Ik keek voordat ik ging ook met een negatief gevoel naar de combo Kane + Tiesto, maar ik vond het echt SUPER! Kippenvel moment was het!!!
Vond het tijdens het Concert echt super!! Heel het Gelredome uit z'n dak!
Als ik nu het nummer hoor.. pfff kippenvel weer! Zie gewoon weer dant het hele stadion voor me8)
Kortom... goeie combi!
Als ik nu het nummer hoor.. pfff kippenvel weer! Zie gewoon weer dant het hele stadion voor me8)
Kortom... goeie combi!
Nee, het nummer heet geen 'Ten'... Er is veel verwarring geweest rond die track.
Het nummer van Skin met Tijs heet 'Faithfullness' en het is een remix die Tijs gemaakt heeft voor Skin. Ze hebben met dit nummer samen de TMF Awards geopend dit jaar. Als het goed is komt het nummer ook nog uit op single, maar dat is nog niet zeker.
Verder heeft Tijs nog een andere track gemaakt die binnenkort uitkomt op Vinyl en sommige noemen deze 'Ten' (instrumentale plaat), maar deze heet TRAFFIC!
Zo, da's ook weer duidelijk
En die van de coca cola reclame is WEER EEN ANDERE, die heet Searching!

Ik zal nu mijn mond houden

Het nummer van Skin met Tijs heet 'Faithfullness' en het is een remix die Tijs gemaakt heeft voor Skin. Ze hebben met dit nummer samen de TMF Awards geopend dit jaar. Als het goed is komt het nummer ook nog uit op single, maar dat is nog niet zeker.
Verder heeft Tijs nog een andere track gemaakt die binnenkort uitkomt op Vinyl en sommige noemen deze 'Ten' (instrumentale plaat), maar deze heet TRAFFIC!
Zo, da's ook weer duidelijk
En die van de coca cola reclame is WEER EEN ANDERE, die heet Searching!
Ik zal nu mijn mond houden
laatste aanpassing