Partyflock

Forumonderwerp · 618224
Even een vraagje aan de mensen hier!!!

Wat vonden jullie (als jullie het gehoord hebben) van Tiesto tijdens het concert van Kane! Ik vond het echt super. De combinatie rock & House is dus wel degelijk te maken. Ookal had ik dat echt NOOIT gedacht. Maar ik zat met kippenvel in de auto.

Grtzzzz.....
Ik zat ook met kippenvel in de auto, maar dat kwam misschien ook omdat ik het koud had ;) .

Schattie, je bent aardig aan het posten hier he? Ga zo door!

Lof joe!
Ik vond het een SUPERCONCERT en Tijs en Kane gaat prima samen :-)
combinatie rock&house kan zeker wel :)
Kan je Neophyte - Guitarman en Nonshlen Tustokken enzo ook nog combinatie rock&house noemen vinden jullie? :P

Ik hoorde vanmiddag nog dat nummer op de radio. Ik vind het helemaal niks.

Slecht combinatie dus!
Nie zeiken, Ger@rd... :-(

:-P

Nu ben je toch niet boos? :bloos:

Sorry Merel, niks op Tiesto tegen, ik vind ze muziek goed maar dit nummer vind ik niks.
Geintje, Ger@rd!!! :-D

Als jij het niks vindt mag dat hoor!!! Gekkie...

Ok Mereltje ;)

Toen ik hoorde dat Dinand op zijn concert zou zijn had ik al me bedenkingen. Ben niet echt een Kane fan. Toen hij daar dus stond viel het me echt tegen.
Mij niet... ;-)

Kane = (y) (y) vind ik
Ik keek voordat ik ging ook met een negatief gevoel naar de combo Kane + Tiesto, maar ik vond het echt SUPER! Kippenvel moment was het!!!
ik vind het nummer van kane wel leuk, maar de tiesto-remix is echt versrikkelijk, dat klingt echt slecht.

Op het concert was het zwaar ok. MAar als ik die remic nu in de auto hoor dan heb ik echt zo iets nee dankje dat hoeft niet voor mij.
Zowel origineel van Kane als de remix met Tiësto zijn allebei top!
Artiest Tuned
AnMo>>

Ik had t niet beter kunnen zeggen. Mee eens
Die remix vind ik echt (n)

Van mij hoeftie echt niet onder zulke plaatjes een trancegeluidje te plakken van mij

En ik vind een vrouwenstem veel beter bij zijn muziek passen eigelijk...
eeeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeuuuh nee dat wordt um nie
laatste aanpassing

Hij is momenteel op ID&T radio. Nummer is leuk, totdat Dinand begint. Als ze hem er gewoon ff tussen uit halen en een ander vocaal er tussen plakken vind ik het een (y) nummer
Vond het tijdens het Concert echt super!! Heel het Gelredome uit z'n dak!

Als ik nu het nummer hoor.. pfff kippenvel weer! Zie gewoon weer dant het hele stadion voor me8):D

Kortom... goeie combi!

Even denken,

Kane, 1 van de meest vervelende NLse artiesten op t moment.

Tiesto, de meest vreselijke DJ ooit

Kane & Tiesto samen : NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO­OOOO

En nu even je hersens gebruiken bij het denken...........

Tiesto=nr 1 dj van de wereld.
Kane=beste live act van Nederland

Lijkt me duidelijk ;)

Hoe heet dat nummer dan?? wil hem wel een keer horen:)

Hahaha, wat een combinatie.

Ik moet zeggen, ze hebben elkaar wel goed gevonden. 2 Kneuzen...
2 Toppertjes bij elkaar!!
SUPER combinatie!!:D

ze zijn alletwee kut....duzzzz.....
Had eigenlijk gehoopt dat Kane nog even langs zou komen op de set van Tiesto op Dance Valley...

Beetje jammer jongens, had volgens mij 1 groot gekkehuis veroorzaakt!! :bounce:

Maybe next time!!!

Grtz...
Dat nummer van Kane was een dikke hit.

Hij had het nummer met Tiesto beter gelijk uit kunnen brengen.
Nu is iedereen dat nummer van Kane zat.
Ik vind het :bah:

ik vindt het echt helemaal niks!!!!!!!!!!!!!!

afschuwelijk :kots:

zuigend vond ik het..

bah!
Artiest Darkage
Wel geinig liedje alleen net iets teveel gehoord :|

Ik had die combinatie ook niet verwacht..

Maar dat nummer is zo relaxt om KIPPENVEL van te krijgen :P

Net zoals DJ Tiesto & Skunk Anency ....

Ik heb het gehoord in het Gelredome, daar stond iedereen keihard mee te zingen/schreeuwen, prachtige ervaring.

En ik heb het vorige week gehoord in Spanje waar Tiesto draaide, veel spanjaarden daar en die kenden het niet maar ik heb weer net zo hard genoten, top feessie in de Pacha.

Huh skunk anansie met tietso?

Hoe heet dat nummer? skin heeft echt een vette stem.

Uuuhmz Skin ja klopt maar volgens mij is dat Skunk Anency hoor heb der toen wel gezien op de TMF awards leek der wel heel veel op! En zo aan die stem te horen ook..

ja,
Skin is de zangeres van skunk anansie maar is nu dus solo.
Dat nummertje dat gaat van "soon enough he was picking on me, kicked my head in because that's all that it seemed" is echt goed

Maar weet je toevallig nog wat de naam was van dat nummer van skunk + tiesto ? :)
Ik vond het met het Concert echt supervet, ook dat Kane daar stond te zingen en Tiesto keihard uit ze dak stond te gaan samen met de andere 25.000 bezoekers :D

De Radio edit vind ik iets minder... maar zeker niet slecht

Dat nummer van DJ Tiesto en Skin heet

DJ Tiesto ft. Skin - Ten
Nee, het nummer heet geen 'Ten'... Er is veel verwarring geweest rond die track.

Het nummer van Skin met Tijs heet 'Faithfullness' en het is een remix die Tijs gemaakt heeft voor Skin. Ze hebben met dit nummer samen de TMF Awards geopend dit jaar. Als het goed is komt het nummer ook nog uit op single, maar dat is nog niet zeker.

Verder heeft Tijs nog een andere track gemaakt die binnenkort uitkomt op Vinyl en sommige noemen deze 'Ten' (instrumentale plaat), maar deze heet TRAFFIC!

Zo, da's ook weer duidelijk :-D

En die van de coca cola reclame is WEER EEN ANDERE, die heet Searching!

:-D :-D :-D :-D :-D

Ik zal nu mijn mond houden :X

:-P
laatste aanpassing

Kortom: Hij gaat per plaat steeds meer achteruit.

Die van die Coca Cola reclame vind ik ook wel erg leuk..

En uhmz sjah (Axis) zo heeft iedereen zijn eigen smaak he ik vind hem er op vooruit gaan :P;)

Tiesto is (Y)

gaan prima samen die 2!:-)
Ik vond het daar in het Gelredome echt helemaal supergeweldig.. Kippevel, serieus waar..
Nu hoorde ik een paar dagen geleden t op de radio en was t niks....

bah dit gaat over trance
op de radio is het idd veeeel minder. nr is trouwens al ff op de radio hoor, maar oke.

toen ie het tijdens het concert draaide was het supergaaf en op dancevalley vond ik toch ook wel weer goed klinken, nooit meer zoals de 1e x maar toch...

Ik houd opzich ook niet van Trance..maar Tiesto vind ik echt super..(Y)

Tiesto & Kane
Tiesto & Skin

Top combi ook al verwacht je het niet ze hebben er iets mooi's van gemaakt..
Die remix samen met Skin vind ik persoonlijk nog veeeeel mooier. Die is ZO MEGA gewoon!!!!!!

:-)
lekker nummer zeker! alleen ik heb hem nu iets te vaak gehoord. Luister elke dag op het werk naar 538, en dan hoor ik hem per dag ongeveer 6 keer ofzo. das jammer

DJ Tiesto - Close to you
DJ Tiesto - Battleship Grey

Die zijn zo mooi

Maar die van Tiesto & Skin vind ik écht UBERGEIL! (Y) nummertjuh!