Partyflock

Forumonderwerp · 619181

Ben je ooit geweigerd of eruit gezet op een feest of discotheek en waarom en waar?

Mijn vriend is ooit geweigerd bij Now&Wow"kleding wel netjes maar niet geschikt voor die avond" zei de deurbitch :D,ook is hij er ooit uitgezet bij de ministry of dance omdat hij "met zijn glas op dansvloer stond :S

Ik zelf ben er 1x uitgezet,weet niet meer hoe dat heet daar,omdat ik in de zaal had gekotst :kots: :S en had gevochten (wat mijn schuld niet was)

EN JIJ?
laatste aanpassing
ben 1 keer geweigerd vanwege een polo :s

voor de rest haddik gewoon een normale broek aan, sportschoenen, polo uit mijn broek! maar gasten met opgerolde broekspijpen enz mochten wel doorlope!

ben naar huis gegaan nieuwe polo gehaadl, mocht ik WEL Naar binnen! lopen er binnen natuurlijk tientallen anderen in pcies dezlefde polo waarin ik werd geweigerd :s

stond ook nix over op de flyer wat die gast wel beweerde, maar was niet zo!

Ja ik ben er een keer uitgezet omdat iemand mij en Smiley had verraden in een discotheek.
Lekker is dat dan!

Ik ben ooit een keer geweigerd bij Le Mirage, een danscafe in Zwijndrecht.
De uitsmijter vond dat ik mooie sportschoenen aanhad, maar hij liet me niet binnen.

Sportschoenen me reet, het waren gewoon vette K-Swiss sneakers. :S

uit de zino gegooid omdat je niet te :vaag: was.
:)

gehe 1x geweigerd omdat ik geen legitimatie bij me had... niet dat ik toen 18 was ofsjow.. het was te proberen...

Nope.. nog nooit geweigerd en ben er nog nooit uitgezet chill he!

Met 15 al knallen in marcanti plaza :D
Nooit ergens geweigerd, wel te vaak eruit getrapt in de Hollywood Music Hall...
Hollywood is een balletent ;)
In Den-Haag kwamen we in geen enkele tent , de een kon ons niet en dat was reden genoeg .
De ander vond ons zijn doelgroep niet ?
We zagen dr gewoon uit. en geen extreme dingen zoals opvallende sieraden , voetbal shirts , of petten of sportgympen ?

Daar komen we nooit meer terug ..:P
2 keer eruit gezet. 1 keer in 96 ofzo met 100% dreamteam. Nog steeds weet ik de echte reden niet.
2e keer was in hemkade. multigroove met bonzai ofzo. ergens in 2000. dat was voor snuiven op de plee.
laatste aanpassing
1 x in nighttown... heterdaad betrapt met sos op 't toilet..:S
Inderdaad: Hollywood => Snollywood => Snollebos

Hihi!

,ben dr op hc4l geloof ik 8 keer totaal uitgepleurt in fun paar keer,powerzone 2 keer peppermill 3 keer enne sja nog paar tente,laatste tijd word ik dr nooitmeer uitgepleurt,gedraag me schijnbaar erg "netjes"

ik ben nog nooit geweigerd.

maarja ik doe ook nooit wat verkeerd.

hehehehe

Zelfde verhaal als Spiewak...alleen dan met Xqlusive in de HMH

boeiend onderwerp zeg.........
laatste aanpassing

neej nog helemaal nooit :)
allebei nie
Hemkade-> eruit gezet omdat gepakt was met pillen

Ministry of dance & vechtsebanen--> eruit gezet omdat ik te wappie was.

Afgelopen zaterdag werd ik er bijna uit gezet op sensation omdat ik te :vaag: was en mensen daarmee zou lastig vallen :D, ten minste dat zeiden ze
3 keer er uit gezet, en 1 keer geweigerd.

- 1x gepakt voor dealen in ZAK (dikke boete gekregen, en ik mag er niet meer in)
- 1x gepakt met pillen (1 of andere idioot had op het toilet een vlindermes laten liggen, ik zag dat niet en toen ik eruit kwam dachten ze dat dat mes van mij was, met het gevolg dat ik gefoilleerd werd en vonden 3 pillen en een flesje GHB bij mij)
- 1x gepakt in de Hemkade voor verkopen

En die keer dat ik geweigerd werd kwam omdat ik een hemdje aan had, en dat stonden ze niet toe daar (maar als je een jas aan hebt over het hemdje kom je wel binnen:S)

Voortaan kijk ik wel uit met wat ik doe %-)
laatste aanpassing

alleen in de plaatselijke kroegen :)
1x eruit gezet

.....// op de plee met bass geneartion in de hemkade
Artiest Darkage
1x Bij een discotheek in de buurt, omdat ik m`n ID niet bij had. Verder nog nooit problemen gehad..

Ben een keer eruit gezet, omdat ik aardig van de kaart was en mocht een keer niet naar binnen toe, omdat ze aan mij niets meer konden verdienen volgens de uitsmijter. Mooi stom van hem, want het bier smaakte me steeds beter :P

Yeps, 1x bij een kroeg, alleen omdat ik geen ID bij me had. (maar was toch nog te jong, dus ja dan maakt het ook weer niet) We nemen dan gewoon de volgende. :)

Mocht bij de afgelopen Trip 2 Dreamland niet naar binnen. Als eerste werd mijn wiet afgepakt :@ (wat mij in nog geen 4 jaar is overkomen). Begon ik daar over te zeiken moest ik mijn schoenen uit doen. :S:S Tja, toen was ik de lul. :D Verder nog nooit moeilijkheden gehad ofzo.
laatste aanpassing
Weleens geweigerd in kroegen vanwege sportschoenen. Verder zeer vaak verwijderd uit kroegen/discotheken (nooit houseparties) vanwege uiteenlopende redenen.
vroeger wel eens geweigerd, te jong/geen legitimatie zeiden ze dan (ben nogal klein)
laatste keer dat ik een kroeg uitgezet ben was een paar jaar geleden, wegens knokken

en op een feest ben ik er met Qontact uitgegooid wegens sniffelen op de dansvloer :jaja: :D

Hmm, vrij beschaafd voor een relsmurf dan :devil:
Nooit eigelijk :)
alleen een keer in de coffeeshop toen ik 15 was :D

nee nog nooit!
Ja 1 keer, toen moest ik mijn tasje aan een uitsmijter laten zien. Ik doe dus mijn tasje los, maar hij kijkt niet in mijn tasje maar zit mij een beetje vies geil aan te kijken. Ik zei dus ja hallo moet je in mijn tasje kijken en niet naar mij en toen mocht ik er niet meer in :s 2x geweigerd toen dat ik echt van ja ik loop naar die kerel toen en vraag waarom ik er in godsnaam niet in mag, hij zo uhm ja ja ik dacht dat je wat discriminerends zei :S Ging dus echt totaal nergens over. Hij voelde zich gewoon flink op zijn ballen getrapt :devil:, had ik dat maar gedaan dan ging het nog ergens over

ooeehh, zelfs Jane is geweigerd, hehehe ;)

Ikke overigens nog nooit, ook nog nooit eruit gezet. Kwestie van weten geluk, dat wel.
Vaak genoeg gehad dat ik wat wilde snatsen en bij de plees stond te wachten en dat degene voor of na mij gepakt werd...
laatste aanpassing

nee nog nooit en hoop het ook nooit mee te maken, lijkt me heeeeeeeeel kut
een X gevochten (hele tijd terug) in een kleine discotheek, en ben er toen uitgegooid.

een X geweigerd in de zelfde dischotheekje omdat ik me pas niet bij had (terwijl ik er al +/- 6 jaar kom!!)

1 keer uit een kleine discotheek gezet.

Verkocht toen nog wel 's snoepjes enzo, en dat is opgemerkt...

Voor ik 't wist stond ik op straat :s

Geweigerd bij diverse kleine discotheken in zandvoort omdat mn woonplaats en die van mn vrienden niet goed was :s

Ik mocht er zaterdag niet in bij de fun.. Logisch.. met m'n leeftijd, zag er toen ook wel behoorlijk kinderachtig uit.. Maar verder nog nooit echt ergens geweigerd..:)
Ik wordt uit discotheken standaard altijd gegooid. Maar op feesten nog nooit.
Geweigerd ook nog nooit. Alleen bij Tropicana meegemaakt dat we neit naar binnen konden omdat jongen waarmee ik was sportschoenen aanhad.
Verder nooit problemen, ook nog nooit over leeftijd.
Ik lach gewoon lief :D
Ik ben wel ns uit de drie in Groningen gekickt. :(
ik nog geen gezeik gehad eigelijk.
nooit geweigerd en ze deden ook nooit moeilijk
1 xtje dr uit gekickt, 1 van onze groep was volop stoned en ging kotsen...over andere :s bah
die kon dr uit, toen zijn we maar meegegaan o:)
ik een keer uit dat verekte club o in den haag!!! ze zeiden dat ik grote pupillen had!! dus ik zei dat heeft toch iedereen!! maarja toen mog ik er niet in.
maar gelukkig kon ik bij een vage kennis terecht. en die had lekkere snuifgoed!! dus dat maakte me avond wel weer een beetje goed!! in dat klote den haag!!

den haag!!! voor mij nooit meer!!!!
laatste aanpassing
ik ben 1 keer geweigerd..
redemption in munster leek me wel :bounce:
maar verder dan de ingang kwam ik nie, omdat ik me id niet bij had!! ze hebben ik weet niet hoeveel lui weggestuurd.. :x
het hele station vol met geweigerde duitsers en weg 90 euro >(
laatste aanpassing
Ben er een keer uitgekickt bij een kroeg in een plaatsje in de buurt van m'n ouderlijk huis. Echt zo'n inteelttent waarbij ze meteen de pik op je hebben als ze je niet kennen. Toen begon een gast een beetje irritant aan me te zitten en toen trapte ik hem in z'n kloten. EN TOEN SLOEG HIJ MIJ OP M'N GEZICHT!!! Wat een flikker. M'n vriend heeft hem toen neergeslagen maar toen zijn we er wel uitgezet... EG FLAUW! :P

Ik ben een keer in eerste instantie geweigerd bij Nighttown (of all places!). Ze wilden m'n identiteitsbewijs zien, en ook dat van m'n vriend. Houdoe, we waren toen al over de 20 dus da's echt geen reele vraag, zeker niet als je al jaren feest en nog nooit problemen hebt gehad. Ik zei toen dat ie die hele futureavond in z'n reet mocht steken en toen mochten we opeens wel naar binnen... Wat een sukkel! :P

Verder ben ik er wel eens uitgezet, maar dat was omdat ik niet weg wilde en de tent aan het sluiten was. Niet echt serieus dus.
hehe snowbin! Jij grote kijkers :S vreemd zeg!
Uuuuuuuuuh... :bloos: een keertje...

En 5 minuten later ALSNOG naar binnen gelopen aan de hand van Tiesto!!! :-P
Geweldig om de kop van die MEGA AAP UITSMIJTER te zien!!!!!

:-D

nog nooit,ik ben :lief: ;)
een keertje in de versuz had een half pilletje en een fles bacardi leeg,ja mijn eigen schuld dus!!!!!!
Ja een keer met megarave in de peppermill, kwam ik er niet in omdat ik een lonsdale jurkje aan had met een rood wit blauw kraagje. Gelukkig sliep ik bij iemand die in heerlen woont dus ik kon me nog omkleden... anders was ut mooi kut geweest :S

Ja vet bijdehand zaterdag gewoon nog bij de hemkade :( Kon ik weer naar huis zeker zwaaaaar balen.. P

1 keer de winkel van sinkel uitgezet, omdat ik geen zin had om 50 eurocent te betalen voor rekeningzeiken!
en natuurlijk veel last van kledingdiscriminatie gehad!