Partyflock

Forumonderwerp · 618097

Zondag 30 nov 2003: Ajax – Feyenoord

Zondag 11 apr 2004: Feyenoord – Ajax

Zondag 15 feb 2004: ADO Den Haag – Feyenoord

Hmmm eerst is even de klantenservice bellen of die silvercard al geregeld is :P
En toen ging de wekker bij Jordy en wou hij dat hij nooit meer wakker geworden was, zeker als hij dan op zijn ouder vertrouwde teletext kijkt en zit Ajax-Fe%en**rd 7-0
:d :p
Alleen qua songs zit ie wel goed.... Tis er maar 1 hoor ik sommigen denken? Ja inderdaad, of zullen die andere 2 die ze in het "reportoire" hebben voor de grap ook nog even langskomen?
Dream on Mike.

ben benieuwd of er PF'ers zijn die net zo veel wedstrijden van hun club hebben gezien als ik de laatste jaren...

Jullie hebben al een jaartje of 3 niet meer in eigen huis gewonnen tegen Feyenoord of PSV ! en dan nu 7-0 ?

weltrusten jochie !!!
laatste aanpassing
Mike82..........ik zie dat je echt ook van dat neuzen gedrag laat zien hier !
fc. neus - mannen met haar op hun poten kan altijd alle kanten op in een wedstrijd en als jij nu al zo flink 7 - 0 gaat brullen dan ben je vast wel iemand die te veel goed aflopende sprookjes leest !

ben benieuwd of er PF'ers zijn die net zo veel wedstrijden van hun club hebben gezien als ik de laatste jaren...

ik
2--- heb je wat gemist van de competitie of buitenlandse wedstrijden de laatste 2 seizoenen ?

(daarvoor miste ik er ook nog wel eens eentje)
2Je wou dat je mij was.

je wou dat je mij was ...

:devil:
Je wou dat je mij was, gewoon een dag geen kakkerlak was....
eEen dag ook voetballiefhebber was, en een keer niet de verliezer was... :P

Heb er een aantal gemist, school he.

Zit ook bijna nooit in het uitvak.
liever dood als jood...

:gaap:

Iedereen is het gekste,stoerste, de beste enz enz enz enz..... internet, het wordt steeds gekker, zelfs vrouwen gaan zich er mee bemoeien hoe en wat op feesten, get toch es allemaal a life :frusty:

Aan het eind van het seizoen zien we de stand wel, en op de dagen van de wedstrijden zien we wel wat er allemaal gebeurd...

idd.

zomerstop ..

adios

ga dan maar dood
lekker intelligent worden die voetbaltopics hier steeds :/

alleen laauwe praatjes die mensen hier op inet.
laat ik dan ook maaar eens mee gaan doen. wordt tijd.

mensen iedereen die wil fucken , stuur prive bericht regelen we wat. ik hoop dat dit stoere gepraat via inet gauw kapt, erger me dood.

bij deze
hool nodigt wat mensen uit en ze vallen gelijk stil...

:vaag: stelletje helden :vaag: