers op feesten te zien :) (dat geeft ze t gevoel dat ze t zélf ook nog heel lang leuk kunnen/mogen blijven vinden)
laatste aanpassing
Tuurlijk is dat leuk... en als we 20 jaar ouder zijn zien ze zelfs 40/50/60 plussers op feesten, want ik neem toch niet aan dat iedereen hier op PF zodra ie de 30 voorbij is nooit meer naar een feestje gaat.... Die oma van 80 uit dat andere topic vind ik geweldig!...

tsja ik ben zo een 30tigster ... en de meesten hebben niet eens door dat ik zo oud ben ... ;)

mijn gedachte zoalng ze mij toelaten zonder mijn rollator en nog geen kaartje om heb van het fossielenhuis .. ik zo nu en dan ff mag :bounce: op een old-skool of hardstyle feesie :D
laatste aanpassing

heh heh... misschien mag je over 20 jaar alleen nog maar naar house feestjes onder begeleiding van iemand boven de 40 whahahaha
mijn moeder heeft zelf ook ooit ns gezegd dat ze n keertje mee wil naar n feest ;p
ik heb dit jaar me zwager en zn maatje meegenomen naar misteryland! bijde 32 jaar.. ze hebben zig gruwelijk vermaakt en gaan volgend jaar zeker weer! is dat fout?? rot toch op joh!!mensen die ruzzies maken op party's etc dat is fout.

en gek he... die ruziemakers zijn ZELDEN 30/40-plus.... :P
;) nou ik plak er makkelijk nog 5 stapjaren aan vast hoor !! ookal is weekenden doorhalen er niet meer bij.... 1 verschil is wel, dat ik de mega indoor feesten mijdt, omdat het leeftijdverschil dan wel erg groot is :S maar goed, een paardestaart en sportievere look, niemand die mij 30 geeft toch ;)
:bounce: party -on old folks ghighi

wat maak het uit ken zat mense van 30 die nog naar feestev gaan

yep en ik ben 31 en ik feest nog zo'n beetje elk weekend!!
:bounce:
Helemaal niet storend! Ik ben ook nie van plan te gaan stoppen met feesten dus als ik strax zelf 30 ben verwacht ik ook niet dat mensen zich aan me storen :D

Ik vind het normaal, stop jij dan met stappen als je 30 wordt?

Hey 30 is niet oud hoor! ;-)

Ik vindt het alleen behoorlijk kansloos als je op je 30e nog aan de dope zit....Dan heb je waarschijnlijk ook niet echt een behoorlijke baan:)

ja mee eens.. maare zowieso wat voor leeftijd dan ook, als je er echt "aanzit" is het altijd kansloos!!

2 Mauzz: Yeah Right! duhhh

To marky mark>Als jij er vrolijk van wordt om na je 30e nog dope te gebruiken moet je dat vooral doen, als je maar wel er voor zorgt dat je maandagochtend weer op tijd achter de lopende band staat:)
Ik zou niet weten waarom het een probleem moet zijn als je nog feest boven de 30?? Je leeft maar 1x dus maak er wat van!!

precies // vandaar ik nu nog met 30 en nog jaren er na blijf feesten .. liever als ouwe doos op een house feest dan een verlepte kroege kop ;)
sjesus...die tiener pikkies krijgen nog een grote bek ook. Wat nou boven de 30 te oud. Onder de 21 te jong zou je bedoelen!

hehe das volgend jaar al voor mij!! hahahaha en wie zich er aan stoord kan lekker opzoutuhh!! :bounce: :xtc:

Nee.. B3rnd, gewoon lekker dan verkassen naar de bank en niet meer meedoen.. ;)

NEE Giga rukduif.... whahaha... probeer me r maar op te krijgen...... de bank dan...:bounce:

hehehe.. liever in 'g' struisvogelstand ernaast he! (y) hehehe..

whahaha.... de g(t)ruisvolgelsstand bedoel je?? :P:P