Partyflock

Forumonderwerp · 618439
Ik hoor helemaal NIX over SenSation :S:S... amper een reclame stukje ofzow.. op de radio nix.. op pf zie ik dr amper wat over :S... hmmmzzz

Vorig jaar was het nog een gekkehuis rondom SenSation.. wordt het dit jaar een flop??

btw ik ga naar de loveparde ;)
To orgasm: Ze hoeven ook niet veel te doen voor white tenminste, maar voor Black hebben ze wel veel reclame al gemaakt. Dit doen ze met die leuke marketingstrategieën bedenken, alleen werkt het voor Black niet helemaal.

White is nu de naamsbekendheid, toch gaan mensen erheen omdat het echt iets populairs aan het worden is.
ik word scheitziek over dat gezeik over Sensation..een ieder die erover loopt te etteren, baalt dat ie geen kaartje heeft (en er dus wel heen gewild had)...dat is het enig dat ik tussen de regels door , kan lezen...
morgen om 24.00 denkt iedereen , die zielig op z'n kamertje zit, aan al die mensen die met z'n duizenden uit hun dak gaan in de Arena...ok?!:xtc:
Artiest Pato
staat op zo'n miljoen Coca Cola blikjes reclame voor Sensation :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428}
SENSATION IS GEEN FLOP!!!! SENSATION = TOP!!!!!

BINNEN 4 DAGEN UITVERKOCHT!!!!

LATEX, Sean!!
ik ben 2 jaar gelee geweest,was toppie.
nu et 2 edities zijn ben ik r een beetje bang voor dat et minder zal zijn.
maar als et een kutfeest wordt ga ik echt flippen,heb r gewoon 120 E voor betaald he.
dan is die arena echt te klein hoor!
2 Sunnie1967: dus volgens jou baalt iedereen die loopt te zeiken op sensation dattie geen kaartje heeft? hahaha waar is dat op gebaseerd?