Partyflock

Forumonderwerp · 619087

heeft iemand hem al gezien?
ik heb hem net zitten kijken, en hij is wel aardig.
alles speelt zich af op de the judgement day alleen een paar uur voordat de bommen worden afgestuurd.

en er zijn weer 2 terminators dus je kan het ongeveer wel raden.
Het is wel leuk dat er deze keer ook een terminator bij zit die wel leuk is om te zien 8)

Maarja het is een redelijke film, maar denk dat het niet de moeite waard is om er voor naar de bios te gaan.

En 1 vraag voor degene die hem heb gezien, in terminator 2 hebben ze ervoor gezorgt dat skynet niet zou ontstaan maar in t3 is skynet er toch.. hoe kan dit? dit stukje heb ik gemist volgens mij :)
X2??
Welke film is dat?
Bedoel je X-men2 ofzo?
Ja. Vond je sommige dingen niet vreemd in T3? Bijvoorbeeld dat:
- de TX minder was dan de T1000. Je zou denken dat er betere terminators komen naarmate de serie films vordert.. maar de TX had een endoskelet.. :s
- Dat Arnie en co gewoon zomaar die luchmachtbasis in konden lopen.. wel erg ruw geknipt .. :(
- Dat ze eigenlijk jarenlang in die fallout bunker zouden moeten blijven, omdat de straling erbuiten voor de komende paar jaar te hoog zal zijn om te overleven.
- Dat Arnie teveel bezig was met one-liners
- dat Claire Danes er gewoon niet goed uitzag.
etc..

De TX was wel beter dan de T1000, door wapenarsenaal en bepaalde extra vermogens. Dat endoskelet was wel een beetje raar idd, maar overkomelijk.

Die luchtmachtbasis was in het uur ervoor aangevallen neem ik aan of zo, ik dacht er ook over na, maar niet te veel (geen verstandig besluit bij dit soort films).

Falloutbunker>> punt voor jou, worden veel beef jerkys voor die 2:D.

Die claire viel wel tegen ja, maar dr rol was adequaat.

Maar verder gewoon een lekkere popcornfilm zonder veel gedoe, prachtige FX en een leuke tijdsparadox
Zekerzz dat ik naar t3 ga:) weet alleen nog niet wanneer. &ik krijg hem op dvd:)