Partyflock

Forumonderwerp · 618600

yow,

om maar met de deur in huis te vallen; ik vroeg mij af; hoe zouden de "gabbers" reageren als er een feest gegeven zou worden met echt de BRUUTSTE hardcore/darkcore/te­rror namen maar dat de volgende dingen niet zouden mogen:

-GEEN Lonsdale / Fred Perry kleding
-GEEN Kisten
-Uiteraard GEEN nationalistische / nazi achtige uitingen bij kleding of wat dan ook
-DRESSCODE: DRESS 2 IMPRESS

natuurlijk zullen er een heleboel gabbers gaan lopen zeuren; maar dan kan je meteen de zwabbers van de gabbers onderscheiden lijkt me...

ik weet nog vroeger dat ik naar gabber feesten ging en het super vet vond; al die verschillende australiens; al die vette wrede bomberjacks met labellogo`s op de rug; toen waren gabbers in mijn ogen veel meer gabber dan dat ze nu zijn...

gabber betekende toen nog echt vriend :O

ben wel benieuwd hoe andere mensen hierover denken; ik ben namelijk nog steeds goed te paaien voor dikke allesvernietigende hardcore/darkcore/te­rror of harder ;-P maar moet eerlijk toegeven dat ik de gemiidelde gabber er maar tegenwoordig als een boer vind uitzien en dat was vroeger niet zo :(

niet lullig bedoeld tov de ECHTE gabbers; jullie weten toch wel wat je bent ;)
Rel??? WAAR???

ik bedoel het niet slecht hoor; maar vind dat mensen zoveel lopen te zeiken de laatste tijd en er zijn een heleboel mensen die het toch met me eens zijn en waarom zouden ze het mij eens zijn; heb je dan alleen een eigen mening als je het niet met me eens bent? :)

ik weet ook wel dat niet iedereen graag in een fluogele broek ofzo loopt (begrijp me NIET verkeerd; ik draag niets wat anderen ook dragen dus als ik al iets van cyberdog oid zou kopen koop ik iets wat anderen niet snel kunnen of willen betalen en daarnaast te kinky vinden om te dragen :P ik ben OF de origineelste of ik kom gewoon niet ;-P); ikzelfdraag die kleren omdat ik een nogal artistiek creatief ventje ben en ik voel me niet echt op mijn gemak in "normale" kleding en wat ik dan minder vind is dat ALS ik bijv in me knalgroene bondjas en rok op een hardcore feest zou willen rondlopen dat ik pontificaal voor homo zal worden uitgemaakt terwijl ik gewoon een ex gabber ben die teveel drugs heeft gebruikt en nu van veel mooie kleurtje houdt; ik wordt vast nog wel eens normaal, maar heb daar voorlopig gewoon geen zin in; mensen kunnen best wat tolleranter zijn en aangezien ze de kans hebben, maar het NIET doen moet je dus regels gaan invoeren naar mijn idee; dan maar dat iedereen der gek bijloopt; voel ik me een beetje thuis ;-P
laatste aanpassing
Nou dat is idd duidelijk te zien aan je profielpic ;p

ik kan ook me foto in me groene bondjas erop zetten; maar ik loop er soms doordeweeks normaal bij en mocht je het willen weten; hier was ik op vakantie in Jordanie ben half palastijns en wou mijn vader een plezier doen en er normaal uitzien; had toen zelfs me piercings verwijderd; 1e impressie is niet alles he ;)
en toch is Naz-T ondanks haar sarcastische uitspraken, best lief... heheh ;P
Hahahaha nou ja zeg..er staat toch niet voor nix zo'n ";p" achter?! Sorry hoor (F)

Ennuh de 3 H'tjes..soms ja ;)

deze foto beter dan? :P
Ja heel goed..

Mensen jullie moeten echt allemaal leren mij af en toe niet zo serieus te nemen..heb al de grootste rellen gehad om werkelijk nix hier!
beter? heb je night of the living dead gezien???
Naz-T, was maar een geintje!! vergeef me!

eet stront en sterf :D

geintje :P
laatste aanpassing
van stront eten ga je alleen dood, als je je verslikt... of als je moet overgeven, en en brokken in je luchtpijp terug schieten, tijdens een verkeerde overgeef/slik/adem beweging!

:offtopic: :P:P:P
jij begon!

kan maar 1 ding zeggen, gabber zijn zit in je bloed.. en idd het is afgezakt.

Gabbers zijn geen gabbers meer. Maarjah wat wil je in zo'n verziekte maatschappij... tis net een kudde schapen.

FOKKING MEELOPERS!!!
:x
schapen sucken... tenzij ze tussen een broodje zitten, met riant veel knoflook saus :)

er liep net een kip m'n kamer binnen
genoeg offtopic, nu weer ONTOPIC!
Vindt het nog steeds een goed idee.
2the bass junk: was het een kale kip?

nee het was een witte, met rode pootjes
sjonge jonge het gaat ook weer nergens over hiero.....(Y) 2 the bass junk 8)
laatste aanpassing
is dit "de vloek van et PF forum"? na enkele serieuze posts, word et eigenlijk altijd offtopic gelul?

Artiest Elcol
en toen was de tandpasta op

Iedereen moet gewoon dragen wat hij/zij wilt, nazi achtige looks daar gelaten.
jojo, et is een soort experiment... :) et lijkt mij wel interessant, om te zien hoeveel gabbers hier gehoor aan geven :)

Prima, zeg alleen hoe dat ik t vindt.
Draai t eens om en maak op een Trance feest de dresscode, alleen LD, FP, en kisten :)
Omkara Techichi>Ik zou het perfect vinden!
Beter dan hoe het er nu aan toe gaat, van mij mogen ze dit bij alle feesten doen, je komt toch om te feesten niet om je lonsdale-collectie te laten zien...

het gaat gelukkig weer ON topic; bedankt niels :)

ik ga eens kijken; ik zit bij een partyorganisatie en het plan was binnekort zo voor oud en nieuw oid een leuke hardcore party te geven; ik zou dolgraag bijv de rai huren ofzo om maar wat te noemen, maar dat kost zoveel geld; daarvoor moet er eerst een dikke naam + beurs opgebouwd worden; maar heb vertrouwen; ik kom altijd me woord na ;)
omkara> Ik wens je er veel sterkte mee, maar zorg voor een goede uitvoering. Want elke party-organisatie heeft die(of soortgelijke)regels al wel eens gehad, maar geen enkele organisatie heeft ze uitgevoerd. En daar gaat het om.
dat et niet werd nageleefd was op TD ook al zo... ik draag soms een aussie, soms lonsdale, maar ik ben er netjes op me nikes en en cavello jasje heen geweest, maar zag idd redelijk wat lonsdale en kisten (zelfs iemand met witte veters) slordig, ja...

maar de organisatie bepaald de regels, en de security die ze moet controleren, word ingehuurd, je kan dus niet echt de organisatie de schuld hiervan geven!

security kan nog net zo goed op de hoogte zijn gesteld van de regels maar als ze niet goed controleren, door drukte of gemakzucht..?
tripple h> Ja, daar heb je een goed punt. Dus de security pleegt dan dus eigenlijk een wanprestatie(tov de organisatie). Maar wordt het dan niet heel moeilijk om zo'n feest te organiseren als de security de regels v/d organisatie niet naleeft?
ik geef zelf feesten, ik weet dus wel waar ik over praat...

et kan natuurlijk ook zo druk zijn, dat et bijna onmogelijk is om iedereen goed te controleren!?

je maakt gewoon duidelijke rijen en je houdt gelijk in je achterhoofd dat er gasten zullen zijn die denken dat de organisatie maar wat lult; hiervoor maak je speciale plekken waar je ze gelijk kan zeggen HOOOOOOOi mazzel; en tja als je dan een kaartje hebt gekocht is het pech voor je :)

daarnaast als ik merk dat er ook maar 1 iemand wordt binnengelaten niet conform aan MIJN regels dan stuur ik acuut die controleur naar huis; niet luisteren is opzouten :)
Je maakt speciale rijen voor blauwe en bruine ogen en tegen de bruine zeg je gewoon HOIIIIIIIII mazzel :S.

Dresscode is discriminatie,ondank­s dat ik zonder enig probleem zal binnen komen blijf ik lekker pleiteh.
De gedachte alleen al dat ik iets aan zou moeten doen omdat het mij verplicht word strijkt tegen alles in waar ik als gabber voor sta en in geloof.

De gedachte alleen al dat ik iets aan zou moeten doen omdat het mij verplicht word strijkt tegen alles in waar ik als gabber voor sta en in geloof.

aha; nou dan weet je dus hoe ik me voel op die feesten met van die nep kut zwabbers in hun bullshit nazi outfits; het gaat om de muziek en niet omde kleding; maar als dat soort sukkels komen heb ik alweer gegeten en gedronken; dit heb ik ook veel met techno feesten hoor; van die wannabee mode sukkels met een gestreepte kraagje omhoog bloesje ala "hoor ik er dan nu bij" dat soort bullshit; de vraag is WAAR staat de gabber dan voor?

pro-nazi bullshit kleding?

die nazi gasten komen waarschinlijk toch niet in nettere leuke kleding of vage spacy kinky kleding; en het is gewoon het idee; er werden toendertijd ook altijd buitenlanders geweigerd als ze er TE buitenlander uitzien; is dat dan wel GABBER?

gabber is vriend voor het geval je het niet wist ;)
laatste aanpassing

het lijkt mij wel leuk een dresscode voor een HC-feest. Gisteren bij hardcore4life liepen er zoveel mensen in Lonsdale en Fred Perry. Maarja, als zij het mooi vinden moeten ze dat vooral doen.

Ik begrijp alleen niet dat iedereen precies dezelfde kleren draagt. Je bent heus niet 'cool' ofzo als je dat draagt. nou sterkte met je feest

Je noemt jezelf een gabber

Maar ik vind je maar een zwabber

Je bent irritant

Je staat in de lucht met je rechterhand

Naar mensen die zijn gevlucht uit hun vaderland

Discriminatie is voor jou een sensatie

Maar je wekt bij mij alleen maar irritatie

En wil je weten waarom ik me voor je schaam?

DANKZIJ ZWABBERS ZOALS JULLIE HEBBEN WIJ EEN SLECHTE NAAM!!

written by The party animals(toch nog iets goeds)

(kijk dit gaat dus gewoon NIET zonder dresscode he; dat begrijp je toch wel? ;))
Nee en een nazi kan geen ausie aantrekken of in fubu lopen ?
Kortzichtig gelul...
Jij bent degene hier die discrimineert door iedereen die een bepaald merk draagt over 1 kam tescheren.
laatste aanpassing
hap hap hap

je snapt het punt niet; die nazi willen graag gezien worden als nazi; denk niet dat ze snel zich als echte gabber gaan verkleden om vervolgens binnen weer hun white power streken uit te halen en daarnaast ik ben daar heel simpel in; extra security; zodra het duidelijk is dat er undercover nazi kneuzen zijn worden ze onmiddelijk afgevoerd; ik heb nix tegen het nazi gedoe; maar uit het maar in je huiskamer!!

WPIEH&T (ipv WPWW) white power in eigen huis & tuin; veel plezier dermee :P bedankt nico

*fluit eigen huis & tuin anthem* :D

en daarnaast als je al MIJN replies had gelezen en GOED had gelezen had je deze opmerking niet gemaakt, ik noemde in 1e instantie lonsdale oid en het is niet zozeer het merk maar de gedachte van de meeste zwabbers erachter; de gemiddelde zwabber en geloof me dat zijn er TEVEEL denkt door deze merken zichzelf te verheven in de ik ben tegen buitenlanders groep; ook omdat veel nazi`s het dragen zullen veel wannabee zwabbers zichzelf stoerder vinden en zich daar ook naar gaan gedragen ;)

tis actie en reactie

-maar goed; je hebt natuurlijk ergens wel een beetje gelijk; mischien is het beter om kisten en dan vooral kisten met witte veters te WEIGEREN; daarnaast dus ook die opgerolde broek incombi met geruite vesje; bretels; white power kettingen; daar wordt ZEKER op gecontroleerd; fok van mij apart zelfs op nazi gerichte tattoo`s; gewoon opzouten; gabber zijn is vriend zijn en voor de muziek gaan; gabber zijn is niet skinhead zijn en dat idee is al heel lang verloren gegaan, dus ipv nu te beweren dat ik discrimineer is mij vertellen wat men zou moeten veranderen zodat je die white power debielen weghoudt; dit soort opmerkingen plaatsenis zinloos zonder het goed te onderbouwen ;)

als je lonsdale draagt incombi met een spijkerbroek of een aussie broek of andersom ofzo; maar jehebt dacht k geen lonsdale broeken :P en dat incombi met net nike air max of whatever zolang het maar geen kist is kom je zeker binnen; ik vond lonsdale vroeger zelfs een vet merk; tis alleen het merk is nu dus verneukt :(
laatste aanpassing
En hoe wil jij dmv kledingvoorschriften de gedachte buiten houden dan?
Misschien benik wel de nieuwe custers van nederland maar ik heb dus 0.0 lonsdale,fred perry,ben sherman etc etc kleding.
En geloof mij jij hoeft mij echt nix tevertellen over zwabbers ik ga meer en langer naar hardcore feesten dan jij.
Hoemeer jij replyed hoe hoger zwabber gehalte krijg jezelf.

lekker boeiund dat je langer feest; dat zegt geen ene ruck; dat houdt zelfs in dat je naar newstyle feesten bent gegaan zou ik bijna denken en dan is thejoke definetly on you; maar ik heb deze topic niet geopend om je af te zeiken, maar voor replies; en gast ik ben niet eens meer gabber, want met veel van die kneuzen wil ik me NIET asocieren; pas al de gabber scene weer is zoals het min een jaar of 5 geleden was durf ik me weer met trots gabber te noemen dus kom niet met deze crap :P

ik wil gewoon het rellen voorkomen op feesten; met name de hardcore feesten; en het ook mogelijk maken voor andere mensen die hardcore vet vinden omte komen, maar liever niet meer gingen juist door die achterlijke nazi`s en hun look; daarnaast ik kan NIX garanderen; maar ik durf er wel een wedje op te leggen dat het de scene zal verbeteren ;)

als jij niet wil komen en uhm 500 tot 1000 of zelfs meer wel; dan ja jongen blijf je toch lekket thuis :P

(K)
Voor jou maar een keer:
Je noemt jezelf een gabber

Maar ik vind je maar een zwabber

Je bent irritant

Je staat in de lucht met je rechterhand

Naar mensen die zijn gevlucht uit hun vaderland

Discriminatie is voor jou een sensatie

Maar je wekt bij mij alleen maar irritatie

En wil je weten waarom ik me voor je schaam?

DANKZIJ ZWABBERS ZOALS JULLIE HEBBEN WIJ EEN SLECHTE NAAM!!

written by The party animals(toch nog iets goeds)

Two wrongs dont make a right...
En welke rellen op welke hardcore feesten?
laatste aanpassing

je gaat Gothics toch ook geen Ralph Lauren polo's aansmeren alleen voor een feeest :S

:gaap:

als daarvoor al feesten zijn :S
laatste aanpassing

yep en ik geniet ervan; nou als je nu zo vriendelijk wil zijn op te zouten met je loze replies voor mensen die wel meer dan 1 hersencel hebben dankjewel (K)

btw dit wou ik niet replyen, maar heb het te laat aangepast; dit was WEL wat ik dacht jah heb het helaas gepost en fok it ik laat het wel staan; je doet gewoon gaar en draait me hele topic om alsof IK de boosdoener ben endaarnaast ook nog zwabber ben :S

whatver gast whatever ;)
laatste aanpassing