Partyflock

Forumonderwerp · 619546

Artiest Nemesis
wie gaan er eigenlijk allemaal met de trein naar 3 steps ahead??
aangezien ik en me vriendin ook gaan maar de weg niet weten van station naar hemkade:S
maybe someone can help us?

Je moet gewoon naar station Zaandam gaan , en dan pak je daar de taxi... Tis toch maar een klein stukkie...

kijk als er meer lui met trein gaan en dan als groep er heen lopen had ook gekund?
of gewoon iederen volgen ongeveer 15 a 20 min lopen :)
station uit, rechtsaf onder het viaduct door bij de mac..

langs de grote weg lopen +/- 500 m, rechtsaf en meteen weer links (de weg volgen ;) ) alsmaar rechtdoor, langs de bouwmarkt(en) rechts bij het bordje "HEMK48E" dan nog 150m en dan links alsmaar rechtdoor tot je bij de ingang bent ;)

je kan ook gewoon de hordes mensen volgen ghehehe

+/- 15-30 mins lopen (hangt van je toestand en snelheid af)

ok
maar de vraag was of er nog lui met de trein gingen??
ik ga niet dus ook niet met de trein..

ben dan op vakantie :(

das balen

ja ik ga waarschijnlijk met wikkie met de trein vanuit hengelo als we niet kunnen meerijden met iemand

ik ga met de trein... ben altijd nog met de auto naar de hemkade geweest......

hmmz anders mag je voor deze ene keer wel met mij mee..... ;)

elroy>hoe laat ga je met de trein dan? vanuit enschede?
ik had op station in zaandam ook al met iemand afgesproken hardwijfie heet ze hier
Wij gaan ook met treintje! we gaan met zun 6en. gewoon gezellig met groepie lopen is altijd oke (y)
Jaajaa hier gaan er ook een aantal vanuit deventer met de trein...

En wij willen om 22.00 bij de deur zijn.. dus er valt wel wat af te spreken?! Gaan we pf meeting houden op station amsterdam... en dan met z`n allen naar zaandam en dan lopen naar de Hemkade..

Ideetje?

denk alsk met trein ga dat ik dan in utrecht moet overstappen moet ik ff kijken
maar was wel goed idee
als je eenmaal op station zaandam aankomt hoef je alleen maar de horde mensen te volgen........er komen zoveel mensen.
is echt niet moeilijk. deed ik de eerste keer ook.
laatste aanpassing
Is relaxt toch met groep die kan op sjouwe! we kunne ckers wat afspreken prima ideetje Eggie!

Artiest Elcol
kuteind lopen

pak maar taxi is beter..
Fietsie :D
Ik weet niet of het een kut end is, never walk before. Voorheen met auto
treintaxi :)
Tis een klein stukje lopen. Geen probleem (tenzij het regent dan).

En als je een taxi pakt let er dan op dat de meter aanstaat. Het is een sport daar om partyangers op te lichten. Oja ritje kost ongeveer 7 a 8 euro.

lopen kan makkelijk... het insdustrie terrein op (over het bruggetje) en dan die straar uit lopen.. .dan rechts en dan waar de politie controle is links af :P

oh ja... als ik met de trein ga, neem ik de taxi.. ben je de hele meute voor.. en je betaatl idd iets van 8 euro met 4 personen ofzo... :)
laatste aanpassing
nou denk dat ik gewoon weer de auto pak hoef ik tenminste ook niet te wachten op de trein de terug weg:D
ja idd want dies ronduit kut.

ga met de bus :)

heej nemesis we gaan met een bus uit oldenzaal...

misschien al wel gehoord misschien is er nog plek vrij?!?!?!?

later

had ik wel gehoord maark ga samen met me vriendin met trein

ik pak gewoon de trein uit enschede.. misschien rechtstreeks anders overstappe in amersfoort... komt goed, eric je kan wel meej, ik wil zeker om 22.00 uur al in zaandam zijn desnoods vroeegr boeit me nie... :D

we pb'en wel :)

Vanuit enschede gaat de trein om 19.28 het is een intercity wat natuurlijk wel chill is.
Je zou dan om 21.47 in zaandam zijn, wel een mooie tijd d8 ik zo.
Misschien zien we jullie in de trein.

grtz

cleaner> die trein was ik dus van plan te pakken:D

heb jij toevalig een ov of een kortings kaart scheelt mij weer wat, alvast bedankt hehehe
Ik weet zeker dat als jij op station Zaandam bent genoeg mensen die kant op lopen, en met ze allen is het vet gezellig, 20 minuutjes maar...

cleaner> me vriendin wel lil'ils aka stampkipje moet je ff contact met haar opnemen zeg maar dat het van mij mocht kzal haar er over informeren;)
dus moei haar ff PB sturen

is ze gevaarlijk dan????

nee komt goed!!!

hey dul wij hebben trein van 18.28!!!

owjah ook goed:P

wij gaan ook met de trein
groep van 15 man ofzo
van uit den bosch

wij gaan ook met de trein
/me zit ook in de trein
Lekker 5 minuten fietsen :9:9:9
Ja heh mark.. Ik fiets met je mee... Maar ik wil echt weten wie dat kaartje bij mij in de bus heb gedaan hoor!! Jij zit erachter heh.....
trein is idd wel vervelend....moet je idd weer wachten, kijk wel ff misschien ga ik wel met de bus....zullen vast tegen die tijd wel bussen vertrekken, hoef ik niet zo met een rotte kop op de trein te wachten :vaag: hahahaha

nou ik zie het nog wel
Tijd om een treinmeeting te organiseren.. en aangezienbijna iedereen lang amsterdam moet .. op het station maar?
En schrijft u maar in voor de meeting :D

hoelaat meeten dan in a'dam??
Tijd Treinstation/Locatie Spoor Richting Reisdetails

18:28 Enschede 4 Hengelo Intercity 1668
20:27 Amsterdam Centraal 8b

20:36 Amsterdam Centraal 8a Alkmaar Stoptrein 4781
20:47 Zaandam 2 Tussenstations
Treinroute

20:27 ben ik dus in amsterdam

jah als we er weer nie 6 uur over doen :/

tss alleen de jongens :P

en meiden:$
Mensen uit Enschede... hoelaat zijn jullie in deventer??? Houden we daar ff een pre-meeting :p